مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

شرایط طرح تبدیل خودرو هایما S7 توربوشارژ به سایر محصولات شرکت ایران خودرو، اعلام شد

پس از تاخیر شرکت ایران خودرو در تحویل خودرو هایما S7 توربوشارژ، این شرکت طرح تبدیل اختیاری را برای مشتریانی که قصد تحویل خودرویی دیگر، اما در موعد نزدیکتر را دارند، اعلام کرد. طبق اطلاعیه اعلامی توسط شرکت ایران خودرو به نمایندگان این شرکت در سراسر کشور، که به شرح ذیل است، مشتریان میتوانند نسبت به آن اقدام کنند.

به اطلاع میرساند که باتوجه به ایجاد تاخیر در تحویل خودرو هایما S7 توربوشارژ و بنا به درخواست برخی مشتریان، شرایط تبدیل تعهدات معوق خودرو هایما S7  به یک دستگاه خودرو دنا پلاس + یک دستگاه خودرو دنا پلاس توربوشارژ پیوست اعلام میگردد.

آنطور که شرکت ایران خودرو در این بخشنامه توضیح داده است، شرایط تبدیل مذکور صرفا برای تعهدات معوق هایما S7 است. همچنین این شرایط تبدیل، بسیار ویژه و زمان آن نیز محدود خواهد بود. مراحل شرایط تبدیل نیز به این شرح است که قرارداد ابتدا توسط نمایندگی به یک دستگاه دنا پلاس فاقد سانروف تبدیل و سپس بعد از ارسال درخواست کتبی از سوی نمایندگی به سازمان فروش، یک دستگاه دنا پلاس توربو با موعد تحویل 60 روزه در محل سازمان به صورت فروش نقدی و با قیمت زمان تحویل هایما S7 ایجاد میگردد. همچنین بهتر است بدانید که زمان پرداخت وجه خودرو دوم (دنا پلاس توربو) پس از ایجاد قرارداد، حداکثر 48 ساعت است.

زمان آغاز این طرح، ساعت 11 روز چهارشنبه مورخ 99/07/16 است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا