مکمل بنزین
گوناگونتحلیلیخبرداخلی

احتمال عرضه محصول جدید مدیران خودرو با نام ام‌وی‌ام X88 قوت گرفت

به تازگی شرکت مدیران خودرو، نظرسنجی را در مورد محصول آینده خود در یکی از پایگاه اینترنتی خود برگزار کرده است. این محصول که نسل جدید چری تیگو 8 است، هنوز در خود کشور چین رونمایی نشده و فقط برخی تصاویر مخفی از این خودرو در این کشور منتشر شده است و ما در چرخان نیز این اخبار را بارها برای شما مخاطبین پوشش دادیم.

اما آنچه که جای سوال است، این است که چرا شرکت مدیران خودرو این نظرسنجی را در سایت محصولات MVM خود قرار داده است. با اینکه چندی پیش براساس اخبار واصله قرار بود تا چهره قبلی این خودرو با نام تیگو8 به بازار ایران عرضه شود. همچنین چندی پیش برای برخی از مشتریان این شرکت پیامکی مبنی بر تاخیر در تحویل خودرو و انتقال زمان تحویل به زمان 3 ماه آینده خبر داده بود. در این پیام، این شرکت بیان کرده است که بخاطر تحریم سازمان کشتیرانی کشور، این اتفاق افتاده است. همچنین در تصاویر منتشر شده توسط این شرکت، لوگو چری پوشانده شده است. پس ما میتوانیم از این اخبار نتیجه بگیریم که احتمالا چری تیگو8 با نام ام‌وی‌ام X88 و برای دور زدن تحریم به بازار کشور عرضه شود. البته این موضوع فقط احتمال بوده و در آینده مشخص خواهد شد که بزرگترین خودرو چری با چه نامی در ایران عرضه خواهد شد.

در این نظرسنجی از نظردهنگان درباره برخی اطلاعات افراد و همچنین درباره ویژگی محصول جدید پرسیده شده است. شما نیز میتوانید در این نظرسنجی شرکت کرده و نظر خود را درباره محصول این محصول جدید، به گوش این شرکت برسانید.

تصاویر نسخه قبلی تیگو8 که درحال تست در ایران است در زیر قابل مشاهده است.

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا