مکمل بنزین
گوناگونخبر

تولید جیپ رنگلر ۲۰۱۸ از نوامبر!

تولید رسمی جیپ رنگلر مدل ۲۰۱۸ ماه نوامبر سال جاری در کارخانه تجهیز شده جیپ در Toledo اوهایو آغاز خواهد شد.

با چرخان همراه باشید.

این خبر همچنین تایید می‌کند که تولید دو مدل جیپ پاتریوت و نسل قبلی جیپ کامپس سرانجام در ۲۳ دسامبر در کارخانهBelvidereدر ایلینوی متوقف شده است.

این زمان بندی اعلام شده منطقی به نظر می‌رسد چرا که تولید چروکی ساخته شده درToledo به Belvidere منتقل خواهد شد در نتیجه این کارخانه می‌تواند شش ماه تعطیل بماند تا خط مونتاژ رنگلر ۲۰۱۸۸ بازطراحی شده آماده شود. ساخت چروکی در کارخانهToledo تا اوایل ماه آوریل ادامه خواهد داشت. این کارخانه اکنون دو مدل چروکی و نسل کنونی رنگلر را تولید می‌کند و تولید رنگلر را شش یا هفت روز در هفته ادامه خواهد داد.

جیپ تصمیم دارد مدتی هر دو مدل نسل جدید و قبل رنگلر را که رنگلر کلاسیک نامیده خواهد شد در کنار هم به فروش برساند. اگرچه فیات کرایسلر تایید نکرده اما گفته می‌شود که تولید رنگلر جدید در ماه نوامبر سال جاری در این کارخانه آغاز خواهد شد.

رنگلر

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، در ماه مارس ۲۰۱۸ نیز خط مونتاژ کارخانه Toledo تعطیل خواهد شد تا برای ساخت پیکاپی بر اساس رنگلر تجهیز شود.

بسیاری از ویژگی‌های طراحی نسل فعلی رانگلر در نسل بعدی هم ادامه خواهند یافت. تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که این خودرو هنوز هم فرم جعبه‌ای شکلی داشته و از جلوپنجرهٔ معروف شیاردار جیپ برخوردار خواهد بود. البته این جلوپنجره منحنی‌تر از قبل شده و شیشهٔ جلو هم به‌اندازهٔ نسل فعلی عمودی نیست. این مورد به همراه دیگر تغییرات جزئیِ ظاهریِ رانگلر جدید، نه‌تنها به بهبود مصرف سوخت آن کمک می‌کنند بلکه موجب بهبود شتاب و صدای باد خواهند شد.

جیپ رانگلر جدید همچنان یک SUV سنتی خواهد بود که توان مقابله با سخت‌ترین مسیرها را دارد. هرچند مهندسان جیپ برای نوسازی رانگلر بسیار تلاش کرده‌اند اما جیپ هرگز سرسختی و یا توانایی‌های آفرود نسل فعلی را قربانی نخواهد کرد؛ مانند نسل جدید فورد F150، بسیاری از قسمت‌های بدنهٔ نسل جدید رانگلر هم از آلومینیوم ساخته خواهد شد که موجب کاهش وزن جدی و درنتیجه کاهش مصرف سوخت آن می‌گردد. موفقیت استفاده از آلومینیوم در F150 بدون شک به استفاده از آن در رانگلر کمک کرده است زیرا این امر نشان داد که آلومینیوم می‌تواند دوام زیادی جهت استفاده در خودرویی خشن داشته باشد.

انتظار می‌رود نسل آیندهٔ جیپ رانگلر سال آینده در اوهایو به تولید رسیده و به‌احتمال‌زیاد در سه‌ماههٔ دوم سال ۲۰۱۷ راهی نمایندگی‌های فروش گردد. این بدان معنا است که ما می‌توانیم رانگلر جدید را در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ که در ماه ژانویه (دی) برگزار می‌گردد، ببینیم. همچنین نسخهٔ وانت آن‌هم یک یا دو سال بعد معرفی خواهد شد. مدیر ارشد جیپ «مایک منلی» گفته است که وانت رانگلر تا سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا