مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

5 دلیل برای آنکه سانگ یانگ تیوولی بخریم!

ssangyong-tivoli-officially-unveiled-video_1

اگر کمی به عقب بازگردیم، نام کمپانی سانگ یانگ شما را یاد چه محصولی می اندازد؟ بله درست است، موسو! شاسی بلند غول پیکری که با موتور و قلب تپنده مرسدس بنز وارد ایران شد و توانست هواداران زیادی را به سوی خود جلب کند.

باتوجه به بدنامی همیشگی خودروهای چینی و محبوبیت محصولات کره‌ای در کشور ما، در نگاه اول به نظر می‌رسد که سانگ یانگ تیوولی جدی‌ترین گزینه مشتریان برای خرید در بین کراس اوورهای شهری موجود و عمدتا چینی باشد. در این مقاله قصد داریم فاکتورهایی از این خودرو را بیان کنیم که مشتریان را بیش‌تر به سمت خرید تیوولی سوق می‌دهد. پس با چرخان همراه باشید.

Ssangyong

1- طراحی

نمای جلوی تیوولی 2016 بسیار زیبا، جذاب و دلنشین است، چراغ‌های مه شکن با طراحی مورب و چراغ‌های جلوی کشیده، چهره زیبا و خشنی را به خودرو هدیه کرده است. طراحی پشت تیوولی به نظر کمی نامتعارف بوده و به زیبایی طراحی جلوی خودرو نیست ولی باز هم نمای خوبی دارد. البته زیبایی یک امر سلیقه‌ای است، اما به طور کلی تیوولی یک خودروی زیبا وجذاب است که ظاهرش تا مدت‌ها شما را خسته نخواهد کرد.

ssangyong-Tivoli-1-672x420

2- ایمنی

تیوولی دارای شاسی و بدنه مقاوم و محکمی است. مجموعه کیسه‌های هوای تیوولی شامل دو کیسه هوای جلو، کیسه‌های هوای جانبی برای سرنشینان جلو و عقب و همچنین کیسه‌های هوای پرده‌ای در طرفین می‌شود. همچنین برای این مجموعه کیسه‌هوای زانویی راننده نیز ممکن است در برخی تیپ‌های فول نصب شود. سیستم‌های ترمز ABS و EBD به صورت استاندارد روی تیوولی نصب شده‌اند و این خودرو علاوه بر آن‌ها به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESP، سیستم کمکی ترمز هیدرولیکی HBA، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی HSA، سیستم فعال ضد واژگونی خودرو ARP و پشت سری‌های فعال شونده در هنگام تصادف مجهز شده است. همچنین این خودرو از سنسور پارک در جلو و عقب و کمربندهای ایمنی با سیستم IsoFix نیز برخوردار است.

پس تیوولی یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین فاکتورهای خرید، یعنی ایمنی را داراست و می‌تواند نظر خریداران را بیش از پیش به خود جلب کند.

13-2015-ssangyong-tivoli-geneva-1

3- کابین زیبا، راحت و ارگونومیک

تیوولی دارای طراحی ارگونومی بسیار خوبی است و توانسته جایزه ویژه طراحی ارگونومیک را در بخش صندلی‌ها، از سوی موسسه ارگونومی کره جنوبی کسب نماید. با وجود اینکه متریال داخلی تیوولی چنگی به دل نمی‌زند اما از لحاظ طراحی داخلی بسیار قدرتمند مهندسی شده است. علاوه بر این بر روی داشبورد و در فضای اتاق همه اِلمان‌ها نسبتا متناسب بوده و به خوبی در جای خود قرار گرفته‌اند. به‌طور کلی از لحاظ طراحی داخلی تیوولی نمره خوبی دریافت خواهد کرد.

SsangYong_Tivoli_EX_7

4-تجهیزات و امکانات مناسب

این خودرو مجموعه کاملی از آپشن‌ها و امکانات را برای یک خودروی خانوادگی در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله امکانات تیوولی می‌توان به سانروف، صقحه نمایشگر بزرگ با قابلیت انتخاب 6 رنگ، تنظیم سیستم کروز کنترل و سیستم صوتی از روی فرمان، سیستم صوتی و مالتی مدیای کامل با 6 بلندگو، گرمکن صندلی و فرمان (آپشن)، تهویه مطبوع، رینگ‌های اسپرت 16 یا 18 اینچی و چراغ‌های روز اشاره کرد. اما تیوولی امکانات قابل توجهی هم دارد که یکی از آن‌ها سیستم ورود و استارت بدون کلید موسوم به Smart Key System است. علاوه برآن می‌توان به نمایش مصرف سوخت، شماره دنده در مدل اتوماتیک و از مهمتر جهت چرخش چرخ‌ها بر روی نمایشگر این خودرو اشاره کرد که این آپشن بیشتر بر روی خودروهای لوکس آفرودی دیده می‌شود و بدین صورت است که در سربالایی و سرازیری‌ها و در حالت‌های غیرعادی به شما نشان می‌دهد که با آزاد کردن دنده یا فشردن پدال گاز خودرو به کدام جهت حرکت خواهد کرد. این خودرو دارای سیستم تنظیم سه حالت فرمان با قابلیت تعویض دنده‌ها به صورت تیپ‌ترونیک است. این امکانات تیوولی را به راحتی نسبت به رقبای چینی پیش می‌اندازد و چشم خریداران را تا حدودی بر روی سایر رقبا می‌بندد.

SsangYong-Tivoli-ELX-8

5- گیربکس با عملکرد مناسب

گیربکس 6 سرعته اتوماتیک تیوولی از شرکت AISIN ژاپن است. جعبه‌دنده‌های ساخت AISIN از سرعت و کارایی خوبی به دلیل بهره‌گیری از کلاچ دوبل، برخوردارند. این شرکت گیربکس‌های بسیاری از خودروهای شرکت‌های بزرگ را تامین می‌کند. انصافا گیربکس قدرتمند این خودرو بسیار هماهنگ و خوب عمل می‌کند و هیچ نمونه خنگی یا تعویض دنده ضعیف در آن به چشم نمی‌خورد.

2015-ssangyong-tivoli-wallpapers-one-of-the-finest-korean-cars-today-99763_3

به گروه تلگرامی سانگ یانگ تیوولی ملحق شوید

Telegram-Group-tivoli

علی اسدی

دانشجوی رشته مهندسی برق، نویسنده و مترجم در حوزه خودرو

نوشته های مشابه

‫112 دیدگاه ها

    1. سلام به همه دوستان.بچه هامن یه تیوولی ازنمایندگیه خسروانی گرفتم.وواقعاهم راضی ام.ببینیدهمه میگن چون متورش1/6لیتری هستش ضعیفه اماوزنه این ماشین نسبت به یه L90همش120کیلوسنگین تره درحالیکه L90فقط105اسبه بخاره.واقعامن راضی ام ازش.

      1. آقا ماشین 110 میلیونی را با یک ماشین 39 میلیونی مقایسه نکن
        تازه تندر 90 105 اسب بخار نیست 110 اسب بخاره نمیگم تیوولی بده ال 90 خوبه
        اتفاقا تیوولی هم موتورش همم امکاناتش بیشتره فقط خواستم اشتباه نکنی

    2. منم میخوام ۴۵ سالمه الان نشه بخرم پس ۷۰ سالگی بخرم؟( تازه اگه …)

  1. سلام، من یه تیوولی دارم ! خیلی هم دوسش دارم 🙂
    کاندید خودروی سال 2016 اروپا هم بود این ماشین.فضای داخلی ماشین بسیار جادارتر از اون چیزیه که از بیرون میبینید. البته یکسری نکاتی رو هم باید بگم، مثلا ایرکاندیشن مدل ورودی به ایران نه تنها دوگانه نیست بلکه اتوماتیک هم نیست.
    تغییر رنگ پشت آمپر هم حذف شده. ولی در کل نسبت به قیمت و رقبای خنده دار صفر کیلومتری که تو این رنج قیمت هستند کاملا برتره! راجع به موتور و گیر بکس هم باید بگم سه تا مود eco-power و winter داره که در مود پاور خیلی ماشین بهتر راه میره! ولی زمانیکه با تیپترونیک رانندگی کنید هیچکسی باورش نمیشه که تو ی یه ماشین 1600cc نشسته !

  2. واقعا ظاهر این ماشینو دوست دارم تو بازه ی قیمتی ۸۰ تا ۹۰ میلیون خیلی مد روز طراحی شه مطمعنا از چینی ها ی بازار یه سرو گردن بالاتره ولی کاش موتور بالای ۲۰۰۰ داشت

  3. ماشین خوبیه ولی یک ایراد اساسی که وجود داره شرکت رامک خودرو کمی خرید این خودرو را برای طرفداران با شک و تردید همراه میکند ای کاش از این شرکت اینقدر بد نمی گفتن تا منم یکی میخریدم

    1. دوست عزیز کپچر به گرد پای امکانات و راحتی تیوولی نمیرسه. من حدود یکماهه که خریدمش و رانندگی وامکاناتش واقعا عالیه.

    2. شاید شاید و شاید اینطور باشه اما قیمت کپچر 110 تومان است تازه نقد. الان هم کپچر دیگه ثبت نام نمیکنن.
      خدایی هم اینطور نیست.

    3. دوست عزیز ایرادی که به تییولی میگیرن موتور 1.6 لیتری هست…کپچر که موتورش 1.2 لیتر هست….در ضمن اگر مطالعه کنید کپچر با موارد بازیافتی ساخته میشه که قیمت کمتری داشته باشه و البته کیفیت پایینترو

  4. جقدر اصرار دارید که بگید این خودرو چینیه و در اولین پاراگراف دو پهلو عنوان کردید خودرو چینی در مقابل کره ای شرکت کرهای طراحی ایتالیا موتور بنز گیربکس ژاپنی سازنده ماهیندرا هند \الا این کجاش چینیه.

    1. دوست عزیز ما نگقتیم خودرو چینی هست، بلکه گفتیم با توجه به محبوبیت خودروهای کره ای، تیوولی بین خودروهای بازار که اکثرا چینی هستن، یکی از جدی ترین گزینه های مشتریان هست. موفق باشید

  5. دوستان من سلام
    ابتدا سپاس از آقاي اسدي و همكاران شان كه صميمانه و بدور از هر رابطه اي خاص و به صرف حُسن نظر به گروه صنعتي رامك خودرو و برند سانگ يانگ اين مطلب را منتشر نمودند.

    با عنايت به مطالعه مطالب ارسالي عزيزان ذكر نكات زير را ضروري مي دانم:

    ١- روند واردات، مشكلات اداري و اقتصادي سالهاي اخير در كشور، تحريم هاي خارجي و داخلي، همه و همه موجب شده تا شركتهاي وارد كننده نتوانند آنطور كه شايسته خود و مشتريان شان هست رسالت خود را به اجرا در آورند، هر چند كه ميزان وفاداري و ارتباط مشتريان با شركتها مبين اين مطلب هست.
    ٢- در شرايط موجود برندها و شركتهاي مختلفي در حوزه فروش و بازاريابي خودرو در حال فعاليت هستند و بنا به دلايل مختلفي از نظر مشتريان و مخاطبان شان با تفسيرهاي مختلفي از شرايط تحويل خودرو ، نسبت به ايشان بد بين و بدگمان شده اند هر چند كه متاسفانه در اين ميان بسيار شركتها بوده اند كه در مقاطع مختلف تاخير در تحويل داشته اند و در موارد بسياري هم تعهدات شان را به خوبي انجام داد ه اند و يا خسارت مشتري را مسترد نموده اند.
    ٣- با توجه به اينكه تامين كننده ي خودرو در خارج از كشور بوده و در بسياري از موارد شركتهايي كه نماينده رسمي نيستند و يا حتي با شرط وجود شرايط نمايندگي رسمي گاهاً با شرايطي سخت خودرو را تا مقصد رسانده اند پيش آمده كه تامين كننده قطعات شركت توليد كننده و يا خطوط توليدي قادر به ارائه محصول با آپشن و امكانات مورد نظر مشتري نبوده اند، ولي در بحث كلي اختلاف تظر بين شركتها و خريداران همواره وحود داشته و دلايل اصلي آن از جمله عدم اطلاع رساني كامل برخي از فروشندگان ( بويژه در محل عامليتهاست كه بسياري از عامليتها با استخدام نيروهاي حرفه اي سعي در رفع اين مشكل داشته و دارند) ، اختلاف وجود خودروي سمپل و يا نمونه ي شورومي ست كه ممكن هست در تمام مدت انتظار تحويل خودرو از زمان خريد تا تحويل ذهن مخاطب را به خود مشغول كرده باشد و برداشت ذهني خريدار از نمونه ي رويت شده باشد، كما اينكه در حاشيه ي كليه ي بروشورهاي خارحي و داخلي اين مطلب با ادبياتهاي مختلف درج شده است كه امكان تغيير مشخصات و امكانات بدون اطلاع قبلي وحود دارد، ولي متاسفانه هيچگاه به اين مطلب توجه نشده است، لذا شركتها به انواع و اقسام اتهامات مورد خطاب قرار مي گيرند اين در حاليست كه هميشه خودروهاي نمايشگاهي با توجه به سفارش گذاري كشوري ديگر تامين شده باشد.
    ٤- سانگ يانگ تيوولي با داشتن يكسري امتيازات و وجوه تمايز كاملاً حرفه اي در نوع خود، ايجاد رقابتي بسيار جالب در بين هم سگمنت هاي خود كرده كه از اين بابت ستودتي ست، ولي واقعيت اين هست كه با اين سطوح از آپشن و با در نظر گرفتن يك طراحي هيجاني و با قيمت گذاري مناسبي كه شده است جايگاه ويژه اي را در بين خريداران و مخاطبان خود پيدا كرده است.
    در پايان به دوستان عزيز عرض مي نمايم ضمن سپاس از انتقادات و پيشنهادات سازنده ي بزرگواران ، ما در گروه صنعتي به درستي و همواره پاسخگوي سوالات، خواسته ها و نيازهاي مشتريان خود هستيم.

    با تقديم احترام

    1. خیلی خیلی بدقولید
      من هشت ماهه ثبت نام کردم
      هنوزخبری نیست
      روزاول هم نگفتید120روزکاری شامل 5روز درهفته میشه
      الانم 40روزکاری دیرشده وهیچکس پاسخگو نیست چه زمانی تحویل میدید
      تازه تماس بگیرید واسه تسویه حساب 20روزکاری دیگه هم به زمان اضافه میشه حدودایکماه
      حالا این وسط اگه اطلاع رسانی کنیدیاالااقل تماس بگیریدوعذرخواهی کنیدچیزی ازتون کم نمیشه
      من 09/22استان خراسان رضوی ثبت نام کردم

    2. لطفااگه راست میگیدتماس بگیرید
      هشت ماه انتظارکم نیست
      بدون اطلاع موندن خیلی بده

      1. دوست عزیز درخواست شما به اطلاع آقای مصطفایی و رامک خودرو رسید، عینا پاسخ درج شده برای شما منتشر می شود : ( با تشکر از آقای عقیل مصطفایی )

        سلام وقت بخير
        نوبت خودروي ايشان هشت ماه نيست، بلكه ٦ ماه هست.
        البته كه تاخير در تاخير خودرو امري ناخشنود هست و احدي از شركتهاي توليدكننده ويا وارد كننده خودرو علاقه مند به با تاخير دادن محصولات شان نيستند.
        از طرفي در پروسه ي فروش تا تحويل خودرو گام هاي زيادي هست كه اگر در انجام امور هريك چالشي رخ دهد قطعاً معضلاتي را به همراه خواهد شد.
        در انتهاشركت رامك خودرو ضمن پوزش از تاخير بوجود آمده در تحويل خودروي عزيزان به اطلاع مي رساند دعوتنامه ي كليه مشتريان تيوولي تا ابتداي دي ماه در حال آماده سازي و صدور مي باشد.
        با سپاس

        1. متاسفانه ثبت نام تا دعوتنامه من بیش از 250 روز طول کشید و پس از تکمیل وجه نیز تا حالا بیش از 30 روز گذشته و هنوز خودرو تحویل من نشده.
          کارمند رامک خودرو هم به من میگه با متصدی امور فروش کل ننداز که نوبتت بیشتر عقب می افته. هیچ کسی هم پاسخگو نیست. بگذریم زاپاش ماشین و پرده جداکننده عقب را حذف کردند و جداگانه می فروشند و از روز اول قرار به تحویل با رینگ دایماند کات بوده و مابه التفاوت 600 هزارتومانی بابت اون دارند می گیرند. سیستم تهویه اونم خودش جای دلخوری داره.
          اینها را چطور میشه توجیه کرد.

        1. دعوتنامه هم بیاد به معنای تحویل نیست و پول شما رو دست کم ۱ ماه نگه میدارن که سودش ۲ میلیون تومنه!

  6. سلام شايد ماشين خوبي باشد ولي شركت رامك بدقول ترين شركت موجود در دنياست بخاطر اين من توصيه نمي كنم كه سانگ يانگ بخريد

  7. آقاي پوررضا
    سلام
    متاسفانه قضاوت جالبي نداريد، البته اسم شما بعنوان مشتري در ليست ما ديده نشده است پس شما بعنوان مشتري ما نيستيد كه اينگونه نظر مي دهيد ولي با اين تفاسير به جهت آگاهي اذهان عمومي شخص مورد نظر شما كه ما سخت به ايشون بدقولي كرديم رو معرفي كنيد و بنده شرح حال خودروي ايشان را در همين صفحه براي شما و ديگران توضيح بدهم.
    عادل ترين قاضي ها كساني هستند كه هم خواهان را بشنوند و هم خوانده.

    1. سلام . من مجید از مشتریان شما هستم . در تاریخ 30 / 7 / 94 جهت خرید تیوولی در نمایندگی مرکزی ثبت نام کردم . در آن زمان اعلام کردند که خودرو با کمی تاخیر در اوایل اردیبشهت 95 تحویل خواهد شد . .. امروز در تاریخ 22 / 4 / 95 بعد از کلی پیگیری و مشاجره در حالی که بیش از حدود 40 روز از صدور دعوت نامه و تکمیل وجه در مجموع بعد از گذشت بیش از 8 ماه از زمان ثبت نام به من اعلام کرده اند که احتمالا شما تا 20 روز دیگه خودرو رو تحویل خواهید گرفت. (لازم به ذکر است که در بروشور های چاپ شده و قرار داد زمان تحویل خودرو 120 روز کاری اعلام شده که تا کنون بیش از 2 برابر این زمان گذشته)

      1. سلام دوست عزیز، سعی می کنیم پیغام شما رو به دست ایشون برسونیم.

    2. آقای مصطفایی ما آذر 94 اسم نوشتیم آلان آخر شهریور 95 هستش و ماشین رو تحویل نگرفتیم بیش از 25 روزه تحویل وجه کرده ام….اطرافیان میگن اگر میرفتی داد و بیداد میکردی دو تا فحش میدادی نحویلت داده بودن! اگر اینطوری تحویل میدین من هم بلدم بیام ؟

    3. سلام آقای مصطفایی، خواستم خدمتتون عرض کنم که رامک خودرو خیلی از دنیا عقب افتاده، قبلا میگفتن هر مشتری ناراضی بین 7-13 نفر رو از خرید منصرف میکنه و رضایت مشتری هم همین مقدار تاثیر داشت، اما الان با توجه به گسترش ارتباطات و شبکه های اجتماعی هر مشتری ناراضی به نظرتون چند نفر رو از خرید منصرف میکنه ؟
      من به هرکی گفتم تیوولی نوشتم جواب شنیدم ماشین خوبیه اما رامک خودرو خیلی بدقوله…حالا به بدقولیشون بد حسابی و پول زور گرفتن هم اضافه شده…خود من 4.700 پول آپشن دادم که روز اول نگفتن نداره و باید جدا پول بدین….و حالا هم نمیدونم 4.700 چجوری حساب شده ؟؟ من بعنوان کسی که این ماشین رو خرید کردم و یکماه پیش تکمیل وجه کردم و قراره سوار بشم نباید این حرفها رو بزنم اما واقعا خسته شدم روزی که اسم نوشتم بهم گفتن اردیبهشت تحویل میگیرین امروز زنگ زدم اتو خسروانی میگن از اول مهر شروع میکنیم به تحویل!!!! دلمون خوش بود بهار و تابستان مسافرت با ماشین جدید میریم حالا شک دارم به پاییز هم برسه.

    4. آقای مصطفایی مطمئن باشین اگر رامک خودرو به همین ترتیب ادامه بده با حجوم بیشتر مشتریان ناراضی به شبکه های اجتماعی چیز زیادی به پایان عمر رامک خودور نمونده….شرکت سانگ یانگ هم اگر بخواد مانند کیا و هیوندایی توی ایران فروش داشته باشه باید فکر یک نمایندگی دیگه توی ایران باشه. مگر اینکه تغییر رویه داشته باشین.

  8. من دوست دارم تیولی بخرم فقط تاخیر در تحویل خودرو برام وممکنه پولم هاپولی بشه یکم نگرانم کرده اگه راهنمایی کنین ممنون میشم

  9. متاسفانه دوستان از ادبيات مناسبي استفاده نمي كنند، گروه صنعتي رامك خودرو و ساير شركتها به هـاپولي كردن پول شما احتياجي ندارند، بلكه شما در يك رابطه ي تجاري نيازتان يعني خريد خودرو را تامين مي كنيد و رامك خودرو و امثالهم بعنوان ارائه دهنده ي كالا و خدمات سهم بازار مي گيرند و كسب درآمد مي كنند.
    رابطه ي برنده – برنده

    1. متاسفانه دوستان از ادبیات مناسبی استفاده نمیکنند…. آیا تا بحال به این فکر کردین که چرا دوستان از ادبیات مناسب برای رامک خودرو استفاده نمیکنن؟ آیا به این فکر کردین که باید تغییراتی در ساختار رامک خودرو ایجاد بشه که انقدر مشتریان ناراضی نباشن؟
      آیا به این فکر کردین که از این به بعد چیکار کنیم که مشتریان از ادبیات مناسب استفاده کنن؟ من خودم تا بحال چندبار تماس گرفتم تا پیگیر زمان تحویل ماشینم بشم، صدای داد و بیداد مشتریان از پشت تلفن اتو خسروانی میومد….حتما ایراد از شما هست

    2. سلام آقای مصطفایی . بد قولی آن هم در این حد هیچ توحیهی ندارد . من بسیار مایل بودم یک دستگاه تیوولی بخرم اما همین بد قولی مانع می شود و ناگزیرم به فکر خرید خود رو دیگری باشم . سوال اینجاست که چطور خرید فوری تیوولی با قیمت گران تر به راحتی در رامک خود رو امکان پذیر هست . اما خود رو های ثبت نامی با بد قئلی رئ به رو می شوند. آیا خود روهای ثبت نامی در اختیار خریداران فوری قرار نمی گیرد؟

  10. ۱۱۰ میلیون بدی ۱۶۰۰سی سی. خوب ادم عاقل ۱۲۵ تا میده رنو فلوءنس سوار میشه که از هر لحاظ سر تره

  11. با سلام .
    من وقتی به نمایندگی رامک خودرو در رشت مراجعه کردم و از نزدیک این خودرو را دیدم خیلی از شکل ظاهری و داخل خودرو و آبشن های فراوان آن خوشم آمد .
    حتی از مسئول فروش در مورد بعضی از نظرات منفی مردم در وب سایتهای مختلف سئوال کردم , جواب های قانع کننده ای به من دادن که اولا تحویل خودرو 120 روزه کاری است که حدودا 6 ماه میشود و نه چهار ماه . بعد در مورد ضعف آبشن ها سوال کردم در جواب به من گفتن که هر آنچه که در کاتالوگ رامک خودرو هست همان تحویل داده می شود و شما نباید توجه به آپشنهای دیگری که در سایتهای مختلف گفته می شود توجه کنید
    تنها نگرانی من این است که تبلیغات زیاد منفی از گیربکس آن می شود که من را به شک انداخته . اگر خیالم از این بابت راحت شود حتما در 2 و یا 3 روز آینده ثبت نام می کنم

  12. با سلام. من باسواری یکماهه این خودرو ، اصلا پیشنهاد خرید نمیدم. خودرو کاملا تنبل و کم شتابه. همش باید گاز بدی که این کار فقط باعث افزایش مصرف سوخت میشه. از نظر شتاب ثانویه که وضع کاملا بدتره و انصافا پراید در سربالاییها و شتاب ثانویه عملکرد بهتری داره. در پایان توصیه خرید نمیکنم و خودمم فروشنده ام

    1. امیرجان پدر من هم تیوولی را تحویل گرفته و قبلش نیسان تیانا داشتیم و مگان اتفاقا شتابش عالیه همه چیش خیلی خوبه و به دوستان پیشنهاد میکنم بخرید و مطمئن هستم شما تیوولی سوار نشدی دوست من

    2. برو بابا تو پراید هم سوار نشدی فقط بغل دست نشستی و دیدی

  13. با سلام
    از دوستان خواهش میکنم در اظهار نظراتشون واقعیت ها رو بگن تا کسانی که قصد خرید دارند بتوانند انتخاب مناسبی انجام بدهند.
    من بر اساس اطلاعاتی که از خودرو در سایتها درج شده بود و پس از دیدن خودرو ثبت نام کردم ولی چند نکته جالب که فکر میکنم فقط در ایران اتفاق می افته براتون بگم
    1-در نمایندگی ماشین اسپرت رو به نمایش گذاشتن ولی ثبت نام برای خودروی الیت صورت میگیره
    2-قراردادی که تنظیم شده و فی مابین فروشنده و خریدار منعقد میشه به معنای واقعی شبیه قرارداد ننگین ترکمانچایه و کاملا یکطرفه و به نفع فروشنده است
    3- با توجه به اینکه خودرو زاپاس نداره که البته ممکنه خود شرگت سازنده این کار رو کرده باشه اما نمایندگی میگه اگه زاپاس میخوای باید یک میلیون اضافه تر بدی

  14. درود بر شما با امکاناتی که از تیولی تو اینترنت خودم بر آن شدم که برای خرید نام نویسی کنم ولی بطور ناخواسته وارد این سایت شدم وقتی دیدگاه های گوناگون کاربران رو خوندم براستی گیج شدم که دست آخر کی درست میگه ؟؟؟ هم اکنون نمیدونم نام نویسی انجام بدم یا نه ؟؟؟

  15. یا سلام آقای مصطفایی لطفا جواب آقای مهدی محمدی را بدهید من هم استفاده می کنم . ممنون

  16. سلام
    من روز 12 اردیبهشت به نمایندگی رسالت مراجعه کردم و یکسری اطلاعات از نمایندگی و بعدش از اینترنت گرفتم
    فکر می کنم بعلت اینکه موتور 1600 سی سی داره احتمالا گفته های دوستان در رابطه با شتاب و قدرت در سر بالایها درست باشه و موتور ضعیف بنظر برسه
    البته از ظاهر و امکانات ماشین خوشم اومده
    ولی بر سر دو راهی ثبت نام کردن یا نکردن هستم!!!
    دوستان مالک و دوستان فنی راهنمایی کنند

  17. بنده این ماشین رو حدود یه ماهه ثبت نام کردم
    امروز تازه اینجا خوندم که زاپاس نداره ماشین و زمان تحویل جدا فروخته میشه
    آیا این مطلب صحت داره ؟؟؟

    1. سلام.من حدود 1ماهه تیوولی خریدم هر چی شما میگین اشتباه محض چرا موتور 1600سی سی از نظر شما ضعیفه من خودم مکان داشتم با موتور 2000سی سی به پای تیوولی هم نمیرسه این ماشین عالیه پیشنهاد می کنم بخرید

  18. این دیگه خیلی بی کلاسیه که ماشین زاباس نداره یعنی جی

  19. این دیگه خیلی بی کلاسیه که ماشین زاباس نداره یعنی جی

    1. نظر..سلام بر دوستان.
      متاسفانه اقای مصطفایی پاسخ اقی دلخوش را ندادند.
      1-چرا قرارداد از عهد نامه ترکمنچای تحقیر امیز تره. دوستان قبل از بستن قرارداد کل قرارداد تکرار میکنم کل قرارداد را مطالعه کنید.
      2- چرا هنگام عقد قرارداد عنوان نکردید که در زمان تحویل زاپاس و طاقچه روی صندوق عقب را بر می دارید و در ازا آن مبلغ هنگفتی طلب خواهید کرد ؟
      3-چرا 000/700/2 تومان بعد از انغقاد قرار داد و هنگام تحویل اضافه در یافت کردید؟

  20. سلام ، من حدود بیست ساله که کارشناس خودرو هستم و در حوزه طراحی خودرو فعالیت دارم. نزدیک به یکهفته است که خودرو تیوولی را تحویل گرفتم، در وحله اول استایل بیرون و داخل خودرو بسیار چشم نواز و تناسب در تمامی نقاط به بهترین نحوه دیده شده، استایل داخل و خارج خودرو بیشتر سلیقه ایه ولی ایجاد تناسب بین خطوط و فیچرها نیاز به تجربه و تبحر استالیست خودرو داره که در تیوولی بخوبی رعایت و دیده میشه. از نظر کیفیت قطعات تریم داخل و خارج دارای کیفیت خوب و فیت و فینیش مناسبیه و در مقایسه با خودرو سازهای کیا و هیوندا قابل رقابته. سیستم قوای محرکه نرم و مناسبی داره صدای موتور زیاد نیست و با قابلیت فرمان پذیری که داره حس رانندگی خوبی را به راننده القا میکنه، در مجموع با توجه به قیمت به نظر من خرید خوبییه و من به همه پیشنهاد میکنم اگر شرایطشو دارند حتما اقدام کنند. ولی اشاره کردن به چند نکته را ضروری میدونم ؛ ۱. دریافت مبلغ دو میلیون و هفتصد برای خودروی وارداتی که دارای گارانتی بین المللی میباشد غیر قانونی و شرکت رامک خودرو باید در این خصوص پاسخگو باشه. ۲. حذف طاقچه عقب، کاور باطری، زاپاس حتی موقت ( فرقانی) با توجه به قیمت کمی که داره در شان وارد کننده نیست.۳. حذف علایم نشانگر از پشت جلو آمپر که در دفترچه راهنما حتی در مدل استاندارد اشاره شده و وجود نداره باعث نارضایتی مشتری میشه.۴ . سیستم صوتی و تصویری CD یا dvdخور نیست و این برای شرایطی فعلی بازار ما مناسب نیست. ۵. نویگشن ندارد در صورتی که حتی دنا با ۴۰ میلیون قیمت دارای نویگشنه که کل ایران را پوشش میده . شاید اگر این فیچرها حذف نمیشد مشتری با رقبت بیشتری نسبت به خرید اقدام میکرد.

  21. درمورد قدرت موتور که مدنظر دوستان هست در شرایط رانندگی عادی و معقول در هیچ جاده ای کم نخواهد آورد . مگر بخواهید با این ماشین کورس بگذارید ، حرکات نمایشی انجام بدید یه سرعت های بسیار بالا و غیر عادی داشته باشید . بطور خلاصه یک ماشین خانوادگی است . برای مثال شما هر گونه رانندگی که با یک ال نود انجام میدهید دقیقا همان کارها را می توانید با تیوولی انجام بدهید شاید هم کمی بهتر . پس افرادی مثل من که رانندگی نرمالی دارند به هیچ وجه نگران قدرت موتور نباشند .
    فقط کاش رامک یکم جنتلمن بود و هزینه اضافه دو و هفتصدی را نمیگرفت و زاپاس را هم بر نمی داشت .

  22. سلام دوستان من هم آبانماه ثبت نام تیوولی الیت کردم،قراربوده120کاری بدهند
    متاسفانه هنوزدعوتنامه هم ندادند
    کم کم ازبدقولیهای رامک خورو
    وکم فروشیهاش دارم ناامیدمیشم
    گویاطایرزاپاس نمیدن
    مبلغی به بهانه افزودن مدت گارانتی میگیرند

  23. محمد
    رامک خودرو قرارداد یک طرفه دارد مثلا ما شهرستان ولی باید تهران شکایت کنیم یا اگه ماشین ثبتنامی نبود هرچه بود بگیریم و…..

  24. سلام دوستان من پارسال برج شش ثبت نام كردم وبرج ١٢ تحويل گرفتم وهمان زمان فروختم به علت اينكه سود قابل توجهي داشت دوستان عزيز نظر شخصي من اينه كه اگر خودرو از نظر فني وظاهر وسواري خوب نباشه به هيچ عنوان قيمت بازارش ٢٠ميليون بالاتر از نمايندگي نيست

  25. با سلام به همه دوستان.در سايتي خوندم كه سواري تيوولي خسته كننده و اشفته است.خواستم نظر دوستاني كه ماشين تحويل گرفتن رو بدونم

  26. با سلام.تو يه سايت خوندم سواري تيوولي خسته كننده است و جايي هم خوندم كه سواريش اشفته است.خواستم نظر دوستاني كه ماشين تحويل گرفتن رو بدونم

    1. سلام دوست عزیز
      من حدود دو ماهی میشه این ماشین رو خریدم . اصلا این موضوعی که شنیدید صحت نداره .
      ماشین بسیار عالیه . من رضایت 100% دارم .
      جهت اطلاع اینکه خودردو قبلی من مزدا 3 بوده و در قیاس با مزدا 3 صندلی های بسیار راحتی داره و اصلا آشفتگی در حرکت این ماشین من احساس نکردم و اتفاقا باید بدونید که با توجه به اینکه ماشین نیم شاسیه ، انعطاف پذیری بسیار خوبی داره .

  27. واقعا از این ماشین خوشم اومده و قصد خرید دارم ولی یعنی چی که زاپاس نمیدن خب میتونن بجای بوق هم پونصد بگیرن از طرفی هم میگن 120 روز منظور شش ماه .امیدوارم روزی بیاد که بخاطر ایرانی بودن تحقیر نشیم

  28. شرایط ماشین در مجموع شرایط خوبیه ولی مشکلی که وجود داره شرکت رامک خوردو است که با یه سری کارهای چیپ ماشین رو زیر سوال میبره

  29. شرایط ماشین در مجموع شرایط خوبیه ولی مشکلی که وجود داره خود شرکت وارد کننده است که با یک سری حرکات سخیف نام ماشین رو زیر سوال میبره
    من فکر کنم این قضیه زاپاس دلالی خود شرکته که یه سودی مازادی گیرش بیاد

  30. من امتحان کردم بسیار ماشین عالی و جادار و خوشگلیه ، اما:
    جک نداره ، زاپاش نداره ولی کیت پنچرگیری داره بجاش ، طاقچه صندو نداره ، شیشه دودی نیست
    ولی حرف نداره واقعا” یه سرو پردن از کپچر و جک و … بالاتره حتما” به دوستان سفارش خرید میکنم

  31. من قصد داشتم تيوولي ثبت نام كنم اما واقعيت اينجاست كه ارائه خدمات نماينده اين شركت و نحوه احترام به مشتري و تاخيرهايي كه در تحويل داره،تصميم گيري رو برام سخت كرده.به نظرم اگه واقعا خدمات شركت رامك خودرو مناسب نيست ميشه به راحتي به شركت توليد كننده(سانگ يانگ)اطلاع رساني كرد و گلايه كرد.مطمئنا اگه تعدادشكايت ها زياد باشه توليدكننده رسيدگي ميكنه.من از سايت شركت ديدن كردم و حتي تصاوير مجموعه رامك خودرو رو هم مشاهده كردم به نظر يا خيلي حرفه اي نيستند يا خيلي پشتوانه مالي كافي ندارند.شورووم شركت واقعا ضعيفه و موجب نگراني و سلب اعتماد متقاضيان ميشه.اميدوارم رامك خودرو به فكر بيفته و به مشتري ها احترام بيشتري بذاره.يادمون نره مشتري مهمترين ركنِ هر بنگاه اقتصاديه

  32. سلام خسته نباشید
    لطفا این پیام به دست مدیران رامک خودرو برسه
    حتما سر شش ماه تیوولی رو تحویل میدید من ثبت نام کنم
    مرسی

  33. دوستان سلام
    من اين ماشين رو ديماه براي خانومم ثبت نام كردم چون هم جم و جور بود و هم در خارج وداخل كشور مطالب بسيار جالب راجع بهش خوندم.
    اين ماشين با توجه به بررسيهاي كه كه كردم خوب و نسبت به قيمتش ميارزه. فقط بزرگترين ايرادش اينكه شركت رامك خودرو وارد كنندشه.
    واقعا اين دوستان رفتاري صد برابر بد تَر از شركت ايران خودرو دارن .
    من زماني كه از حذف برخي امكانات مطلع شدم به نمايندگي اصلي رامك خودرو مراجعه كردم و در اين مورد توضيح خواستم. برخي از كاركنان اين شركت مودبانه سعي در توجيه اين كار مي كردند ولي مسوول فروششون با وقاحت تمام گفت شما با ما قرار داد دارين وهيچگونه حق اعتراضي ندارين.
    به تمامي دوستاني كه قصد خريد دارن توصيه مي كنم كه به هـيچ كدوم از حرفهاي اين دوستان وحتي مدل ماشيني كه ميبينن و يا حتي زير پاي مردم ميبينن توجه نكن. صرفا به قراردادي كه مي خوان امضا كنن اتكا كنن. چو ن واقعا چيزي بيش از اين نخواهن داشت. تازه اگر رامك خودرو به اين قرار داد پايبند باشه كه نيست.
    مشكل ما دستان اين نيست كه به خاطر ايراني بودن مون تحقير ميشيم، مشكل ما اينكه هموطن هاي خودمون در سياه غفلت نهادهاي نظارتي به بهاي سود اندك سر مردم كلاه ميزارن.
    من قاعدتا نبايد اين حرفها رو بزنم چون با اين حرفها در فروش اين ماشين دچار مشكل ميشم، ولي دوست ندارم يك هموطن ديگم دچار مشكل بشه.

  34. سلام
    پارسال میخواستم ماشین بخرم
    Tigo5 دیدم . کیفیت پایین . افت قیمت زمان فروش . ایراد در طراحی ظاهری(باریک و بلند)
    رنو چند مدلش رو دیدم مثل فلونس که خوشگله ولی اپشن نداره. داستر زشته….
    تیوولی. بنظرم عالی بود همه جوره
    بهمن ثبت نام کردم.مشهد سالاری
    فقط زودتر بدین کف کردیم دیگه….

    1. دوست عزیز صبور باش.
      اینها هنوز آبان را تحویل ندادند.

  35. سلام
    مسئولین لطفا پاسخگو باشند
    خریدارن لطفا محاسبه کنند
    بنده در تاریخ94.7.4با بیست ملیون ثبت نام کردم و45روزبعد35میلیون دادم درتاریخ95.2.12دعوتنامه آمد وتکمیل وجه کردم
    28 اردیبهشت خود ماشین و30خرداد مدارک وپلاک رسید
    سود مشارکت22درصد و جریمه تاخیر23درصد در قرارداد قید شده ولی فقط6.5میلیون سود وتاخیر محاسبه کردندو دومیلیون وهفتصد هم گرفتند و زاپاس هم ندادند
    اینگونه محاسبه را رامک خودرو از کجا آورده نمیدام
    شماهم محاسبه کنید تا کلاه سرتون نره
    البته اینجانب شکایت کرده ام ولی فکر نکنم فایده ای داشته باشه ودر این مملکت ابته آنچه به جایی نرسد فریاد است

  36. شرکت رامک خودرو دروغ میگوید خودرو در 120 روز کاری تحویل مشتری نمیده من تماس گرفتم میگویند حاقل 4ماه تاخیر دارد پس چه ضرورتی دارد که میگویند 120 روز خودرو تحویل میدیم بگین 8ماه تحویل میدیم که مشتری تکلیفش مشخص بشه

  37. سلا دوستان عزیز من میخوام برای خرید این خودرو ثبت نام کنم چون در باره این خودرو تحقیق کردم وطبق تحقیقات من تبوولی خیلی از جک وبقیه خودروهای تو این رنج قیمت بهتره ولی با توجه به تاخیر فراوان این خودرو ایا دوستانی که این خورو را تحویل گرفتن پیشنهد میکنن که من ثبت نام کنم یا نه. لطفا اطلاع رسانی کنید

    1. دوست عزیز، با توجه به نوع تحویل تا کنون، احتمالا باید حداقل 6 تا 8 ماه منتظر تحویل خودروی خود باشید

      1. 6-8 ماه بود که خیلی خوب بود من 9 ماه پیش اسم نوشتم، تازه میگن از مهر ماه تحویل شروع میکنیم یعنی یکسال روی شاخشه

    2. رامک خودرو بسیار بد قول است ما ٩ ماه پیش ثبت نام کردیم هنوز خبری نیست فردا میخواهیم بریم شکایت کنیم هرگز خرید نکنید

  38. سلام دوستان عزیز ی که این خودرو را تحویل گرفته اید با توجه به تاخیر فراوان در تحویل ایا پیشنهاد میکنید که من برای ثبت نام این خودرو اقدام کنم یا نه چون خودروی خیلی خوبی است .لطفا اطلاع رسانی کنید

  39. دیدگاه شما در انتظار تایید مدیر می باشد.
    با سلام حدود 6 ماهه این ماشین را دارم جاهای زیادی از ایران باهاش گشتم در گرمای طبس کولر به خوبی جواب داد 3700 کیلومتر رفتم با 195 لیتر بنزین برای سفر و داخل شهر عالیه فقط چند ایراد به نظر من نداشتن جی پی اس / دو ستون جلویی دید راننده را گرفته / در جاده چالوس اگر می خواستم شتاب بگیرم و سبقت بگیرم کمی تنبل بود و اون حال شتاب گیری را نداشت اما کلا راضی هستم ثبت نام شهریور داشتم اسفند تحویل دادند

  40. باسلام من قصد خرید تیوولی دارم ولی شنیدهام که قدرت مانور این ماشین پایینه ودر سروبالایی ها خیلی قوی نیست خواهش میکنم کسانی که این ماشین راخریدن وسربالایی های تند رارفتند نظر بدهند ممنون

  41. تو اینکه خودروی خوبی هست شکی نیست، اما 4.700 پول آپشن اضافی از ما گرفتن که نمیگن چجوری حساب شده….حالا خود ماشین هم بعد از 9 ماه دستمون نرسیده یک طرف!

  42. دوستان همینطور که مشاهده میکنید آقای عقيل مصطفايي که از مسولان رامک خودرو هستند هیچ جواب منطقی به سوالها ندارن و پاسخگو نیستن.

  43. متاسفانه رامک خودرو بسیار شرکت بد قولی هستند من از اواسط دی ماه برای خرید تیولی ثبت نام کردم تازه برای ما دعوت نامه اومده و میگن یه مبلغ 4600000 تومان بیشتر از قرار داد باید پرداخت کنید برای زاپاس و گارانتی …. مگه از اول نمی دونند ماشین زاپاس میخواد مگه ماشین بدونه زاپاس میشه !!!!! ضمن اینکه ماشین هم تا یک ماه دیگه بهتون میدیم یعنی بیش از 9 ماه تازه این یک ماه هم سودی به کل مبلغتون تعلق نمیگیرد . من که اشتباه کردم از سانگ یانگ خرید کردم ..

    1. من آذر 94 اسم نوشتم هنوز بهم ندادن، پول دعوتنامه هم 40 روز پیش تکمیل وجه کردم، حالا شما دیگه خودت حساب کارتو بکن.

    2. من آذر ماه 94 اسم نوشتم بعد از کلی پیگیری میگن از دوم، سوم مهر ماشین شما وارد سایت میشه و دو تا سه هفته طول میکشه مدارکتون بیاد بعدش تحویلتون میشه که میشه آبان ماه…..با این حساب اگر باز هم بد قولی نکنن و دروغ نگفته باشن 120 روزی که گفتن میشه 11 ماه…اگر باز هم دروغ گفته باشند که یکسال روی شاخشه

  44. من می خواستم امروز ثبت نام کنم ولی پشیمون شدم. مبرم کیا سراتو 2000 ثبت نام می کنم. درسته سایپا هم کلی از آبشنهاشو برداشته که واقعا جای تاسفه واسه سایپا. ولی با این چیزی که خوندم اینجا، تا یه سال دیگه هم ماشین تیوولی بدست من نمی رسه. لاقل یه ماشین با برند کیا و موتور قوی و مهم تر از اون تحویل فوری و وام بدون بهره بدستم می رسه. (هرچند وام بدون بهره اسمشه. 7-8 میلیون گرونتر میدن ولی میگن با وام بدون بهره. ولی بازم از این تیوولی با این شرایط ترکمان چایی بهتره)

  45. دروغگو ترین شرکت رامک خودرو !!! از دی ماه ثبت نام کردم ولی تاکنون ماشین ندادن

  46. واقعا فکر میکنین ماشین خوبیه؟ اگه واقعا فکر میکنین خوبه بخرین ولی خواهشن خواهشن این ماشین رو با غول های ماشینی مثل تویوتا رنو و … مقایسه نکنین

  47. اینجانب به توصیه تعدادی از دوستان که قبلا ثبت نام توولی داشته اند به هیچ عنوان قصد ثبت نام از شرکت بد قول رامک خودرو را ندارم . دوستان را حدودا 200 روزه که سرکارگذاشته!!!!!

  48. با سلام به نظر دوستان ارزش خرید نقدی رو داره؟یا باید ثبت نام کنم و این همه اعصاب خوردی بکشم؟؟؟؟؟

  49. ماشین بدی نیست ولی شرکت رامک هم بی ادبند هم فوقولعاده بد قول.

  50. سلام
    من قصد داشتم اين ماشين را ثبت نام كنم اما با خوندن اين نظرات دو دل شدم .
    از طرفي تيوولي ماشين خوبيه از طرف ديگه شركت رامك خودرو به تعهداتش خوب عمل نمي كنه ؟
    بر سر دو راهي ام ؟
    لطفا كساني كه اين ماشين را تحويل گرفتن نظر بدن ،قيمت نهايي آن با كل مبالغي كه رامك خودرو دريافت مي كنه چقدر در مياد؟
    با تشكر

    1. سلام . 115000000 تومان تمام میشه و بعد از 14 ماه هم تحویل میدن ( با احتساب سود 125000000 تمام میشه)

  51. سلام من خودم شخصا عاشق این ماشینم همه چیزش عالیه اما از چند نفر شنیدم گیربکسش چینی هست ایا این واقعیت داره؟؟

  52. سلام

    من میخاستم امروز برم ثبت نام کنم
    اما با بد قولی نمیتونم کنار بیام

  53. سلام
    ۲۵ خرداد ۹۵ در اتو خسروانی آیت الله کاشانی ،تیولی ثبت نام کردم وقتی با شرکت رامک تماس گرفتم میگن تاریخ ثبت قرار داد شما ۹ تیر ماهه و شرکت اتو خسروانی تخلف کرده و پول را دو هفته دیر واریز کرده خواهش میکنم پیگیری کنید گویا این قضیه شایعه و بد نامیش برا شرکت رامک میمونه

  54. سلام، از شرکت رامک خودرو بدقول تر فقط خودشه تو دنیا از این شرکت نخرید. و به دوستان خودتون هم توصیه کنید که اسیر این شرکت نشن. الان ۱۰ ماه است که هنوز ماشین من رو تحویل ندادند و دائما این هفته اون هفته میگن.

  55. از فروردین ۹۵ در نمایندگی زارع در چهارراه جنت آباد بالاتر از نیایش ثبت نام کردم که قرار بود ۱۲۰ روز کاری به قول خودشون ۶ ماهه تحویل بدن اما الان داریم میریم تو ۱۰ ماه و هر روز که تماس بگیریم میگن ماشین ترخیص نشده هفته دیگه و انقدر این جواب رو تکرار کردند که دیگه حال آدم بهم میخوره . نمایشگاه کامل پولو گرفته و وقتی اعتراض میکنیم فق میگه صبر کنید خب سودشو میگیرید اون موقع که با چرب زبونی ثبت نام میکنن و میگن کمتر از ۶ ماه تحویل میدیم یادشون رفته و اصلا پیگیری هم نمیکنند تنها یک جواب که صبر کنید . آخه تا کی باید صبر کنیم چه کسی هست که اعتراض کنیم واقعا رامک خودرو شورشو درآورده خجالت هم نمیکشن تازه میگن ما داریم ضرر میکنیم اگه ضرر میکنید خب درشو ببندید شما که از پس تعهداتتون برنمیاید چرا مردمو مسخره کردید .

    1. سلام. من هم پیش همین نمایندگی ثبت نام کردم پس از گذشت 14 ماه تحویل دادند.

  56. سلام من فروددین ثبت نام کردم و۵۵۰۰۰۰۰۰ریال پرداخت اولیه انجام شدودرابان دعوت نامه وتکمیل وجه انجام شدوگفتندماشین اذرتحویل داده می شود تاکنون به قردادعمل ننموده وهمیشه میگن دوهتفه دیگه وفقط دارن اززمان استفاده میکنند لااقل حرفها راباصداقت بزنیدوخودتان خراب نکنید

  57. دوستان چرا از زمان دعوتنامه که وجه رو تکمیل میکنیم و حدود ۱۰۰ میلیونمون دستشونه تا زمان تحویل سود پولمونو محاسبه نمیکنن؟آیا این کار قانونیه؟به کجا میشه شکایت کرد؟سازمان حمایت از مشتریان؟اینطوری ماشین حداقل دو میلیون گرونتر در میاد برای خریدار!پیشنهاد چیه؟

  58. منصرف شدم از خرید تیولی تا یه سال ماشین دسته مشتری نمیرسه 😐

  59. من شهریور ۹۵ ثبت نام کردم و به زحمت و با پیگیری و گاها تهدید ! بیستم اسفند ماه تحویل گرفتم و بیست و سوم هم همه مدارک و پلاک آماده شد …..زاپاس و جک و ….هم داشت….موقع تحویل یک پک شامل مایع شیشه شوی، خوشیو کننده و اسپری براق یا تمیز کننده قطعات پلیمری هم داشت که ظارا قیمتش حدپد ۲۰۰ هزارتومانه…..تو این یک هفته ای که سوار شدم خودرو بسیار شیک و مناسبی دیدمش….موتورش تو سربالایی ها کم نمیاره ، ولی خوب یکم کند میشه….که خوب خیلی حاد نیست…ولی متاسفانه سیستم صوتیش با وجود ظاهر زیبا و عملکرد ساده و خوبش ، سی دی خور نیست که این اصلا خوب نیست..پولی هم بابت زاپاس نگرفتن ، فقط چهار میلیون به دلیل مدل ۲۰۱۷ اضافه تر گرفتن….در کل ۹۵ میلیون تموم شد که به نظر من در مقایسه با خودروهای کپچر، نیسان جوک و….از همه مناسبتره……..فقط یادتون باشه، با دفتر مرکزی کا. کنین و کم هم نیارین…بسیار انسانهای عوضی و بی انصافی هستن که اگه جلوشون پایسین، خپدروی خوبی در زمان مناسب گیرتون میاد…..خواهشا همه هر وقت حس کردن داره بهشون اجحاف میشه، جلوشون کم نیارین و حقتون رو بگیرین…..این خودروی خوب، نمتیندگی ه متین ، معتیر و شتری مدارتری میخواد که متاسفانه رامک خودرویی ها بسیار در این زمینه نمره منفی میگیرن…….

  60. واقعا انقدر اوضاعش بده؟ ما هم قصد خرید داشتیم اساسی پشیمون شدیم!!

  61. سلام. دوستان لطفا بفرمایید که راهنمای سیستم صوتی تیوولی را می توان از کجا دانلود کنم. ضمنا کسی می دونه که آیا سیستم آن صوتی تصویری است یا خیر. اگر تصویری هم هست فایلهای تصویری با چه فرمتی را می تواند ساپورت کند/ ممنون از راهنمایی شما

  62. 1- با عنایت به اینکه طبق قرارداد فی مابین مشتری و رامک خودرو مقرر گردید خودرو پس از 120 روز کاری ( پس ازحدود 6 ماه ) تحویل مشتری می گردد و کلیه مبالغ ناشی ازتغییرمصوبات دولت جمهوری اسلامی ایران در خصوص افزایش هزینه اسقاط جهت ورود خودروهای خارجی ( در مهرماه 96 ) و نیز افزایش عوارض ورود خودروخارجی به کشور از 40 درصد به 75 درصد ( در بهمن ماه 96) ، بعد از تاریخ تحویل خودرو (مطابق قرارداد فی مابین) می باشد بنابراین با توجه به تاخیرات شرکت رامک خودرو در تحویل خودرو هایی که در سال 95 ثبت نام شده است،هیچیک از مبالغ فوق الذکر شامل حال اینگونه قراردادها نمی گردند. دوستان با ثبت شکایت در تعزیرات حکومتی می توانند تقاضای برگرداندن مبالغ اضافی دریافت شده را نمایند.

  63. سلام. من یکماه پیش یک تیوولی خریدم و با اون به مسافرت جنوب رفتم. کولر آن خوب خنک نمی کرد و با شرایط گرمای جنوب سازگار نبود. دوستانی که تیوولی دارند آیا کولر آن جواب می دهد و مشکل از خودرو من است یا کلا کولر مناسبی ندارند. لطفا راهنمایی فرمایید.با تشکر

  64. خود خودر تیولی ماشین خوبییه،ولی این شرکت رامک خودرو هست که هم زاپاس وبقیه اپشن ها رو از رو خودرو بر میداره بد به مشتری میفروشه،هم تو دیر تحوییل دادن خودرو که پول بخواد تو حسابشون بمونه،این یعنی دزدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا