مکمل بنزین
گوناگونگزارشبرگزیده‌ها

رونمایی بیمیتو از سرویس پرداخت سریع و آنلاین خسارت!

صبح امروز و در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مسئولین ارشد و مدیران یکی از بزرگترین استارت آپ‌های کشور یعنی بیمیتو با اهالی رسانه دیداری داشته و به تشریح جدیدترین خدمت خود در حوزه خدمات بیمه ای پرداختند.

حامد ولی پور مدیرعامل، تیم لطیف رئیس هیات مدیره و ارس نادری عضو هیات مدیره بیمیتو میزبانان این کنفرانس خبری بودند.

تیم لطیف در ابتدای صحبت‌های خود ضمن اشاره به تاریخ شروع به کار بیمیتو در سال 1395، اشاره به شرایط سخت، سنگ اندازی‌ها، مخالفت‌ها و  مشکلات پیش رو در زمان اخذ مجوزهای لازم برای راه اندازی اولیه، روند ادغام دو مجموعه بیمه ای Azki و بیمیتو را نیز شرح داد.

در ادامه مراسم؛ حامد ولی پور ضمن اشاره به وجود نمونه‌های خارجی موفق این خدمات بیمه‌ای در سایر کشورهای جهان؛ اعلام داشت که با شیوع ویروس کرونا در جهان و روی آوردن مردم به خدمات الکترونیکی و غیر حضوری، کاربران آنها افزایش یافته و باعث پیشرفت آنها شده است.

مدیرعامل بیمیتو در ادامه سخنان خود افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های موجود برای بیمه کنندگان، بروکراسی و روند اداری بیهوده برای دریافت خسارت بود. در واقع طبق بررسی‌های دقیق ما متوجه شدیم که مهمترین نارضایتی بیمه کنندگان از ادارات بیمه، نامشخص بودن روند دریافت خسارت و پیچیده بودن فرآیند آن است که باعث اتلاف وقت و انرژی زیادی می‌شود.

وی در ادامه افزود: خب ما معتقدیم که می شود این روند سخت و پیچیده اداری را با ساده ترین روش الکترونیکی انجام داده و باعث رضایت درصد زیادی از مشتریان خود شویم.

در ادامه تیم لطیف در خصوص نحوه کارشناسی تصادفات افزود: یکی از مهمترین نگرانی کاربران در زمان تشخیص خسارت، میزان و مقدار خسارتی است که توسط کارشناسان داخلی سازمان‌های بیمه‌گر مختلف تعیین می‌شود. خب کاربر معتقد است چون اداره‌های بیمه در این زمینه ذینفع هستند قطعا در زمان اعلام خسارت برای زیان دیده کمی بی انصافی صورت گرفته و اعدادی کمتر از خسارت یاد شده را  اعلام می‌کنند, اما ما برای حل این مشکل به سراغ کارشناسان خود شرکت بیمه مرکزی رفته و سعی میکنیم با بی طرفی کامل خسارت را اعلام و پس از تایید به حساب مشتری واریز کنیم.

 وی زمان درخواست پرداخت خسارت آنلاین را در سامانه بیمیتو را نهایتا 24 ساعت اعلام کرد و افزود: کاربران می‌توانند به راحتی و ظرف چند دقیقه درخواست خود را در سامانه برای ما ارسال کنند تا کارشناسان به سرعت روند بررسی را آغاز و برای پرداخت خسارت اقدام نمایند.

در واقع گفتنی است که سرویس پرداخت خسارت آنلاین از تاریخ 22 بهمن ماه رسما آغاز به کار کرده و در حال حاضر بیمیتو اولین سامانه آنلاین در حوزه خدمات بیمه‌ای به شمار می‌رود که خدمات پرداخت خسارت سریع و آنلاین را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بدیهی است مشتریانی که از بیمیتو سرویس بیمه خود را خریداری کرده باشند؛ می‌تواننددرخواست خود را برای این خدمت اختصاصی به صورت کاملا رایگان و تنها در عرض چند دقیقا در سایت بیمتو ثبت نمایند.

همچنین در پایان برنامه ویدئو کنفرانس مسئولین ارشد بیمیتو با اهالی رسانه، دقایقی نیز برای سوالات خبرنگاران در نظر گرفته شد. ولی پور در پاسخ به سوال چرخان در مورد نحوه تحویل داغی و قطعات آسیب دیده به اداره بیمه گفت: طی توافقاتی که اداره‌های بیمه صورت گرفته قرار شده است تا بیشتر خسارات بدون تحویل داغی پرداخت شود؛ مگر برای قطعات گران قیمتی که امکان تعمیر و استفاده دوباره داشته باشند که سیستم لجستیک بیمیتو آن را از زیان دیده تحویل گرفته و خسارت برای آنها پرداخت خواهد شد.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا