مکمل بنزین
برگزیده‌هاداخلیشرایط فروش

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد(ویژه شهریور ماه 1399)

شرایط جدید پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی ایران‌خودرو اعلام شد. در این طرح، شش محصول دناپلاس،پژو 207 دستی، پژو پارس lx، رانا پلاس، سورن معمولی و پژو 206 تیپ 2 دیده می‌شود که قرار است با موعد تحویل اردیبهشت الی تیرماه 1401 تحویل متقاضیان گردد.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه 4 شهریورماه  به مدت  سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به نشانی https://esale.ikco.ir/ پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. لازم به ذکر است پس از ثبت‌نام برندگان با قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

موارد مهم در این بخشنامه:

در این شرایط پیش فروش همچنان برخی محدودیت‌ها برای ثبت‌نام کنندگان برقرار خواهد بود. برای مثال سن حداقل 18 سال و دارای گواهینامه معتبر رانندگی باشند، طی 48 ماه گذشته هیچ‌گونه خریدی از شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو نداشته و در حال حاضر پلاک فعال نداشته باشند، قادر به ثبت‌نام در طرح فروش ایران‌خودرو خواهند بود. متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی هستند در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن لغو ثبت‌نام آنان، تا سه سال امکان ثبت‌نام در بخشنامه‌های فروش دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو را نخواهند داشت. در این شرایط پیش فروش همچنان برخی محدودیت‌ها برای ثبت‌نام کنندگان برقرار خواهد بود. برای مثال سن حداقل 18 سال و دارای گواهینامه معتبر رانندگی باشند، طی 48 ماه گذشته هیچ‌گونه خریدی از شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو نداشته و در حال حاضر پلاک فعال نداشته باشند، قادر به ثبت‌نام در طرح فروش ایران‌خودرو خواهند بود.

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال یا فاقد گواهینامه رانندگی هستند در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن لغو ثبت‌نام آنان، تا سه سال امکان ثبت‌نام در بخشنامه‌های فروش دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو را نخواهند داشت.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا