مکمل بنزین
گوناگونخبر

عوام فریبی مردم و حاکمیت توسط آذویکو تمامی ندارد،لوکسژن به نمایندگی های آذویکو آمد

طی خبرهایی که امروز به‌دست ما رسید گویا عوام‌فریبی خودروسازی آذویکو پایانی ندارد و با حضور خودروی لوکسژن U6 در نمایندگی‌های سراسر کشور به‌خصوص شهر مشهد، قیمت اعلامی برای این خودرو نیز مشخص‌شده است. این در حالی است که آذویکو بیش از 2 هزار شاکی برای تعهدات سابق خود یعنی MG360 دارد، و طبق قانون وزارت صنعت و معدن و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده این خودروساز حق فروش و تولید هیچ خودرویی را ندارد اما سؤال اینجاست که این خودروساز چگونه در حال فروش خودرو و اعلام شرایط فروش جدید برای محصول جدید خود است؟

مشتریان و حواله داران خودرو MG360 در گزارش‌هایی که به پایگاه خبری چرخان داشته‌اند گویا شکایت حواله داران به شعبه 33 دادگاه شهید مدنی رسیده است و این مشتریان امید دارند که دستگاه قضا به‌درستی رأی بدهد و اجازه پای مال شدن حق بسیاری از مردم عادی توسط این خودروساز را ندهد. البته جا دارد بگوییم که گویی شیطنت‌هایی از طرف شرکت آذویکو و وکیل این شرکت و مسئول دفتر شعبه 33 دادگاه شهید مدنی در خصوص ارسال پرونده‌ها به دادگاه تجدیدنظر نیز مشاهده‌شده است که حواله داران در اعتراض به این مورد به تجمع علیه این اقدامات پرداختند.

اما در انتها جا دارد بگوییم که قیمت اعلام‌شده برای لوکسژن U6 از سوی آذویکو 990 میلیون تومان است. قیمتی که در صورت صحت آن، باید گفت رقمی قابل‌توجه برای این خودروی تایوانی رده متوسط است و با قیمت‌های اعلام‌شده در اوایل تابستان در زمان معرفی این محصول تفاوتی نکرده، این در حالی است که مشتریان به این قیمت فضایی آذویکو معترض بودند. حال باید دید با این قیمت اعلام‌شده، عکس‌العمل حواله داران و وزارت صنعت و معدن به چه ‌صورت خواهد بود.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. لعنت به دزدویکو. سه ساله با روح و روان ما بازی کرده. هیچ کسی هم در این مملکت به داد ما نمیرسه. فقط خواهشا اطلاع رسانی بکنید که شرکت آذویکو چه کلاهبرداریه که دیگران هم به این درد ما دچار نشوند

    1. درک میکنم ایشالله به خواسته هاتون که حق هم هست میرسید.

    1. بله درست میفرمایید با بد شرکتی طرف شدید. شرکتی که نه از خدا میترسد، قدرت رسانه ای، و نفوذ در دستگاه های قضایی و دولتی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا