مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

قیمت جدید محصولات زامیاد اعلام شد (آبان ماه 99)

شرکت زامیاد به‌عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا، بالاخره پس از اخذ مجوز افزایش قیمت از شورای رقابت، قیمت جدید محصولاتش را به اعلام کرد. پیش‌ازاین شاهد بودیم که خودروسازهایی مانند سایپا، ایران‌خودرو، کرمان موتور و مدیران خودرو، افزایش قیمت تعیین‌شده توسط شورای رقابت را برای حواله داران و مشتریانشان اعمال کرده بودند که سروصدای بسیاری از مشتریان این خودروسازان را به صدا درآورد. اما حال شرکت زامیاد که به تولید خودروهای کار و تجاری مشغول است، قیمت جدید وانت‌های خود را برای سه ماهه سوم سال اعلام نموده است و گویا خودروسازان از افزایش قیمت محصولات خود خسته نشده و دست بر نمی‌دارند.

این در حالی است که بارها در خبرهای خود گفته‌ایم که هرگونه افزایش قیمت شدید از سوی خودروسازان، واکنش شدید بازار را به همراه خواهد داشت که خود عامل ایجاد تورم شدید برای همه اقلام موردنیاز مصرفی مردم این کشور می‌شود که نمونه آن را در ماه‌های گذشته مشاهده کردیم و معلوم نیست که سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده از حقوق وزندگی 80 میلیون ایرانی دفاع می‌کند و حق آنها را می‌گیرد و یا به فکر منافع خود و دو شرکت خودروسازی است؟

به‌هرحال لیست قیمت محصولات زامیاد را در زیر مشاهده می‌کنید و نکته مهم در اعلام قیمت محصولات این خودروساز این است که هزینه‌های بیمه، مالیات، بیمه شخص ثالث و… لحاظ شده است.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا