مکمل بنزین
گوناگونخبر

ایمن‌ترین خودروی جهان: هوندا پایلوت 2016

محصول جدید کمپانی هوندا با نام pilot 2016 توانست در تست‌های امنیتی و ایمنی موسسه امنیت ترافیک و جاده‌ای موسوم به NHTSA رتبه 5 ستاره را کسب کند. این اولین بار است که یک خودروی شاسی بلند با این شرایط می‌تواند بالاترین رتبه ایمنی را در ایالات متحده کسب نماید. طبق گفته مدیر عامل این کمپانی، این تست‌ها کاملا مطابق با شرایط جهانی بوده و Pilot می‌تواند علاوه بر کسب رتبه برتر از سوی NHTSA همین رتبه را از IIHS نیز به عنوان موسسه معتبری در حوزه تست‌های تصادف و ایمنی به‌دست بیاورد.

2016-Honda-Pilot-

تجهیزات ایمنی استاندارد تمام مدل‌های هوندا عبارت‌اند از: سیستم ترمز ABS یا همان سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ESC یا سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم VSA یا سیستم کمک در پایداری خودرو و وجود ایربگ های جلو، عقب و اطراف.

همچنین لازم به ذکر است که تمام محصولات سال 2015 کمپانی هوندا به‌علاوه محصولات جدیدتر و به‌روز این شرکت دارای دوربین عقب استاندارد نیز هستند.

هوندا پایلوت علاوه بر تمامی سیستم‌های ایمنی ذکر شده از فناوری و سیستم ترمز هشدار دهنده پیش از برخورد در جلو، سیستم هشدار دهنده جهت عدم خروج از خط، سیستم کنترل بین خطوط، کروز کنترل هوشمند و… برخوردار است.

این شاسی بلند از نوع SUVهای سه ردیف بوده و آخرین نسل از این محصولات به شمار می‌رود. طراحی این خودرو توسط واحد R&D ایالات متحده در لس آنجلس و اوهایو انجام گرفته و تولید آن نیز در لینکلن آلاباما صورت پذیرفته است. مدل 2016 این خودرو از ماه ژوئن گذشته برای فروش آماده شده است و قیمت پایه آن نیز از 29.995 دلار آغاز می‌شود.

تصاویر مربوط به تست‌های ایمنی این خودرو را می‌بینیم:

2016-Honda-Pilot- Honda-Pilot-2 Honda-Pilot-3 Honda-Pilot-4 Honda-Pilot-5 Honda-Pilot-6

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا