Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش خودرو SX5 همراه با قیمت قطعی، توسط خودروسازی فردا اعلام شد

چندی پیش بود که بصورت رسمی اعلام شد که قرار است خودروسازی فردا، کراس اوور جدیدی با نام SX5 را رونمایی و سپس عرضه کند. اما اکنون این شرکت، شرایط فروش و قیمت نهایی SX5 را همراه با تخفیف ویژه اعلام کرده است.

بر اساس بخشنامه فروش خودروسازی فردا، خودرو مذکور با موعد تحویل 60 روزه و با مدل سال 1400 عرضه خواهد شد. 60 روزه بودن زمان تحویل، بدین معناست که قطعات این خودرو به کارخانه مرکزی این شرکت که واقع در استان سمنان بوده، رسیده است. قیمت اعلام شده برای این خودرو، ۶۲۹ میلیون تومان بوده و در این طرح فروش که برای اولین بار است برای خودرو SX5 اعلام شده، تخفیف ۴۰ میلیون تومانی برای مشتریان درنظر گرفته شده است. پس درکل مشتریان باید در این مرحله، قیمت 589 میلیون تومان را برای این خودرو درنظر بگیرند.

آن دسته از افرادی که قصد دارند تا خودرو فردا SX5 را خریداری کنند، ابتدا لازم است تا مبلغ پیش پرداخت ۲۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را هنگام ثبت نام، واریز کنند. پس از آن و با اعلام شرکت که یک ماه پس از انجام فرایند ثبت نام خواهد بود، مبلغ ودیعه دوم که ۱۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده، باید واریز شود. همچنین براساس اعلام شرکت خودروسازی فردا، در این طرح فروش، 18 درصد سود مشارکت نیز در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین افراد میتوانند با حضور در ساختمان مرکزی شرکت خودروسازی فردا، خودرو را بررسی و مشاهده کنند.

در زیر نیز می‌توانید تصویر شرایط فروش خودرو SX5 که توسط خودروسازی فردا اعلام شده است را مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.