مکمل بنزین
گوناگونخبر

عرضه چانگان CS35 مدل 2021 در چین آغاز شد

خبرگزاری چانگان اتوموبیل اخیرا اعلام کرده است که قرار بوده است تا دو خودروی چانگان CS35PLUS و EADO PLUS مدل 2021 به طور رسمی در 10 صبح در 10 مارس به بازار عرضه شوند. در این بین نیز خودروسازان و طراحان، طراحی زیبایی برای چانگان CS35PLUS ارائه داده‌اند که جدیدتر از مدل فعلی است و از آخرین سبک مدرن بهره برده است. خودروی EADO PLUS مدل 2021 نیز در بخش‌های خارجی و داخلی کمی تغییر کرده است. در ادامه این مطلب با خبرگزاری چرخان همراه باشید.

نمای عقب خودروی چانگان CS35 مدل 2021

خودروی چانگان CS35PLUS به چراغ‌های ال‌ای‌دی جدیدی مجهز شده است که باعث افزایش روشنایی خودرو می‌شود. نوار باریک قرمز رنگی نیز دور تا دور خودرو قرار گرفته است که جلوه زیبایی به خودرو بخشیده و باعث افزایش جلوی بصری افقی جلوی خودرو می‌شود. در قسمت عقب چانگان CS35PLUS، یک سری چراغ ال‌ای‌دی متنوع اضافه شده است. در عین حال، در خودرو بیشتر بخش‌ها با رنگ‌های قرمز رنگ پوشیده شده است که باعث بهبود بخشیدن جلوه بصری می‌شود. اندازه بدنه، طول، عرض و ارتفاع ماشین جدید به ترتیب 4330/ 1825/ 1660 میلی‌متر است و فاصله دو محور نیز 2600 میلی‌متر است.

در فضای داخلی، خودرو از یک صفحه نمایش دوگانه با یک صفحه کامل ال سی‌دی متصل به صفحه لمسی چند رسانه‌ای به همراه کنترل مرکزی، با یک فرمان چند منظوره استفاده می‌کند. این تجهیزات باعث می‌شود که ظاهر خودرو شیک‌تر و فناورانه‌تر به نظر برسد. در عین حال نیز در خودرو خروجی تهویه مطبوع و دکمه‌های فیزیکی بالای کنسول مرکزی اضافه شده است تا خودرو پاک‌تر به چشم بیاید.

به فضای داخلی خودرو بخش‌های قرمزرنگی اضافه شده است که جذابیت خاص و جوان‌تری به آن بخشیده است.

خودروی چانگان CS35PLUS از نظر قدرتی نیز تغییرات بسیاری داشته است. این خودرو به سیستم قدرتی ترکیب با بازده بالا بلو ویل مجهز خواهد شد. موتور فشار قوی 1.4T دارای حداکثر قدرت 160 اسب بخار (118 کیلووات) و حداکثر گشتاور 260 نیوتن متر است. شرکت چانگان اتو نیز به طور مستقل مسئول ساخت جعبه دنده و گیربکس خودرو بوده است که متشکل از جعبه دنده با گیربکس 7 سرعته دو کلاچه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا