مکمل بنزین
برگزیده‌هاتماشاخانه

تیزر ویدئویی رسمی فردا SX5 را ببینید!

خودروسازی فردا که این روزها در حال پیش فروش کراس اوور جدید خود با نام فردا SX5 است؛ تیزر تبلیغاتی محصول جدید خود را منتشر کرد.

همانطور که پیش از این گفتیم این خودرو یک کراس اوور شهری است که به پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه قدرت 123 اسب بخار را با گشتاور 151 نیوتن متر تولید می‌کند و کد فنی 4A92 را دارد که نشان می‌دهد این موتور بر روی اکثر خودروهای چینی مثل زوتی آریو سایپا نصب‌شده است. این پیشرانه که مهندسی قدیمی میتسوبیشی را دارد، به زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها مجهز شده است که می‌تواند استاندارد آلایندگی یورو 5 را اخذ کند.

جعبه‌دنده این خودرو از نوع اتوماتیک و CVT است که تمام قدرت پیشرانه را  را به چرخ‌های جلو می‌رساند. جعبه‌دنده فردا SX5 جز نسل سوم سیستم‌های انتقال قدرت پیوسته به‌حساب می‌آید و تا حدی سرعت عمل بیشتر و جرم کمتری را نسبت به نسخه‌های قبلی جعبه‌دنده های CVT دارد اما بازهم به نظر می‌رسد برای این خودرو با هم‌چین وزن و قدرت موتوری، گیربکس CVT کمی ضعیف عمل کند.

از امکانات و آپشن های رفاهی این کراس اوور میتوان به سانروف، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی 17 اینچی، تریم داخلی چرم، کروز کنترل، سنسور باد لاستیک، سامانه کنترل پایداری، سنسور نور، کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی، تهویه الکتریکی، دوربین عقب، سنسور پارک، تنظیم حالت رانندگی جعبه‌دنده و… اشاره کرد.

تیزر رسمی این محصول که توسط خودروسازی فردا منتشر شده است را ببینید:

 

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا