مکمل بنزین
گوناگونخبر

پورشه 935 جذاب با بدنه فیبرکربن و قیمت بسیار بالای 1.72 میلیون دلار!

صنعت جذاب خودروها همیشه باخبرهای متنوعی همراه بوده است که هر یک از آن‌ها می‌توانند در دل خود، عاشقان زیادی را به سمتشان جذب کنند. درواقع از ابرخودروهای شرکت‌های مطرح جهانی گرفته تا خودروهای خودران و برقی، می‌توانند همان تنوعی باشند که در این صنعت، لا آن‌ها روبرو می‌شویم؛ اما دراین‌بین، بحث تیونینگ (Tuning) و شرکت‌های تیونر، از جذاب‌ترین قسمت‌های به‌اصطلاح افترمارکت خودروها بوده‌اند.

اکنون نیز در نیمه دوم سال 2020 میلادی، می‌توانیم شاهد یک ابرخودروی تیون شده آلمانی هستیم که ازنظر ویژگی‌های بدنی وظراهری، بسیار متفاوت است. این خودروی تیون شده، همان پورشه جی تی تو 911 است که بر پایه مدل 935 این شرکت اشتوتگارتی، ساخته‌شده است.

این تفسیر مدرن از خودروی دهه 70 میلادی، درواقع با ظاهری روبرو شده است که می‌تواند با ویژگی‌های خود، یک سرو گردن از رقیبانش بالاتر باشد. این خودرو تنها 1,380 کیلوگرم وزن دارد که این کاهش وزن به لطف استفاده از پنل های آلومینیومی در بدنه است. تنها موضوعی که این وسط برای این پورشه تیون شده پیش می‌آید، قیمت بسیار بالای آن است. زمانی که پورشه در سال 2018، برای اولین بار این خودرو را رونمایی کرد، قیمت پایه آن، عدد 701,948 یورو را نشان می‌دهد؛ اما اکنون این نمونه تیون شده،1.72 میلیون دلار قیمت دارد.

اما درمجموع باید گفت که ظاهر این خودروی تیون شده پورشه، ترکیب رنگی بین بدنه و رینگ‌ها که به رنگ نارنجی دیده می‌شوند و تمام ویژگی‌های موتوری آن، می‌توانند نویدبخش یک نمونه جذاب تیون شده باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا