مکمل بنزین
ماشین سنگینگوناگونگزارشخبر

نگاهی به غرفه آرین دیزل در نمایشگاه صنعت حمل و نقل اصفهان

ششمین دوره نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان از تاریخ 10 تا 13 مرداد 1402 در حال برگزاری است. در این نمایشگاه، شرکت‌های مختلفی اقدام به نمایش محصولات تجاری، سنگین و مسافری خود کرده‌اند و در چرخان به همه این غرفه‌ها سر خواهیم زد.

یکی از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، آرین دیزل است که انواع مختلفی از کامیونت‌های جک را با کاربری‌های گوناگون به نمایش درآورده است.

کامیونت جک آرین دیزل

آرین دیزل کامیونت‌های سری N جک را در انواع 6 تن، 8.5 تن و 9 تن تولید می‌کند که پیشرانه همه آن‌ها یکسان بوده و از نوع 3.8 لیتری چهار سیلندر دیزلی کامینز با 154 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور است. کامیونت‌های آرین دیزل از تجهیزات قابل‌توجهی مثل کنترل رادیو از روی فرمان، سیستم تهویه، کروز کنترل، بخاری درجا، پنجره‌های برقی، دی‌لایت، هشدار دنده‌عقب، تاخوگراف، قفل مرکزی و سیستم هشدار انحراف از مسیر هم بهره می‌برند. این کامیونت‌ها در نمایشگاه اصفهان در کاربری‌هایی مثل آتش‌نشانی به نمایش درآمده‌اند.

کامیونت جک آرین دیزل

کامیون کشنده شکموتو

آرین دیزل اما علاوه بر کامیونت‌های جک، در نمایشگاه حمل‌ونقل اصفهان امکان تجربه رانندگی با کشنده مونتاژی خود یعنی شکموتو X5000 را هم فراهم کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند در محیط اطراف نمایشگاه در صورت داشتن گواهینامه پایه یک پشت فرمان این کشنده بنشینند و در غیر این صورت کنار راننده سواری با X5000 را تجربه کنند. این کشنده به پیشرانه 13 لیتری شش سیلندر خطی کامینز مجهز است که 520 اسب بخار قدرت و 2460 نیوتن متر گشتاور دارد و X5000 را به قوی‌ترین کشنده حال حاضر بازار کشورمان تبدیل کرده است.

کشنده شکموتو

این کامیون همچنین از تجهیزات زیادی مثل سیستم هشدار انحراف از مسیر LDWS، کولر درجا، سنسور باران، سیستم مانیتورینگ نقاط کور با دوربین 360 درجه و خروجی برق 220 ولت بهره می‌برد که آن را از رقبا متمایز می‌کند. بخاری درجا، کروز کنترل، بالابر الکتریکی و هیدرولیکی کابین، قفل مرکزی، سیستم تعلیق بادی صندلی راننده با گرم‌کن، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی، چراغ روشنایی روز، پرده شیشه‌های جانبی و عقب کابین، مخزن رزرو باد آلومینیومی، نمایشگر 10 اینچی مالتی مدیا، کامپیوتر سفری هوشمند، درگاه شارژ USB، آفتاب‌گیر بیرونی و داخلی، تاخوگراف، بادگیر سقف و بادگیر جانبی هم از دیگر تجهیزات X5000 هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا