مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

تعهدات معوق سایپا، تا آخر فرودین 1400 تحویل مشتریان خواهد شد

ساعت 20 روز چهارشنبه بود که مجید باقری، به عنوان قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا با حضور در برنامه تهران 20 شبکه 5 سیما، به برخی مسائل مربوط به گروه خودروسازی سایپا پرداخت. ایشان با بیان اینکه 13 اسفندماه سال گذشته، گروه خودروسازی سایپا حدود 125 هزار تعهد معوق داشت که در به مدت تا 7 ماه به تاخیر افتاده بود و امروز این رقم به زیر 30 هزار تعهد معوق، با دامنه تاخیر 45 روز رسیده است.

ایشان با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل 75 درصد تعهدات معوق کاهش یافته است، تصریح کرد: تمام 30 هزار دستگاه تعهد معوق سایپا تولید و در پارکینگ موجود است. باقری ادامه داد: ما درحال حاضر با پدیده‌ای به نام خودروهای ناقص مواجه هستیم؛ بطوریکه یک خودرو از حدود سه هزار و 500 قطعه و مجموعه تولید می‌شود و در این 30 هزار خودرو تعهد معوق سه‌هزار و 498 قطعه و مجموعه آن تهیه شده و شاید در دو قطعه که منشاء خارجی هم دارد با کمبود و نبود قطعه مواجه هستیم.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه هر تعداد خودرو تولید شود تا پایان سال تحویل مشتریان خواهد شد، اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته، در ایام نوروز نیز همکاران حوزه تکمیل کاری خودروها در شرکت سایپا حضور دارند و نسبت به تحویل خودروهای کامل شده اقدام خواهیم کرد. وی در پایان اظهار امیدواری کرد که شرکت سایپا تا پایان فروردین ماه سال 1400 تعهدات معوق باقی مانده نخواهند داشت.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. پس لطفا اگر قراره که خودرو رو با تاخیر در فروردین تحویل بدید مدل خودرو رو هم 1400 بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا