مکمل بنزین
گوناگونخبر

میتسوبیشی اوتلندر الکتریکی PHEV را ببینید!

با رشد ساخت خودروهای الکتریکی با هدف نجات زمین از مرگ به دلیل افزایش گازهای گلخانهای، میتسوبیشی نیز تصمیم گرفت از رقبای خود عقب نیافتد. میتسوبیشی برای اولین بار PHEV را در سال ۲۰۱۲ به نمایش گذاشت. اما مدل پیشرفته تر این خودرو را چهارسال بعد در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۶ به صحنه نمایش آورد.

DON SWEARINGE معاون اجرایی میتسوبیشی در ارتباط با این خودرو میگوید: در میتسوبیشی جدید تمام فرآیندهای مهندسی و دانش را بکار گرفته ایم تا یک خودرو مناسب با تمام نیازهای مصرف کننده و همچنین سازگار با محیط زیست خلق کنیم.

Mitsubishi-Outlander_PHEV_2017_800x600_wallpaper_02

در  نمای ظاهری این خودرو در قسمت جلوپنجره و چراغهای جلو و عقب تغییرات مثبت اعمال شده که به وقار و زیبایی آن افزوده است. میتسوبیشی برای ایمنی و راحتی مصرف کنندگان تجهیزاتی از قبیل : دوربین خارجی با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم هشداردهنده نقاط کور و مانیتور با رابط کاربری  CARPLAY اپل و ANDRID AUT را قرار داده است.

Mitsubishi-Outlander_PHEV_2017_800x600_wallpaper_09

منبع تامین قدرت این خودرو یک موتور ۲.۰ لیتری گازی است همچنین دو موتور الکتریکی بر روی محورهای این خودرو سوار شده است.سیستم سوپر کنترل چهارچرخ متحرک S-AWC نیز باعث افزایش قدرت این خودرو شده است. در این خودرو از یک باتری ۱۲ کیلوواتی لتیوم یون بهره گرفته شده است. مشخصاتی که از این خودرو منتشر شده در همین اندازه است و باید منتظر خبرهای جزئی‌تر بمانیم.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا