Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بهمن موتور رسما زمان رونمایی و عرضه خودرو دیگنیتی را اعلام کرد

مدتی پیش بود که پایگاه خبری چرخان برای بار نخست، تصاویری از محصول جدید شرکت بهمن موتور را با نام دیگنیتی (DIGNITY) منتشر کرد. حال اما با بازخورد آن خبر، شرکت بهمن موتور، به عنوان یکی از زیرمجموعه گروه بهمن، بطور رسمی در سایت اختصاصی خود اعلام کرد که قصد دارد تا خودرو دیگنیتی را به مرحله تولید و مونتاژ برساند.

طبق گفته شرکت بهمن موتور، این شرکت قصد دارد تا به زودی محصول جدیدی را به بازار عرضه کند که اکنون آن خودرو در حال گذراندن مراحل تست نهایی و پیش‌تولید است تا به خطوط مونتاژ این شرکت، بزودی افزوده شود. این خودرو همان دانگ فنگ IX5 بوده که شرکت بهمن موتور بدلیل برخی مسائل ازجمله دور زدن تحریم، قصد دارد تا این خودرو را با نام دیگنیتی به ایران عرضه کند.

جدیدترین خودروی مونتاژی گروه بهمن به‌عنوان یک خودروی CUV کوپه و با ابعاد ویژه در بازارهای جهانی شناخته شده است. این خودرو ضمن برخورداری از امکانات رفاهی و ایمنی بالا، دارای موتور مجهز به توربوشارژ بوده و میتواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

گروه بهمن که قصد دارد طی یک برنامه زمان‌بندی شده به تنوع محصولات خود رونق بخشد، هم اکنون در حال آماده کردن محصول جدیدی است که طی 2 ماه آینده قصد دارد تا از آن رونمایی کرده و آن را به مشتریان عرضه کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.