مکمل بنزین
گوناگونخبر

فوت یک کودک 6 ماهه درون خودرو، به دلیل فراموشی والدین!

به تازگی در یکی از ایالات متحده آمریکا، از درون یک خودروی شاسی بلند جسد نوزاد 6 ماهه‌ای پیدا شده است که در گرمای سوزان تگزاس ساعت‌ها در ماشین محبوس بوده است. این اتفاق بارها و بارها در ایالات مختلف آمریکا رخ داده و در حال تبدیل شدن به یک موضوع عادی است.

متاسفانه در سال جاری میلادی تاکنون 27 کودک و نوزاد به دلیل ماندن در خودرو از بین رفته‌اند و این میزان تقریبا دو برابر حوادث رخ داده در سال گذشته میلادی است.

مقامات در مورد این اتفاق می‌گویند که پدر این نوزاد، فرزند خود را هنگام عزیمت به محل کار در ساعت 6.15 دقیقه صبح روز جمعه، درون خودرو گذاشته و متاسفانه پس از پایان کار و بازگشت به سوی خودرو در ساعت 3 بعد از ظهر متوجه می‌شود که کودکش به دلیل گرمای زیاد درون خودرو درگذشته است.

به گزارش سایت خبری یاهو اداره ملی ایمنی و ترافیک بزرگراه‌های آمریکا به تازگی دریافته است که شمار کودکان و نوزاد کشته درون خودرو از زمان اختراع ایربگ های جانبی صندلی‌های جلو رو به افزایش است. به دلیل پیشرفت‌های بالای امنیتی، پدر و مادران دیگر فرزندان خود را بر روی صندلی‌های جلو ننشانده و آن‌ها را بر روی صندلی عقب نشانده و با کمربند تعبیه شده آن‌ها را محکم می‌کنند؛ همین دلیل باعث فراموشی بیش از پیش این والدین می‌شود.

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا