مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش آمیکو آسنا دستی اعلام شد

شرکت ارس خودرو دیزل که به آمیکو معروف است، ساعاتی پیش شرایط فروش فوری پیکاپ آسنا دستی را اعلام کرد. طبق آخرین بخشنامه فروش شرکت آمیکو که از امروز دوشنبه مورخ 4 تیرماه 1400 آغاز شده، قیمت پیکاپ آمیکو آسنا نسبت به ماه‌های قبلی ثابت مانده و هم‌چنان برای خرید رنگ سفید باید مبلغ 924 میلون تومان و برای سایر رنگ‌ها، مبلغی در حدود 946 میلیون تومان را به شرکت پرداخت.

لازم به ذکر بوده که شرکت آمیکو موعد تحویل این پیکاپ را 30 روز کاری اعلام کرده و آسنا را با طیف رنگی سفید، مشکی، آبی، کرم، نارنجی، قهوه‌ای، آبی کاربنی، نقره‌ای، زرشکی و بژ را تولید و عرضه می‌نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن های ۴۸۰۱۹-۰۲۱ و ۹-۴۴۵۶۶۲۳۳-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ (دفترمرکزی) شرکت آمیکو تماس برقرار فرمایید.

معرفی کوتاه

آمیکو آسنا یک پیکاپ دوکابین بوده که به موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این موتور با اتصال به یک گیربکس 5 سرعته دستی، توانایی تولید 143 اسب بخار، قدرت و 210 نیوتن متر، گشتاور را دارد. این پیکاپ دودیفرانسیل بوده و تجهیز آن به قفل اتوماتیک دیفرانسیل مزیتی برای قابلیت‌های آفرودی آن است. آمیکو آسنا به امکاناتی نظیر سامانه ایموبلایزر با سیستم ضد سرقت، صندلی‌های چرمی، دی لایت (چراغ‌های روز)، رینگ‌های 17 اینچی آلومینیمی، رکاب، دوربین دید عقب، فرمان هیدرولیک، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، صفحه نمایش لمسی چند رسانه‌ای، شیشه‌های برقی و تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز است. در زمینه امکانات ایمنی نیز دو کیسه هوا و سیستم‌های ترمز ABS به همراه EBD و DRP تنها تجهیزات ایمنی این پیکاپ را تشکیل می‌دهند. ضمناً ترمزهای آمیکو 4 پیستونه بوده و شاسی خودرو نیز ضربه گیر 4 مرحله‌ای دارد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا