مکمل بنزین
گوناگونخبر

سوبارو ایمپرزای جدید در راه است…

ایمپرزای جدید که در دو مدل سدان و هاچبک قرار است به بازار عرضه شود٬ به گونه‌ای طراحی شده که چهره جذاب و اسپرت آن توجه قشر مختلف جامعه به خصوص جوانان را به خود جلب خواهد کرد. مدل سدان این خودرو پیش از این در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۶ به معرض نمایش درآمده بود. ایمپرزای جدید معرف شایسته‌ای برای پلتفرم جدید و جهانی سوبارو خواهد بود.

Subaru-Impreza_2017_800x600_wallpaper_02

ایمپرزای جدید ابعاد بزرگتری نسبت به مدل قدیمی تر خود دارد. فاصله بین محورهای این خودرو ۲۵.۴ میلی‌متر افزایش یافته و همچنین هر دو مدل هاچبک و سدان٬ در طول ۴۰.۶۴ میلی‌متر و در عرض ۳۸.۱ میلی‌متر رشد داشته‌اند. سوبارو برای آنکه شرایط آیرودینامیک این خودروها را بهبود ببخشد به سراغ ارتفاع آنها رفته و این ارتفاع را در حدود ۱۰.۱۶ میلی‌متر کم کرده است.

Subaru-Impreza_2017_800x600_wallpaper_10

سوبارو بر روی این خودروها سیستم چهارچرخ متحرک را نصب کرده٬ که باعث شده یک سر و گردن از رقیبان خود بالاتر باشند. از جمله ویژگیهای دیگر ایمپرزای جدید می‌توان به مانیتور ۸.۰ اینچی مالتی‌مدیا با سیستم STARLINE ٬ کی لس استارت٬ سیستم ورود بدون کلید٬ پدال آلومینیومی و دنده پشت فرمانی اشاره کرد.

Subaru-Impreza_2017_800x600_wallpaper_18

برای قلب تپنده این خودرو یک موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندی BOXER با قابلیت تزریق مستقیم سوخت در نظر گرفته شده است که قدرت ۱۵۲ اسب بخاری را به ارمغان می آورد. گیربکس این خودرو از نوع ۷ سرعته اتومات و دستی خواهد بود. انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۱۶ سوبارو این محصولات را به مشتریان خود تحویل دهد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا