مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبرداخلی

اولین نمایشگاه خودرو در ایام کرونا، در شهر ارومیه برگزار خواهد شد

چند وقتی است که باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان و همچنین در موازات آن در ایران، برگزاری نمایشگاه خودرو در سراسر کشور تعطیل شده است. اما در جدیدترین رویداد، اعلام شد که قرار است تا اولین نمایشگاه خودرو در شهر ارومیه برگزار شود. طبق اهبار واصله، پنجمین دوره نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته ارومیه، از تاریخ 8 الی 11 مهر ماه 1399 برگزار خواهد شد.

نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته در کرمانشاه برپا شدعلی عاجزی به عنوان مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو ارومیه بیان کرد که برگزاری انواع نمایشگاه‌ با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده است.

ایشان همچنین باتوجه به شیوع ویروس کرونا بیان کرد که برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی، 50 درصد ظرفیت سالن‌ها به غرفه‌ها اختصاص داده شده و علاوه بر آن با در نظر گرفتن‌ راهروهای پهن‌تر، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، پرهیز از برگزاری سمینارها، حضور پرسنل کم‌تر در غرفه‌ها و فعال بودن سیستم‌های تهویه با تمام ظرفیت شرایط را برای برگزاری نمایشگاه در وضعیت کنونی فراهم خواهیم کرد.

پنجمین دوره نمایشگاه خودرو ارومیه در حالی برگزار می‌شود که به تازگی شهر ارومیه به عنوان دهمین شهر پرجمعیت کشور و همچنین یکی از نقاط مهم ترانزیتی کشور، محسوب شده است.

نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته در کرمانشاه برپا شدهنوز مشخص نیست و نمیتوان بطور قطعی گفت که چه خودروسازانی در این نمایشگاه چه بصورت رسمی و چه بصورت غیررسمی شرکت خواهند کرد، اما به احتمال زیاد نمایندگان خودروسازانی چون مدیران خودرو، آمیکو، ماموت خودرو و… شرکت خواهند کرد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا