مکمل بنزین
خبرداخلی

جدیدترین لیست کیفی خودروهای تولیدی و مونتاژی کشور، منتشر شد

بالاخره روز گذشته و پس از گذشت ماه‌ها، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزشیابی کیفی انواع خودروهای سواری ویژه اسفندماه 1399 را منتشر کرد.

امتیازاتی که از آزمون‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اسفندماه سال گذشته بدست آمده، براساس آن در حال حاضر و همچنان خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک از شرکت ایران خودرو، به عنوان باکیفیت‌ترین خودرو تولیدی بازار ایران شناخته می‌شود. این خودرو توانسته در مجموع 5 ستاره کیفی دریافت کند و عنوان تنها 5 ستاره لیست سواری‌های تولیدی را بدست بیاورد. لازم به ذکر بوده که در لیست خودروهای سبک سواری، کیفیتها مانند ماه گذشته (بهمن ماه) بوده و تغییری نکرده است.

اما به قسمت وانت و پیکاپ‌ها می‌رسیم. در این بخش پیکاپ فوتونS دیزلی ایران خودرو دیزل، وانت کارا شرکت بهمن موتور در نسخه دوکابین تیپ 3 و هم‌چنین وانت 151 از شرکت سایپا، توانسته‌اند تا بطور مشترک و با سه ستاره عنوان باکیفیت‌ترین وانت‌های تولیدی کشور را بدست بیاورند.

در میان خودروهای سنگین تولیدی در ایران، کامیونت ایسوزو NMR85، کامیونت ایسوزو NPR75K و مینی بوس ایسوزو سحر توانسته‌اند تا در اسفندماه سال گذشته، 5ستاره کیفی را بدست آورند. اما کشنده FAW J6 یک ستاره کیفی را از دست داده و اکنون 4 ستاره کیفی دارد.

در زیر نیز جدول سطح کیفی خودروهای سنگین کشور در پنج گروه مینی بوس، اتوبوس، کامیونت، کامیون و کشنده اعلام شده است:

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا