مکمل بنزین
تماشاخانهتحلیلیخبرداخلی

شاسی‌بلند جدید زامیاد در محوطه این شرکت دیده شد + ویدئو

فروردین امسال بود که اسنادی را دریافت کردیم و در آن مشخص شده بود که زامیاد قرار است تا شاسی‌بلندی را با نام ایرانی تیوان عرضه کند. اما این تیوان همان محصول شرکت فودی (FODAY) چین بود که با نام لندفورت در سال 97، جهت تست تطبیقی و کسب استانداردها راهی کشورمان شده بود.

اما به تازگی ویدئویی را از مخاطبی دریافت کردیم که در آن دو دستگاه خودرو لندفورت در پارکینگ شرکت زامیاد حضور دارند که به احتمال، سری اول تولیدات این شرکت است. همانطور که در ویدئو مشاهده خواهید کرد، گوینده به حضور یک نسخه دنده دستی و دنده اتوماتیک اشاره کرد که این موضوع نشان‌دهنده عرضه این محصول با دو نوع گیربکس خواهد بود.

شما میتوانید این ویدئو را در آخر این متن مشاهده کنید.

 

همچنین خوب است بدانید که شاسی بلند جدید زامیاد در چین با نام لندفورت شناخته شده ولی بدلیل درصد داخلی سازی بالا و برخی مسائل قرار است با نام ایرانی تیوان به سراغ خط تولید زامیاد برود.

از مشخصات این شاسی‌بلند وقعی میتوان به موتور 2 لیتری توربوشارژ آن اشاره کرد که با اتصال به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و دستی، توانایی تولید 215 اسب بخار، قدرت و 320 نیوتن متر، گشتاور را دارد.

از امکانات نمونه فول زامیاد تیوان، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

– دارای 3 ردیف صندلی (7 نفره)
– دارای تهویه مطبوع دو کاناله و تصفیه هوا
– تنظیم تهویه مطبوع به صورت لمسی
– دارای روکش صندلی چرمی
– چهار چرخ متحرک
– دوربین 360 درجه
– سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای
– صندلی راننده برقی
– آینه های تاشو برقی و دارای گرمکن و راهنما
– ترمز دستی برقی و اتوهولد
– سانروف
– آینه فتوکرومیک
– و …

شرکت زامیاد به احتمال زیاد در آینده نزدیک محصولات جدید خود را رونمایی خواهد کرد. این را هم بدانید که همراه شاسی‌بلند تیوان، پیکاپ این خودرو هم در حال حاضر در کشور، به مرحله اتمام تست های تطبیقی نزدیک شده است.

 

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا