مکمل بنزین
گوناگونخبر

انتشار تصاویر جاسوسی از آئودی S5 Sportback

تصاویر جاسوسی جدیدی از تست خودروی آئودی S5 Sportbac، در کشور آلمان انتشار یافته است.  مدل S5 آئودی نسبت به A5، چرخ‌های بزرگتر و اسپرت‌تری داشته و وجود چهار خروجی اگزوز و انحراف در اسپویلر جلو، از دیگر ویژگی‌های آن است.

audi-s5-sportback-spy-photo

به طور کلی زمانی که آئودی S5 آماده رونمایی و عرضه شود؛ ما انتظار داریم که با یک خودروی با شکوه روبرو شویم که چراغهای LED آن با طراحی ماتریس در جلو شکل و شمایل پویاتری به آن داده است. آئودی S5 از امکانات فراوانی مانند؛ کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای پارک، سیستم خط کشی جاده و سیستم کنترل ترافیک، برخورد است.

audi-s5-sportback-spy-photo1

پیشرانه این خودرو ظاهرا همان موتور 3 لیتری TFSI آئودی S4 و S4 AVANT بوده که 354 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور دارد. با این حساب می‌توان آئودی S5 را با آئودی S4 مقایسه نمود؛ این یعنی آئودی S5 نیز همانند مدل S4، تنها در 4.7 ثانیه از حالت سکون کامل به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

آئودی S5 Sportback در صورت عرضه در ایالات متحده و کانادا، با رقیبانی همچون سری 3 کمپانی BMW و سری 4 Grand Coupe روبرو می‌شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا