مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه رنو مگان 2017 جدید در تابستان امسال!

2017-renault-megane-estate-6

رنو مگان جدید با طراحی داخلی جادار و فراهم نمودن فضای مورد نیاز برای 5 سرنشین، در تابستان امسال به نمایشگاه‌های فرانسه ورود می‌یابد. رونمایی از رنو Megane Estate در ماه مارچ و در Geneva Motor Show انجام و ثبت نام برای این خودرو در ماه ژوئن آغاز شد. علاقه‌مندان به این خودرو می‌توانند از 4 تیپ مختلف Life،Zen ،Business و Intens که دارای امکانات متفاوت ارائه شده توسط کمپانی هستند، خودروی مورد نیاز خود را انتخاب نمایند.

2017-renault-megane-estate-7

 

قیمت ارزانترین مدل این خودرو از 19.900 یورو مجهز به پیشرانه بنزینی Energy TCe 100 و یک جعبه دنده دستی آغاز و مدل Megane Estate GT با پیشرانه Energy TCe 205، کلاچ دو زمانه EDC و سیستم کنترل فرمان بر هر چهار چرخ قیمتی بالغ بر 32.800 یورو دارد. این خودرو همچنین با پیشرانه TCe 130 و جعیه‌دنده 7 سرعته EDC، سه مدل دیزلی dCi 90 ،dCi 110 و dCi 130 به همراه جعبه‌دنده 6 سرعته دستی یا EDC بسته به تیپ انتخابی عرضه خواهد شد. اندکی پس از عرضه این خودرو مدل دیزلی چهارمی با پیشرانه dCi 165 و جعبه‌دنده 6 سرعته EDC در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

2017-renault-megane-estate-5

رنو Megane Estate با صندوق عقبی با گنجایش 0.58 متر مکعب بیشترین فضا را برای بارگیری در این قسمت و همچنین سیستم Easy Folding این کمپانی برای باز و تا شدن صندلی عقب به صورت خودکار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

2017-renault-megane-estate-9

 

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. رنو واقعی اینه نه ال ممد و داستر. خدا ازشون نگذره که حسرت ماشین خوب رو به دل مردم بدبخت گذاشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا