مکمل بنزین
گوناگونخبر

طرح ویژه گروه بهمن برای کاهش آلودگی هوا

گروه بهمن موتور به‌تازگی شرایط ویژه‌ای را برای خدمات پس از فروش محصولات خود اعلام کرده است که هدف آن کاهش آلودگی هوا و کم شدن هزینه‌های سرویس مشتریان بوده است.

اما آلودگی هوا همواره دغدغه اصلی محیط‌زیست کشور بوده است و با افزایش آلاینده‌های زیست‌محیطی در کلان‌شهرها به‌خصوص در فصل‌های سرد، اجرای اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی در صنعت خودرو کشور می‌تواند در بهبود این امر مؤثر باشد.

امیر میرمنصف معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در خصوص جزئیات طرح هوای پاک گفت: این طرح ویژه محصولات بهمن موتور در راستای افزایش سطح رضایت مشتریان، از تاریخ 20 لغایت 30 دی‌ماه باهدف کاهش مخاطرات مربوط به آلاینده‌های هوا و ارتقاء شاخص‌های سلامت ارائه می‌گردد.

میرمنصف اظهار کرد: دارندگان محترم خودروهای مزدا 3، مزدا 2، B30، B50، هاوال H2، پیکاپ کاپرا و وانت مزدا و کارا مشمول این طرح می‌شوند و کلیه خدمات در خصوص بازدید سطح سیالات (ضد یخ، روغن ترمز، روغن هیدرولیک، منبع آب‌شیشه شور) بازدید وضعیت تایرها، صحت عملکرد قطعات ایمنی مانند لنت‌ها، برف پاکن و نور چراغ‌ها، عیب‌یابی با دستگاه دیاگ، اجرت تعویض فیلترها و روان کارها به‌استثنای روغن گیربکس و دیفرانسیل و انجام تست گازهای آلاینده به‌صورت رایگان انجام می‌گردد.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بیان کرد: علاوه بر آن مشتریان محترم خودروهای مشمول طرح می‌توانند در بازه زمانی مذکور با مراجعه به نمایندگی‌های منتخب بهمن موتور در سراسر کشور، از تخفیف 20 درصدی در ارائه فیلترها، روان کارها و قطعات شامل طرح و 50 درصدی در اجرت سرویس‌های ادواری بهره‌مند گردند.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بیان کرد: میرمنصف با تأکید بر اهمیت مراجعه مشتریان به نمایندگی‌های مجاز به دلیل استفاده از قطعات باکیفیت، اظهار کرد: برای این طرح 80 نمایندگی در سطح کشور در نظر گرفته‌شده است که باوجود تکنسین‌های مجرب و آموزش‌دیده و تجهیزات استاندارد در نمایندگی‌های مجاز، مشتریان محترم از خدمات پس از فروش اطمینان خاطر داشته باشند.

وی تصریح کرد: مشتریان محترم استان تهران و البرز می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق خدمات سیار موبایل سرویس، با شماره‌گیری 48027 یا نرم‌افزار موبایل گروه بهمن از طرح هوای پاک استفاده کنند. همچنین می‌توانند جهت دریافت آنلاین (بر خط) نوبت پذیرش برای مراجعه حضوری یا آگاهی از محل نمایندگی‌ها، به وب‌سایت گروه بهمن مراجعه نمایند. در پایان میرمنصف ابراز امیدواری کرد که گروه بهمن با اجرای این طرح بتواند سهمی هرچند اندک در کاهش آلودگی هوا داشته باشد تا دیدن آسمان آبی برای هم‌وطنان محقق شود.

اما باید منتظر ماند و دید که آیا خودروسازهای بزرگ دیگر مثل ایران‌خودرو و سایپا که سهم عمده‌ای در بازار خودرودارند خدمات ویژه‌ای در جهت کاهش آلودگی هوا اعلام می‌کنند یا خیر.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا