مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبر

قیمت شاهین سایپا برای سه ماهه سوم سال 99 مشخص شد

رضا شیوا رئیس شورای رقابت یعنی رضا شیوا، در مصاحبه‌ای با باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت سایپا شاهین برای سه ماهه سوم سال جاری را اعلام کرد.

اما رضا شیوا، رئیس شورای رقابت در خصوص قیمت خودروهای جدید که تاکنون روی خط تولید هیچ خودروسازی در ایران نبوده‌اند مثل دنا پلاس اتوماتیک، تارا و یا شاهین سایپا گفت: خودروهای جدید در کلینیک تجاری قیمت‌گذاری می‌شوند، این روند هم برای خودروی شاهین طی ده است و گروه خودروسازی سایپا اطلاعات تکمیلی را به این کلینیک ارسال و قیمت این خودرو مشخص شد.

او در خصوص قیمت نهایی شاهین سایپا گفت: قیمت کارخانه شاهین در سه ماهه سوم 2.365.000.000 ریال که با احتساب افزوده شماره‌گذاری و بیمه، ممکن است حدود 13 درصد به این مبلغ اضافه شود که به رقمی نزدیک به 270 میلیون تومان خواهیم رسید.

این عدد برای خودرویی مثل شاهین که پلت فرم و قوای محرکه قدیمی دارد کمی تند به نظر می‌رسد اما جا دارد بگوییم در دوره‌ای که 207 پانوراما 200 میلیون در کارخانه ایران‌خودرو قیمت دارد این قیمت برای شاهین دور از ذهن نبود. جا دارد بگوییم که با این قیمت شاهین سایپا را به رقیب جدی دنا پلاس توربو دستی ایران خودرو تبدیل خواهد شد که کار را برای این سدان ملی کمی سخت و دشوار میکند.

اما گفتنی است گروه خودروسازی سایپا تا این لحظه هیچ قیمتی برای خودروی شاهین اعلام نکرده است و تنها مدیرعامل این گروه خودروسازی از مجوز اخذ قیمت‌گذاری آن اطلاع داده است. همچنین این خبر از جانب رسانه‌های دیگر مانند وب‌سایت شبکه ایران کالا طی ساعت‌های قبل هم اعلام‌شده است.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. آخه کی میاد بجای دنا پلاس توربو ، شاهین انتخاب کنه اونم با اون موتور قدیمی و 8 سوپاپ!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا