مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبر

آغاز تولید محصول جدید شرکت سیف خودرو در نسخه F در ایران + تصویر

اواخر سال 98 بود که شرکت سیف خودرو اقدام به رونمایی از برند تولیدی جدید خود، یعنی SWM MOTOR کرد. در آن موقع که این شرکت چندین دستگاه از دو نمونه محصولی که قرار بود به خط مونتاژ خود بیاورد، را وارد کشور کرد. این دو نمونه که G01 و G01-F نام دارند، تنها در ظاهر تفاوت داشته و تنها نسخه F، دارای کیت اسپرت است.

اما در اواخر فروردین سال 99 بود که مدل G01 که همان نسخه عادی است، به خط تولید شرکت سیف خودرو راه یافت و این خودرو از آن مشتریانی شد که بیسو T5 خریداری کرده بودند، شد.

اما به تازگی تصاویری از مخاطبین پایگاه خبری چرخان، بدستمان رسید که نشاندهنده این است که بالاخره و پس از چندین ماه تاخیر، تولید نسخه F خودرو G01 در ایران آغاز شده است.

همانطور که در تصویر مشاهده کردید، گویا فعلا خودرو G01-F در رنگ سفید مونتاژ شده و بزودی با دریافت برخی مجوزها، میتواند یزودی وارد خیابان و جاده کشور شود. همانطور که در مطالب قبلی نسبت به این خودرو منتشر شده و اشاره شده بود، علاوه بر ظاهر بیرونی این خودرو، برخی جزئیات نما کابین نیز با نسخه G01 تفاوت دارد. بطوریکه در نسخه F بجای برخی المان چرمی، از جنس جیر استفاده شده و خط افقی درون کابین نیز که به رنگ کرومی بود، به رنگ فسفری تبدیل شده است. همچنین در نسخه F جک برقی صندوق عقب نیز در برخی نسخه دیده شده است.

SWM G01 ولی هنوز مشخص نیست که این تغییرات در خودرو G01-F مانند نسخه چینی رعایت خواهد شد و یا تفاوت نسخه F در ایران فقط به ظاهر بیرونی منجر شود.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مدیران خودرو هر زوری که دل بخواد به مشتری میگه هیچکس هم نیست جاشون بگیر خداوند یه روز خیانت این مدیران را بر ملا خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا