مکمل بنزین
گوناگونخبر

اطلاعات و رندرهای اولیه از شاسی‌بلند لوکس شرکت SENAT روسی منتشر شد

به تازگی تصاویری از جدیدترین شاسی‌بلند لوکس شرکت AURUS منتشر شد که نشان دهنده این است که احتمالا این خودرو بزودی بصورت رسمی رونمایی خواهد شد.

شرکت AURUS که یک شرکت روسی است که چند سال پیش سدان لوکسی با نام SENAT را رونمایی کرد. این خودرو به سرعت به عنوان ناوگان حمل و نقل ریاست جمهوری این کشور انتخاب شد. همچنین اولین نمایندگی این شرکت برای فروش عمومی، سال پیش بطور رسمی افتتاح شد.

اما شاسی‌بلند این شرکت …

اما چیزی که مدیرعامل شرکت AURUS در پاسخ به برخی روزنامه اعلام کرده است، این است که تولید انبوه شاسی‌بلند آئوراش از اواخر سال 2022 آغاز خواهد شد. KOMENDANT که نام این محصول است با کد EMP-4124 به مرحله تولید خواهد رسید.  با اینکه این شرکت زبان طراحی مستقلی را دارد، اما همچنان سعی در کپی از برندهایی مانند رولز رویس را در سرلوحه کاری خود پیش گرفته است.

کومندانت دارای دو موتور 4.4 لیتری V8 و یک موتور الکتریکی است که با اتصال به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک، توانایی تولید 598 اسب بخار، قدرت را دارد. البته این شاسی‌بلند با سامانه چهارچرخ متحرک به بازار عرضه خواهد شد.

برخی رسانه روسی باتوجه به نظرسنجی عمومی، توانستند دریافت کنند که مردم و مشتریان برند لوکس AURUS، رغبت بیشتری نسبت به خرید محصول شاسی‌بلند این شرکت لوکس دارند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا