مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرداخلیشرایط فروش

شرایط فروش فوق‌العاده محصولات جدید شرکت ایران خودرو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو، شرایط فروش فوق‌العاده برخی محصولاتش را اعلام کرد. در این شرایط فروش که قرار است از روز دوشنبه مورخ 99/07/14 آغاز شود، بمدت سه روز اعتبار خواهد داشت. در این شرایط فروش که شرکت ایران خودرو اعلام کرده است، سه خودروی رانا پلاس، سورن پلاس و وانت آریسان قابل درخواست بوده و درصورت برنده شدن در قرعه‌کشی، می‌توانید خودرو را با قیمت مصوب و قطعی خریداری کنید. در شرایط فروش مذکور، قیمت وانت آریسان 120 میلیون و 563 هزار تومان، خودرو رانا پلاس با قیمت 144 میلیون و 800 هزار تومان و در آخر نیز خودرو جدید ایکو سورن پلاس با قیمت 147 میلیون و 712 هزار تومان به‌فروش خواهد رسید. موعد تحویل هر سه خودرو نیز حداکثر 90 روز ذکر شده است.

لازم بذکر است که جز خودروی رانا پلاس که با طیف رنگی سفید، خاکستری متالیک، مشکی، نقره‌ای و گیلاسی موجود است، دو خودروی بعدی فقط با رنگ سفید عرضه خواهند شد.

همچنین شرکت ایران خودرو بیان کرده که لازم نیست در این شرایط فروش، وجهی را به شرکت واریز کنید و همچنین در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند. همچنین در این شرایط فروش نیز برخی محدودیت‌ها فعال بوده، بطوریکه متقاضیان نباید پلاک فعال داشته باشند، همچنین باید گواهینامه رانندگی را ارائه داده و شماره موبایل نیر بنام خودشان باشد.

شما مخاطبین پایگاه خبری چرخان می‌توانید علاوه بر مشاهده شرایط فروش منتشره توسط شرکت ایران خودرو، برای اطلاع از هر نوع اخبار به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا