مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبر

فروش طرح فوق‌العاده خودروسازان داخلی، از مهرماه بصورت منظم آغاز خواهد شد

چندی است که با افزایش شدید قیمت خودرو در بازار آزاد و همچنین بدنبال یافتن بر راه برای حداقل ثبات قیمت خودرو، جناب آقای سرقینی به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد که برنامه فروش فوق‌العاده 150 هزار دستگاه خودرو با مدت زمان تحویل با برنامه یک تا سه ماهه تا پایان سال جاری از مهر ماه آغاز خواهد شد. گرچه چند روز پیش نیز این طرح توسط شرکت ایران خودرو آغاز شد، اما گویا این طرح مطرح شده، جدا از برنامه مهرماه وزارت صمت بوده است.

گرانی خودرو قیمت روز خودرو قیمت خودرو خودروهای داخلیجعفر سرقینی با اعلام این خبر که بر اساس مصوبات چهل و چهارمین جلسه کمیته خودرو برای ثبت قیمت جدید مقرر گردید که از مهرماه امسال تا پایان امسال به صورت منظم و همچنین بدون وقفه، ماهانه 25 هزار دستگاه خودرو از سوی خودروسازان به صورت فروش فوق‌العاده در اختیار متقاضیان بازار خودرو قرار گیرد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برنامه ماهانه فروش فوق‌العاده 25 هزار دستگاه خودرو، هیچگونه وقفه‌ای در سایر روش‌های فروش خودروسازان ایجاد نخواهد کرد و تمامی طرح‌های مصوب قبلی، به قوت خود اجرا خواهند شد؛ ضمن اینکه خودروسازان کماکان مکلف به ایفای تعهدات قبلی خود به مشتریان خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام در جهت کاهش التهابات موجود در بازار خودرو و پاسخگویی به نیازهای واقعی خریداران این کالا اجرایی خواهد شد، افزود: در مجموع تا پایان سال جاری، 150 هزار دستگاه خودرو از سوی دو خودروساز بزرگ کشور، به بازار عرضه خواهد شد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا