مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌هاخبر

بهترین خودروهای 2021 کدامند؟

در این مطلب قرار است اطلاعاتی را درباره خودروهای برتر سال 2021 ارائه دهیم. تمامی مدل‌هایی که در سال 2021 تولید شده‌اند یا به‌روزآوری شده‌اند در این بازه قرار می‌گیرند. معیارهای اصلی این برتری‌ کیفیت، نوآوری و ارزشمند بودن است. در ادامه این مطلب جذاب با چرخان همراه باشید.

پیروز میدان: فورد F-150 مدل 2021

فورد F-150 مدل 2021 خودرویی است که با سیستم کامل هیبریدی PowerBoost که ترکیبی از گیربکس 3.5 لیتری V-6 و موتور 10 سرعته اتوماتیک دو توربوشارژ با یک موتور الکتریکی 47 اسب بخار و یک بسته باتری لیتیوم یونی 1.5 کیلووات ساعت است، ارائه شده است. این پیشرانه با خروجی سیستم 430 اسب بخار و 570 پوند فوت گشتاور، قدرتمندترین مدل در گروه F-150 است، اما همچنین باید گفت که این خودرو دارای کمترین مصرف سوخت است و در قوانین اتوموبیلرانی امتیاز 25 مایل بر ثانیه را کسب کرده است. این امر باعث کارآیی بیشتر آن نسبت به گزینه 3.0 لیتری Power Stroke diesel می‌شود. شایان ذکر است که قیمت آن کمتر از گازوئیلی نوع آن است و می‌توان آن را در انواع بیشتری از F-150 مشاهده کرد.

بسیاری از ویژگی‌ها و مزایای دیگر نیز باعث می‌شود که خریداران به این خودرو علاقمند شوند. سیستم هیبریدی خودرو آن را به یک ژنراتور قوی تبدیل می‌کند. فضای داخلی خودرو با زیبایی و ویژگی‌های نوآورانه‌تری طراحی شده است. فن‌آوری مفید فورد، فضای داخلی زیبا و پیشرانه جدید خیره‌کننده با ویژگی‌های F-150 برای علاقمندان بسیار جذاب و کاربردی به نظر می‌آید. در بیشتر اعضای این خودرو از رنگ نارنجی و قطعات فیبرکربنی نیز استفاده شده است. در رابطه با قیمت نیز باید اینگونه اظهار داشت که مدل 2020 با قیمت پایه 56440 دلار به فروش می‌رسد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که مدل 2021 با قیمتی کمتر از 60 هزار دلار ارائه شود.

نامزد: کادیلاک اسکالاد مدل 2021

این خودرو از سه مدل قبلی خود گران‌تر و مجهزتر شده است. نکته مهم این خودرو نمایشگر 38 اینچی خمیده‌ لمسی چندرسانه‌ای آن است که به طور کاملا شفاف در خودرو قرار گرفته است. سطوح درونی کیفیت خوبی دارند. صندلی‌ها از چرم فوق‌العاده طراحی شده‌اند که حس راحتی را به سرنشینان القا می‌کند. کادیلاک اسکالاد مدل 2021 دارای گیربکس استاندارد 6.2 لیتری V-8 و 10 سرعته اتوماتیک موردپسند علاقمندان است.

در کادیلاک اسکالاد مدل 2021 نیز از موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر 420 اسب بخاری استفاده شده است؛ البته علاقمندان می‌توانند نمونه 3 لیتری 6 سیلندر با 227 اسب بخار خروجی را تهیه کنند. دو موتور مذکور با جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک ارائه خواهند شد.

نامزد: جنسیس GV80 مدل 2021

جنسیس GV80 مدل 2021 دارای سیستم چرخ‌های کاملا متحرک است که بر عملکرد رانندگی تاثیر مهمی دارد. این خودرو با دو موتور توربوشارژ که شامل یک موتور 300 سیلندر استاندارد، 2.5 لیتری چهار سیلندر و یک موتور 375 اسب بخاری 3.5 لیتری V-6 است، ارائه می‌شود. هر دو موتور همراه با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بوده و سیستم محرک چهار چرخ نیز در دسترس است. طراحی خارجی جنسیس GV80 مدل 2021 بسیار متمایز بوده که می‌توان گفت به علت کابین منحصر به فرد آن است. در فضای داخلی نمایشگر عریض 14.5 اینچی قرار گرفته است.

این شرکت تنها پنج سال است که در ایالات متحده ظاهر شده است اما باید گفت که به سرعت جایگزین شرکت‌های لوکس تاسیس شده، شده است. جنسیس از طراحی هیوندای برای تولید این خودرو الهام گرفته است. در حالی که جنسیس در سال 2021 سدان سایز متوسط ​​G80 را به بازار عرضه کرد، اما باید گفت که سیستم تعلیق GV80 بهتر شده است و برخلاف G80 دارای ویژگی‌هایی مانند روکش چرم و سیستم تعلیق تطبیقی ​​چهار سیلندر، فضای درونی شیک و راحت است.

نامزد: هیوندای النترا مدل 2021

سدان کوچک و کاربردی مدل 2021 هیوندای الانترا یک مدل زیبا و به‌روز شده است که با طراحی زیباتر و تکنولوژی جدیدتر به بازارها ارائه شده است. این خودرو ​​مجهز به موتور چهار سیلندری 147 اسب بخاری، 2.0 لیتری با گیربکس اتوماتیک متغیر است. همچنین هیوندای قرار است به زودی مدل‌های دیگری از جمله مدل الانترا N را با قدرت 201 اسب بخار، گیربکس اتوماتیک دستی و دو کلاچه را روانه بازارها کند. این خودرو دارای سیستم هیبریدی است که هم باعث بهبود رانندگی و هم افزایش فضای درونی خودرو شده است.

نمایشگرهای 10.25 اینچی با وضوح بالا نیز در فضای درونی خودرو قرار گرفته است. تمامی این مشخصات با گارانتی و ویژگی‌های استانداردی ارائه می‌شود که شرکت هیوندای برای آنها شناخته شده است. هیوندای النترا مدل 2021 به اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو مجهز شده است که به نوبه خود شگفت‌انگیز است. این خودرو به تجهیزات ایمنی همچون ترمز اضطراری خودکار، دستیار تغییر خطوط و تنظیم هوشیاری راننده مجهز شده است. همچنین شایان ذکر است که این خودرو فناوری کلید دیجیتال دارد!

نامزد: کیا سلتوس مدل 2021

معمولا این نوع خودروها با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسند و میانگین قیمت لیست این نوع خودروهای جدید نیز حدود 7500 دلار بیشتر از یک ماشین جدید معمولی است. اما نکته حائز اهمیت این است که کیا سلتوس مدل 2021 با قیمت مناسبی ارائه می‌شود و دیگر رقیبان در این حوزه را از لحاظ قیمتی شکست داده است.

به زبان ساده، کیا سلتوس مدل 2021 یک خودروی ارزشمند است که با ویژگی‌های خوبی که دارد با قیمتی کمتر از رقیبان خود نیز ارائه شده است. از ویژگی‌های محشر این خودرو می‌توان به ویژگی‌های پیشرفته، کنترل تطبیقی، فرمان لاین-محور، صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی و موتور توربوشارژ توانمند اشاره کرد. این خودرو همچنین به کنترل‌های بصری، صندلی عقب جادار، صندوق بزرگ و گارانتی کیا مجهز شده است. کیا سلتوس مدل 2021 همچنین به قابلیت اتصال به کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل مجهز شده است که بسیار عملی است.

جعبه‌دنده‌ این خودرو سرعت انتقال سریعی دارد که باعث می‌شود رانندگی آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر شود. از ویژگی‌های دیگر آن نیز می‌توان به دکمه‌ چرخشی اسپورت تعویض‌ دنده اشاره کرد. کمک فرمان الکتریکی خودرو نیز دقیق بوده و وزن ایده‌آلی دارد. این ویژگی باعث می‌شود که خودرو در مسیرهای خمیده و آسفالت‌های ناصاف به آسانی حرکت کند و حس رانندگی خوبی را برای سرنشینان رقم بزند.

همانطور که می‌دانید از سال گذشته کشورها به طرز وحشتناکی گرفتار مشکلات اقتصادی شده‌اند که به واسطه ویروس همه‌گیر کرونا در جهان رخ داده بود. در نتیجه باید اظهار کرد که مقرون به صرفه خرید کردن باید جزو الویت‌های افراد قرار گیرد. چون عدم اطمینان اقتصادی بیش از هر زمان دیگری گریبانگر مردم و جهانیان شده است. خودروی جدید و مقرون به صرفه کیا سلتوس مدل 2021 خودرویی کاملا ارزان‌قیمت و اقتصادی بوده که می‌تواند علاقمندان زیادی را به خود جلب کند و نامزد این دوره از رقابت‌ها باشد.

نامزد: کیا سورنتو مدل 2021

معمولا این نوع خودروهای شاسی بلند دارای سه ردیف صندلی هستند. کیا سورنتو با طراحی جدید 2021 اکنون در بین بهترین‌ها واقع شده است. این خودرو دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و یک لیست قوی از ویژگی‌های استاندارد ایمنی است. فضای سرنشینان بسیار بزرگ‌تر شده و فضای کافی نیز برای قرار دادن وسایل کوچکتر به خودرو اضافه شده است.

کیا سورنتو مدل 2021 به موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری با قدرت 191 اسب بخار، یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری توربو با 281 اسب بخار قدرت؛ و یک مدل ترکیبی که در اواخر سال ارائه می‌شود، مجهز شده است. این موتور نیز قرار است از یک موتور 1.6 سیلندر چهار سیلندر و الکتریکی برای کل سیستم تولیدی 227 اسب بخار استفاده کند که باعث می‌شود جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته دو کلاچه‌ای که مورد توجه داوران قرار گرفته بود را تغییر دهد. این خودرو دارای ویژگی‌های استانداردی از جمله ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار صندلی عقب، سیستم هشدار برای راننده، کنترل تطبیقی ​​با توقف و حرکت و راهنمای ماندن در بین خطوط است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا