مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلیشرایط فروش

سیف خودرو قیمت جدید SWM G01 را همراه با افزایش قیمت شدید اعلام کرد

ساعاتی پیش بود که روابط عمومی شرکت سیف خودرو در اطلاعیه جدید قیمت خودرو SWM G01 را اعلام کرد. این شرکت که به تازگی تولید نسخه F خودرو SWM G01 را آغاز کرده، قرار است تا بزودی این خودرو را روانه بازار کند.

همچنین شرکت سیف خودرو بیان کرده که با وجود مشکلات بوجود آمده، این شرکت موفق به افزایش تولید و دستیابی به تیراژ تولید یک هزار دستگاه خودرو طی شش ماهه اول سال 99 شود. همچنین در این اطلاعیه آمده است که باتوجه به برنامه نوشته شده، احتمالا شاهد افزایش تیراژ تولید در شش ماهه دوم سال و دستیابی به عدد تولید 4000 دستگاه در پایان سال از محصولات برند SWM باشند.

اما این شرکت قیمت نهایی محصول SWM G01 را نیز با افزایش به شدت شدید و از 550 میلیون تومان قبلی به قیمتی بالغ بر 830 میلیون تومان رسانده است.

همچنین شرکت سیف خودرو از مشتریان قبلی تشکر و قدردانی بجا آورده و به آنها نیز امید داده است که قیمت خودرو SWM G01 را نسبت به مشتریان جدید، کمتر اعلام خواهند کرد.

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا