مکمل بنزین
تازه‌هاخبر

تام هنکس تویوتا لندکروزر خود را به مزایده می‌گذارد!

انتظار می‌رود قیمت پیشنهادی برای تویوتا لندکروزر ستاره هالیوودی در مزایده تا ۱۲۵,۰۰۰ دلار هم بالا رود.

تویوتا لندکروزر، امسال، درست در هفتادمین سالگرد تولیدش، برای اولین بار در بیش از یک دهه، دستخوش طراحی مجدد قرار گرفت، اما لندکروز تنومند FJ40 هنوز در صنعت رستومود محبوب است. (رستومود: با حفظ ماهیت یک ماشین کلاسیک، تغییراتی در آن ایجاد می‌کنند، برخی از قسمت‌ها را با اجزا مدرن‌تر تعویض و به اصطلاح اتومبیل را تازه‌سازی می‌کنند.)

این نمونه سفارشی سال ۱۹۸۰ که به مزایده گذاشته شده، یک برتری ویژه نسبت به موارد مشابه دارد آن هم اینست که، تام هنکس مالک پیشین این خودرو بوده‌است!

این ستاره هالیوودی، لندکروزش را طوری شخصی‌سازی کرده که امکان رانندگی درون‌جاده‌ای و همین‌طور آفرود را به شما بدهد. این مدل سفارشی به رنگ سبزروستیک بوده و سقفی سفیدرنگ دارد، از ضربه‌گیرهای جدید Old Man Emu بهره می‌برد و به منظور تجربه‌ای بهتر در رانندگی آفرود، فاصله ماشین از سطح زمین بیشتر شده. این رستومود بر چرخ‌هایی از جنس کروم و تایرهای Toyo Open Country 31 × 10.50 R 15 LT سوار می‌شود، به علاوه از ویژگی‌های دیگری از جمله: قفل‌ چرخ‌های جلو که متعلق به کمپانی وارن هستند، ترمزهای هیدرولیک، فرمان هیدرولیک به منظور رانندگی آفرود راحت‌تر، بهره می‌برد. از تغییرات خارجی ایجاد شده در ماشین می‌توان به اضافه شدن باربند و یک چرخ یدکی در پشت خودرو اشاره کرد.

به منظور راحتی بیشتر کابین، صندلی‌های برقی پورشه، که پشتی بلندی دارند و همه بدن را در بر می‌گیرند و همین‌طور صندلی‌های تاشو در قسمت عقبی اضافه شده‌اند که همه به رنگ مشکی هستند. البته صندلی‌های چرمی خاکستری رنگ نسخه اصلی هم در دسترس خواهند بود. از آنجایی که کالیفرنیا می‌تواند به طرز ناراحت‌کننده‌ای گرم باشد، یک سیستم تهویه مطبوع نیز تعبیه شده، برای سرگرم کردن سرنشینان، هنکس یک کاست استریو AM_FM از برند سونی و همین‌طور چند بلندگوی اضافی در عقب خودرو نصب کرده.

به علاوه همه اینها، داشبورد ماشین به امضای تام هنکس آراسته شده تا یادآوری کند تام هنکس زمانی روی صندلی‌های این خودرو نشسته‌است.

در زیر کاپوت، موتور اصلی به یک موتور شش سیلندر 4.3 لیتری GM L35 مدل Vortec V6 ارتقا یافته و با یک گیربکس پنج سرعته دستی جفت شده‌است. این موتور از تکنولوژی تزریق سوخت پی‌ در پی بهره می‌برد که قدرتی معادل ۱۸۰ اسب بخار به آن می‌دهد.

تویوتای سفارشی تام هنکس در حراجی آتی بونامز در ۱۳ آگوست به مزایده گذاشته می‌شود، انتظار می‌رود این ماشین با قیمتی بین 75,000 تا 125,000 دلار به فروش برسد.

علاوه بر این لندکروزر، تریلر Airstream Limited Excella 1993 که آن‌هم متعلق به تام هنکس می‌باشد در همین حراجی به فروش خواهد رسید. این تریلر لوکس بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۷ در مجموعه فیلم‌های تام هنکس مورد استفاده قرار گرفته و کاملا با توجه به سلایق وی شخصی‌سازی شده‌است و پیش‌بینی می‌شود در ماه آینده با قیمیتی بین ۱۵۰۰۰۰تا ۲۵۰۰۰۰دلار به فروش برسد.

هنکس به بونامز می‌گوید: “در صنعت فیلم‌سازی روزهایی را پشت سر گذاشتم که به کندی می‌گذشتند، مجبور بودم زمان زیادی در تریلرهای معمولی، با دکوری زشت و مبلمان وحشتناک و ناراحت‌کننده سپری کنم، به همین خاطر تصمیم گرفتم یک اتاقک Airstream خریداری کنم و فضای داخلی‌اش را به خواست خودم شخصی‌سازی کنم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا