مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبر

رولزرویس و داستان خلیج فارس!

داستان از جایی شروع می‌شود شرکت رولزرویس به تازگی مدلی از فانتوم را معرفی کرد و اسمش را خلیج عربی گذاشت! در واقع در آخرین پست اینستاگرامی خود با اشاره به الهام گرفتن از رنگ جدید رولزرویس از مروارید و رنگ آبی دریا در خلیج فارس از خلیج عربی استفاده کرده بود، این حرکت بی شرمانه شرکت رولزرویس باعث شد ایرانی‌های زیادی به این مسئله واکنش نشان بدهند اما با وجود این حجم گسترده از کامنت‌های اعتراضی رولزرویس علاوه بر عذرخواهی نکردن، یک پست دیگر نیز با نام خلیج عربی آپلود کرد!

البته ساعاتی بعد رولزرویس عقب نشینی کرد و واژه خلیج عرب را به خلیج تغییر داد البته حاضر به نوشتن واژه خلیج فارس هم نشد! ناگفته نماند این اولین بار نیست که این شرکت از واژه جعلی خلیج عربی به جای خلیج فارس استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد این حرکت شرکت رولزرویس بیشتر عمدی بوده و به نوعی برای از دست ندادن بازار خود در کشور های عربی بوده است و بعید می‌دانیم این حرکت از شرکت رولزرویس سهوی باشد؛ ولی خب تاریخ را با پول نمی‌توان خرید حالا ما به نشانه اعتراض می‌توانیم زیر پست هایی که رولزرویس کلمه شرم آور خلیج عربی را نوشته کامنت پرچم ایران و یا نوشته انگلیسی PERSIAN GULF بگذاریم و کامنت خود را چندین بار تکرار کنیم. روش دیگر این است که پست های مربوطه را ریپورت کرده و سپس گزینه اطلاعات اشتباه را بزنید و سپس خود صفحه اینستاگرام رولزرویس را ریپورت کنید، و اگر تعداد ریپورت ها زیاد و قابل توجه باشد امکان بسته شدن صفحه اینستاگرامی رولزرویس بالا می رود.

درست است با این کار مشکلات ما حل نمی‌شود ولی باید ثابت کنیم  تاریخ و نام خلیج همیشه فارس را نمی توان با پول عوض کرد؛ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا