مکمل بنزین
خبرداخلی

اولین سری خودروهای هن تنگ به مشتریان عظیم خودرو تحویل داده شد +تصاویر

شرکت خودروسازی عظیم خودرو که یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های خودرویی کشورمان بوده و سابقه زیادی در زمینه واردات خودروهای خارجی دارد با راه اندازی سایت تولید خود در بروجرد توانست در بحبوحه تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی خودرو در کشورمان عملا آغازگر یک کار صنعتی بزرگ بوده و توانسته اشتغال قابل توجهی را با تولید خودروهای هن تنگ در این شهر ایجاد نماید.

به گزارش چرخان، شرکت عظیم خودرو متولی دو برند هن تنگ و فوتون در ایران طی مراسمی از تحویل سری اول خودروهای هن تنگ خود خبر داد که این خودروها در سایت بروجرد این شرکت تولید شده و به زودی مدل‌های جدید این خودرو نیز در خط تولید این شرکت قرار خواهد گرفت. 

گفتنی است که این شرکت در ماه‌های اخیر فعالیت زیادی را برای فروش و تولید این خودروها داشته و توانسته طیف عظیمی از مشتریان را برای خود دست و پا کند که با توجه به ظاهر جذاب خودروهای تولیدی و همچنین کیفیت آپشن‌های به کار رفته شده در این خودروها از استقبال بالایی برخوردار شده است.

در این مراسم که با حضور نمایندگان رسانه و همچنین مسئولین این شرکت برگزار شد، 5 خودروی تولیدی این شرکت از مدل هن تنگ ایکس 7 به مشتریان تحویل داده شد. گفتنی است که عظیم خودرو از جمله شرکت‌هایی است که توانسته در زمینه ایفای تعهدات خود عملکرد مناسبی داشته و رضایت مشتریان خود را جلب نماید که با توجه به وضعیت عملکرد تعهدات سایر شرکت‌ها یک نکته بسیار خوب برای این شرکت محسوب می‌گردد.

بابک وطن خواه مدیرعامل صنایع تولیدی عظیم خودرو در این مراسم با اشاره به وضعیت تولید خودرو در سایت این شرکت گفت: در حال حاضر خط تولید ما فعال بوده و با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته توانایی افزایش تیراژ تولید محصولات را داریم. 

وی در ادامه افزود: یکی از محصولاتی که به زودی در خط تولید عظیم خودرو قرار خواهد گرفت، خودروی هن تنگ ایکس5 خواهد بود. همچنین ما در حال برنامه ریزی برای ایجاد تورهای بازدید از خط تولید شرکتمان هستیم تا مشتریان بتوانند از خط تولید خودروها بازدید نمایند. 

سایت عظیم خودرو در بروجرد یکی از پیشرفته‌ترین مراکز تولید خودرو در کشورمان است که با حضور مهندسین ژاپنی عملا به یکی از بهترین کارخانه‌های تولید خودرو تبدیل شده و از استانداردهای روز دنیا برخوردار است. طبق بررسی‌هایی که در بازدید رسانه‌های خودرویی از خط تولید این شرکت داشتند پیشرفت‌های فنی این شرکت به وضوح قابل مشاهد بود و آینده روشن این شرکت برای تولید خودرو نیز راحتی قابل تصور بود.

هن تنگ ایکس 7 یکی از قدرتمندترین محصولات عظیم خودرو است که اتفاقا اولین محصول تولیدی این شرکت نیز محسوب می‌شود. این خودرو با پیشرانه دو لیتری توربو به مشتریان عرضه می‌شود که قابلیت ارائه قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متری را دارد.  طبق اعلام مسئولین این شرکت قابلیت بالقوه سایت بروجرد این شرکت 10 خودرو در ساعت بوده و در صورتی که سه شیفت کاری این سایت فعال شود عملا چیزی در حدود 150 خودرو از سری محصولات هن تنگ در این کارخانه تولید خواهد شد که طبیعتا با یک حساب و کتاب ساده می‌توان به اعداد خوبی در ماه رسید!

گفتنی است که برند خودروسازی شریک عظیم خودرو  از سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرده و در بازار چین نیز موفقیت‌های قابل توجهی را تجربه کرده است. از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم ترمز ضدقفلABS ، فناوری توزیع نیروی ترمزEBD، سیستم کمکی ترمز ناگهانی BOS، کنترل کشش TCS، فناوری کنترل پایداریESC ، سیستم حفظ خودرو در سربالایی HAC، حالت رانندگی در هوای برفی، کنترل فشار باد لاستیک‌ها، کیسه هوای سرنشینان جلو و پرده‌ای، گرم‌کن و تنظیم ‌کننده‌ی برقی آینه‌های جانبی، فرمان و صندلی‌های چرم، ورود بدون کلید، ترمز دستی برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۹ اینچ، چهار بلندگو، تنظیمات برقی صندلی جلو، نورپردازی رکاب، دید ۳۶۰ درجه و نمایش اطلاعات روی شیشه‌ی جلو و ….

گفتنی است که هن تنگ X7 خودرویی است که در سال 2016 به بازار چین معرفی شده و از جمله خودروهای با طراحی روز است. طراحی این خودرو توسط مهندسین شناخته شده چینی بوده و در بسیاری از بررسی‌های فنی صورت گرفته نیز از جمله خودروهای با امتیاز بالا قرار گرفته است.

گفتنی است که عظیم خودرو به تازگی قیمت محصولات خود را اعلام کرده و مشتریان می‌توانند به زودی و با اعلام شرایط فروش جدید این شرکت اقدام به خرید خودروهای مذکور نمایند.

مراسم تحویل اولین سری خودروهای هن تنگ به مشتریان عظیم خودرو

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. توي اولين سري ثبتنام اين خودرو قرار بود قيمت تمام شدش ١٩٢ ميليون تومان باشه و كارشناسان فروش اعلام ميكردند كه قيمت قطعيه و موقع تحويل زياد نميشه ولي در اولين سري تحويل خودروها ١٠٠ ميليون تومان بيشتر تحويل شده. توي ايران پيش فروش معني نداره مثل اينكه
    اين مسئوليني كه از شرع و دين حرف ميزنن جاي اينكه تفكيك جنسيتي راه بندازن اين موارد پيش فروش كه اساسش خلاف شرعه رو مديريت كنند كاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا