مکمل بنزین
خبرداخلی

گزارش کیفی ISQI از خودروهای تولیدی مهرماه 99

در ارزیابی اخیر انجام‌شده بر روی کیفیت خودروهای تولید داخل در مهرماه سال جاری، باکیفیت‌ترین و کم کیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل مشخص شدند. اما در این ارزیابی تنها یک خودرو و آن‌هم پژو 2008 ایران‌خودرو موفق به دریافت 5 ستاره کیفی شد و همچنین تنها 3 خودروی تولیدی در کشور که عبارت‌اند از: سواری هایما S7 توربوشارژر، پژو 207 و همچنین خودروی دنا پلاس ایران‌خودرو موفق به دریافت 4 ستاره کیفی شده‌اند که این اصلاً برای صنعتی که 40-50 سال از عمر آن می‌گذرد جالب نیست. باید بگویم که اوضاع کیفیتی در سال‌های گذشته به‌مراتب بهتر بود و خریداران خودروهای باکیفیتی مانند کیا سراتو، مزدا 3 نیو، سیتروئن C3 و …. را میتوانستند خریداری کنند.

بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی خودروهای تولید داخل که توسط اداره کل صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شده است، در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی 2 می‌توان گفت که خودروی وانت نیسان ریچ شرکت زامیاد، سایپا 151 شرکت بن رو و همچنین خودروی وانت کارا تک کابین و دو کابین 2000 شرکت بهمن موتور موفق به دریافت 3 ستاره کیفی شده‌اند.

در همین گروه قیمتی نیز خودروی وانت آریسان شرکت ایران‌خودرو دیزل موفق به دریافت 2 ستاره کیفی شده است. در ادامه با توجه به جدول زیر، می‌توانید شاهد سطح کیفی خودروهای مختلف در 5 سطح قیمتی باشید:

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا