مکمل بنزین
گوناگونخبر

یک غول خشمگین در نمایشگاه پکن!

یک کمپانی چینی با خودرویی صخره‌ای مانند پا به نمایشگاه پکن گذاشت. Karlman King mega نام خودروی عجیب و غریب با رنگ مشکی مات است که برای علاقه‌مندان به این سبک ظاهری آماده شده.

Karlmann  نام پادشاهی است که در زمان‌های دور بزرگترین امپراطوری را در آلمان تشکیل داده بوده که در چین از احترام بالایی برخوردار است. Karlmann کاری منحصر به فرد و بررسی شده از باشگاه طراحی IAT بوده که فروش تنها ۱۰ عدد از این محصول برای آنها ۱۰ میلیون یوآن درآمد داشته است. شرکت طراحی و مهندسی ITAکه لوگوی منحصر به فردی از طلا با طرح تاج پادشاهی روی کاپوت این خودرو قرار داده، در مرکز چین یعنی پکن مستقر شده است. محصول زیبای این شرکت با الهام از Ford F-450 طراحی شده که این سبک از طراحی با توجه به تاریخچه چین، فقط از یک شرکت چینی بر‌می‌آيد.

  karlmann-king-china-1-660x514

Karlman King mega بر اساس یک پلتفرم محبوب در چین طراحی شده که علاوه بر چهره قدرتمند یک پیشرانه قوی نیز دارد. موتور ۶.۸ لیتری V10 تریتون با ۳۶۲ اسب بخار قدرت یک انتخاب فوق‌ العاده برای این محصول بوده است. قسمت داخلی نیز یک اثر هنری است، تریم چوبی رنگ با نوارهای طلایی، با روکش‌های سیاه رنگ در کنار تلویزیون 3D و سیستم کارائوکه و ۲۰ بلندگوی با کیفیت فضایی زیبا و جشن گونه را برای سرنشینان فراهم کرده‌اند. در کابین عقب فقط برای دونفر صندلی قرار داده شده که می‌توانند با تجهیزات خودرو، یک جشن پادشاهی کوچک برای خود دست و پا کنند. طراحان این محصول امیدوارند که تمام خودروهای خود را در مدت زمان کوتاهی بفروش برسانند.

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا