مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شرایط فروش متنوع وانت کارا در دو تیپ اعلام شد

روز گذشته بود که شرکت بهمن موتور انواع شرایط فروش نقدی، اعتباری و پیش فروش وانت کارا را در دو نسخه تک و دو کابین اعلام کرد. این سه طرح فروش که از ساعت 9 صبح امروز (شنبه) دوازدهم تیرماه 1400 آغاز شده است، مشتریان می‌توانند تا ساعت 16 روز چهارشنبه 16 تیرماه نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. البته بدلیل استقبال بالا، امکان زودتر تمام شدن این شرایط فروش ها وجود دارد.

فروش نقدی

در طرح فروش نقدی، شرکت بهمن موتور قیمت وانت کارا تک کابین را حدود 236 میلیون و 584 هزار تومان و قیمت وانت کارا دوکابین را نیز حدود 252 میلیون و 943 هزار تومان اعلام کرده است. موعد تحویل نیز هفته چهارم مردادماه 1400 ذکر شده و مشتریان می‌توانند از بین رنگ‌های سفید، نقره‌ای و نقرابی، یکی را برای بدنه خودرو انتخاب نمایند. ثبت‌نام در این طرح صرفا اینترنتی بوده و امکان صلح (فروش) به غیر امکان‌پذیر نیست.

تصویر شرایط فروش نقدی وانت کارا تک و دو کابین

فروش اعتباری

اما پس از فروش نقدی، بهمن موتور شرایط فروش اعتباری این دو وانت را نیز اعلام کرده است. در این نوع فروش، قیمت خودروها قطعی بوده و امکان افزایش وجود ندارد. هم‌چنین باتوجه به سه زمان پرداخت تسهیلات، 6 گزینه خرید را در اختیار خواهید داشت. در این نوع فروش هم، واگذاری کارا تک و دو کابین تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر هست. موعد تحویل هفته چهارم مردادماه 1400 اعلام شده و مشتریان می‌توانند از بین رنگ‌های سفید، نقره‌ای و نقرابی، یکی را برای بدنه خودرو انتخاب نمایند.

لازم به ذکر است که در شرایط بازپرداخت 18 ماهه، .خودرو دارای دو سال بیمه بدنه بوده و در بازپرداخت 12 و 6 ماهه هم این پیکاپ دارای یک سال بیمه بدنه می‌باشد.

تصاویر شرایط فروش اعتباری کارا تک و دوکابین 

شرایط پیش فروش

اما به جز دو طرح فروش فوق، بهمن شرایط پیش فروش این وانت ها را نیز اعلام کرده است. در این طرح، قیمت خودروها غیرقطعی بوده و برای نسخه تک کابین، پیش پرداخت 118 میلیون و 292 هزار تومانی و برای نسخه دو کابین، پیش پرداخت 126 میلیون و 471 هزار تومان در نظر گرفته شده است. سود مشارکت 18 درصد بوده و سود انصراف که به صورت سالانه محاسبه خواهد شد، 10 درصد اعلام گردیده است. موعد تحویل هردو وانت کارا تک و دو کابین، هفته چهارم مهرماه 1400 بوده و مدل سال خودرو هم 1400 می‌باشد.

تصویر شرایط پیش فروش

بهتر است بدانید که هم‌چنان در این طرح فروش ها، محدودیت کد ملی اعمال‌ خواهد شد و امکان ثبت‌نام برای هر کد ملی و یا شناسه ملی، یک دستگاه خواهد بود.

در طرح مذکور، وانت کاراها به سیستم تهویه مطبوع، ایربگ های ایمنی سرنشین و راننده و سیستم رادیو پخش مجهز می‌باشند. ضمن اینکه طراحی صندلی و سقف کاذب و افزوده شدن قفل مرکزی از دیگر تغییرات این خودروها محسوب می‌شود.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا