مکمل بنزین
گوناگونخبر

طرح‌های گرافیکی هوندا سیویک 2022 لو رفت

امروز عکس‌ها و تصاویر نسل بعدی هوندا سیویک در دنیای مجازی فاش شده است و در این مقاله قرار است نگاهی کوتاه به این خودرو بی‌اندازیم. این خودرو قرار است در سال 2022 در نسل یازدهم خود به بازارهای جهانی عرضه شود هم‌چنین برای صحت این خبر طبق گفته ناشر آمریکایی Car & Driver، هوندا تأیید کرده است که Civic جدید را تقریباً در اواسط سال آینده رونمایی خواهد کرد.

اما در مورد طراحی این خودرو باید بگوییم که Civic جدید نسل یازدهم با چهره‌ای الهام گرفته از الگوی طراحی هوندا که بسیار شبیه به هوندا آکورد است روانه بازار خواهد شد. هوندا سیویک جدید را می‌توان یک سدان تقریباً بی‌نقص در طراحی محسوب کرد. دماغه با اجزای کرومی (در نمونه فول) و چراغ‌های اصلی ترکیب فوق‌العاده‌ای را شکل داده است. حالت عمودی این قسمت با خط‌های کاملاً برجسته و تیز روی درپوش موتور بسیار اثرگذارتر شده و می‌تواند همان ابتدا نظر مخاطب را به خود جلب کنند و شاید این سبک طراحی شمارا یاد خودروهای عضلانی و ماسل کار آمریکایی هم بی‌اندازد. با حرکت به سمت نمای جانبی اولین چیزی که توجه مارا به خود جلب می‌کند؛ خط شانه قدرتمندی است که هوندا برای این محصول خود ایجاد کرده است. این خط از روی گلگیر جلو تا گوشه چراغ عقب کشیده شده است و شیب مسیری دقیق را دنبال می‌کند که باید بگویم نگاه مخاطب را نیز به خود وا می‌دارد.

اما در انتها باید بگوییم که فعلاً تصویری از فضای داخلی و جزئیات پیشرانه هوندا سیویک منتشرنشده است و ما نمی‌دانیم که دقیقاً این خودرو با چه سطح از امکانات و تجهیزات به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کند. پیش‌بینی می‌کنیم که نسل بعدی این خودرو از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر این کمپانی استفاده خواهد کرد که این پیشرانه توانایی تولید 158 اسب بخار قدرت و 187 نیوتن متر گشتاور را دارد و قطعاً تمام نیروی حاصله از این پیشرانه از طریق جعبه‌دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا