مکمل بنزین
گوناگونخبر

ابرخودروی نایاب Falcon F7 مدل 2014 به حراج گذاشته شد

بسیاری از شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها سعی کرده‌اند تا ابرخودروهای آمریکایی تولید کنند تا به وسیله آن‌ها صنعت اروپا را تحت تسلط خود در آورند. یکی از جدیدترین این خودروها ساخته شرکت Falcon Motorsports است که در نمایشگاه دیترویت قرار گرفته است. خودروی 2014 Falcon F7 نیز یکی از معدود خودروهایی است که اکنون در حراج خودروها قرار دارد. در ادامه این مطلب با چرخان همراه باشید.

شرکت Falcon Motorsports ابتدا فروش کیت و تجهیزات خود را شروع کرده است. این خودرو با برچسب قیمت 250 هزار دلار در نمایشگاه اتوموبیل دیترویت 2012 رونمایی شد.

این خودرو به فناوری 620 اسب بخار و 585 پوند فوت گشتاور مجهز شده است. موتور این خودرو دارای قابلیت گیربکس دستی چرخ‌های عقب مجهز به 6 نوع سرعت است. بدنه از جنس کربن و نمای داخلی آلومینیومی وزن خودرو را تا 2785 پوند کاهش داد. Falcon F7 مدل 2014 همچنین دارای شاسی هیدروفرمی با سیستم تعلیق Corvette است.

نمای داخلی خودروی Falcon F7

این شرکت اعلام کرد که این خودرو قادر است با سرعت 200 مایل در ساعت در طی سه ثانیه از 0 تا 60 مایل بر ساعت را طی کند.

شرکت Falcon Motorsports قصد داشت سالانه بیست دستگاه خودرو بسازد اما تنها موفق شد هفت دستگاه بسازد. به گفته فروشنده نیز یک دستگاه به کلی نابود شد. این ماشین سومین خودرو در این رده است. این خودرو در نمایشگاه 2014 دیترویت به نمایش در آمده بود و در برنامه تلویزیونی How it’s made: Dream Cars حضور داشت.

تصاویر منتشر شده از Falcon F7 مدل 2014

از خودروی Falcon F7 تنها 3300 مایل استفاده شده است و براساس گفته‌های فروشنده، اخیرا کلاچ و محور چرخ‌ها تنظیم شده است و موتور جدیدی نیز در خودرو قرار گرفته است. با توجه به وجود گسترده این نوع موتور، نگهداری این سری نسبت به بقیه ابرخودروها آسان‌تر خواهد بود. اما با تمام این تفاسیر، احتمال کمی وجود دارد که خودروی Falcon F7 را در مسابقات اتومبیلرانی یا رویدادها مشاهده کنیم.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا