مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به اولین تصاویر از نسل جدید نیسان قشقایی 2021

سومین نسل از نیسان قشقایی، قرار است به‌عنوان مدل 2021، ادامه‌دهنده راه نیاکان خود بوده و بتواند موفقیت‌های آن‌ها را تکرار کند. این خودروی شاسی‌بلند که کارخانه بریتانیا نیسان آن را برای بازار اروپا و کارخانه ژاپن این شرکت نیز این مدل را برای بازار ایلات متحده تولید می‌کند، قرار است به‌زودی، رنگ جاده‌های این کشورها را ببیند.

جالب است بدانیدکه این کراس اوور کامپکت نیسان، برای چندین سال است که در قاره سبز، به‌عنوان خودروی پرفروش این شرکت، عمل می‌کند. پس می‌توان یک مسیر موفقیت‌آمیز را برای آن، در کشورهای اروپایی در نظر گرفت. درواقع می‌توان با کمک این تصاویر جاسوسی، دریافت که نیسان قشقایی تازه‌وارد، به‌جای تغییرات انقلابی و بنیادین، با تغییراتی تکاملی همراه شده است.

درواقع با توجه به این‌که در شرایط تست گیری در آب‌وهوای گرم و همچنین پوشش‌های استتاری سنگین شاید نتوان جزئیات جدید را مشاهده کرد اما می‌توان به‌خوبی حدس زد که نسبت‌های طراحی در این مدل تازه‌وارد، با اندازه‌های مدل‌های کنونی، تفاوت چندانی نداشته و تغییری نکرده است. قشقایی 2021، از زبان طراحی جدید نیسان بهره می‌برد که با زوایای تیز در طراحی بدنه، درست مانند همان مؤلفه‌های طراحی که در جدیدترین نسخه از نیسان جوک اتفاق افتاده است، استفاده می‌کند.

بر اساس این تصاویر جاسوسی، همچنین می‌توانیم شاهد جلوپنجره V شکل و چراغ‌های جلویی باریک باشیم که می‌توانند با نسخه‌های کنونی قشقایی، تفاوت‌هایی داشته باشند.

البته به‌غیراز بحث طراحی خارجی، داخل کابین و طراحی مربوط به آن، با تغییرات رادیکالی مواجه خواهد شد که صفحه‌های نمایش بزرگ‌تر و سیستم‌های ناوبری و سرگرمی مدرن‌تر، می‌توانند ازجمله این تغییرات باشند.

همچنین باید درنهایت گفت که نیسان قرار است تا قشقایی تازه‌وارد خود را در اواخر سال 2020 رونمایی کند. البته به خاطر شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، رونمایی در اوایل 2021 نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا