مکمل بنزین
رپورتاژ

امنیت صد در صدی وسایل نقلیه با ردیاب رادار + کد تخفیف ۱۰۰هزار تومانی خرید

تامین امنیت خودرو یکی از چالش های همیشگی مالکان آن ها بوده است. امروزه روش های مختلفی برای محافظت از وسایل نقلیه روی کار آمده اند. اما بهترین و کارآمدترین این روش ها، دستگاه های ردیاب خودرو هستند. از این رو تصمیم گرفتیم انواع محصولات ساخت شرکت رادار را به عنوان بهترین برند ردیاب خودرو از نگاه مشتریان معرفی نماییم.

ردیاب خودرو حافظ امنیت وسائل نقلیه!

محافظت از ماشین در برابر سارقان اولین وظیفه ای است که هر ردیاب خودرویی باید دارا باشد. این دستگاه کوچک الکترونیکی با اتصال به ماهواره های GPS و GNSS می تواند موقعیت جغرافیایی ماشین را به صورت دقیق مشخص نماید. به همین سبب در زمان بروز حوادثی مانند سرقت امکان یافتن موقعیت خودرو وجود داشته و به سرعت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

جالب است بدانید ردیاب خودرو تنها قابلیت یافتن موقعیت ماشین و جلوگیری از سرقت را ندارد. بلکه ویژگی های دیگری در این محصول طراحی شده تا با خرید آن یک پکیج کامل برای رفع نیازهایتان به عنوان مالک ماشین به دست آورید. با این ردیاب می توانید از راه دور ماشین خود را تحت کنترل داشته و همواره مراقب سلامت هم باشید.

نرم افزار طراحی شده برای ردیاب نیز به عنوان رابط شما و دستگاه عمل کرده و وظیفه نمایش اطلاعات ذخیره شده در سرور را به عهده دارد. به این ترتیب تنها با چند ثپ ساده به روی گوشی موبایلتان، به تمام جزئیات لازم در مورد خودرو دسترسی خواهید داشت. به طور مثال می توانید از مکان آن اطلاع یافته، مواردی مانند سرعت غیر مجاز، رانندگی خطرناک و حتی اتفاقات ناگواری همچون واژگونی و تصادف ماشین را در لحظه مشاهده نمایید.

ردیاب موتور سیکلت انتخابی مطمئن و ایمنی!

دیگر محصولی که در مجموعه رادار طراحی شده است، ردیاب موتور سیکلت می باشد. این دستگاه محافظی قدرتمند برای موتور سیکلت شخصی شماست. طوری که با وجود آن دیگر نگرانی بابت تامین امنیت وسیله نقلیه نخواهید داشت. ردیاب ساخته شده برای موتورسیکلت همچون ناظری همیشه آماده به کار بر تمام احوالات و شرایط نظارت داشته و می تواند سلامت فیزیکی وسیله را برایتان تضمین کند. در واقع شما به عنوان مالک موتور این امکان را دارید که زمان سر رسید خدمات دوره ای آن را برای نرم افزار ردیاب مشخص نموده و دیگر نگران فراموش کردن آن ها نباشید.

با نصب ردیاب رادار بر روی موتور سیکلت به اطلاعاتی نظیر مسیرهای پیموده شده در طول 6 ماه گذشته دسترسی داشته باشید. این ویژگی مناسب افرادی است که در پیک موتوری ها مشغول به کار هستند و یا وسیله نقلیه شان را به صورت اجاره ای در اختیار افراد دیگر می گذارند. به این ترتیب می توان در هر لحظه از موقعیت وسیله اطلاع یافت و حتی سرعت حرکت آن را تحت اختیار داشت.

ردیاب ماشین سنگین ، نگهدار شما در جاده ها!

رانندگی با ماشین های سنگین در جاده های کشور و حتی برون مرزی می تواند خطرات زیادی به دنبال داشته باشد. علاوه بر این اغلب این ماشین حامل بارهای عظیم و گران قیمتی هستند که محافظت از آن به عهده رانندگان می باشد. نصب ردیاب ماشین سنگین این امکان را با مالکان خودرو و حتی رانندگان می دهد که در هر لحظه بتوانند موقعیت ماشین و بار آن را شناسایی کنند. در نتیجه امنیت بار و خودرو به صورت قابل توجهی افزایش خواهد یافت. اما این تنها ویژگی کارآمد ردیاب ها نیست. بلکه آن ها می توانند موارد دیگری مانند وضعیت سلامت ماشین، هشدار سر رسید سرویس های دوره ای، هشدار باز شدن غیر قانونی درب ماشین، فعال شدن آژیر آن و حتی وارد شدن ضربه یا حمل با جرثقیل را هم در لحظه برایتان ارسال کنند. در نتیجه حتی زمانی که دور از ماشین باشید هم اشراف کاملی بر وضعیت و موقعیت آن خواهید داشت.

کوچک بودن ابعاد این ردیاب امکان نصب آن در هر جایی را فراهم می آورد. به طوری که هیچ کس به جز شما از محل دقیق آن مطلع نخواهد بود. از این رو امکان جداسازی دستگاه و خارج کردن آن از مدار محافظتی ماشین کار سختی بوده و به راحتی صورت نمی پذیرد. این امر بر امنیت حاصل از ردیاب در ماشین های سنگین صحه گذاشته و آن را در شرایط بهتری قرار می دهد.

با سامانه مدیریت ناوگان دغدغه مدیریت نداشته باشید!

مدیریت یک شرکت حمل و نقل و یا ارگان بزرگ دارای ماشین های متعدد کاری سخت و طاقت فرساست. در این شرکت ها هر چقدر هم دقیق و با حوصله باشید، باز هم کنترل مواردی نظیر ساعات رفت و برگشت ماشین ها، مسیرهای حرکتی، میزان توقف ها، عملکرد کارکنان و … از دسترس شما خارج خواهد بود. برای حل این مشکل مجموعه رادار سامانه ای تحت عنوان مدیریت ناوگان طراحی کرده است. این سامانه قادر به ارائه اطلاعات دقیق و جزئی در مورد مسیرهای پیموده شده توسط ماشین های مجموعه در 6 ماه گذشته، وضعیت توقف ها و نحوه رانندگی کارکنان و هر نوع رویداد دیگری در رابطه با خودرو می باشد. به این ترتیب نظارت جامع و کامل بر تمام ماشین های شرکت و رانندگان آن وجود خواهد داشت.

استفاده از سامانه مدیریت ناوگان موجب افزایش بهره وری رانندگان، کاهش زمان سفرهای طولانی در کشور و خارج از مرزها، کنترل و نظارت بهتر بر سلامت خودرو از نظر مسائل فنی، پیشگیری از رفتارهای پر خطر رانندگان و کاهش حوادث جاده ای و مواردی از این دست می شود. این سیستم می تواند گزارش عملکرد ماشین های مجموعه را به صورت همزمان و یا تک به تک در اختیار مدیران بگذارد تا از هزینه های سربار شرکت کاسته شود.

نظارت بر تجهیزات و ماشین آلات صنعتی با ردیاب رادار

کنترل و مدیریت تجهیزات و ماشین آلات صنعتی یکی از دغدغه های همیشگی مالکان آن ها بوده است. این دستگاه ها معمولا در مناطق خارج از شهر و در حال اجرای پروژه های عظیم هستند. به همین سبب نمی توان در هر لحظه از سلامت و امنیت آن ها اطمینان حاصل نمود. ردیاب رادار برای این دسته از ماشین های صنعتی نیز کاربرد داشته و می تواند به مالکان آن ها در حفظ ایمنی و سلامت ماشین ها کمک نماید.

کد تخفیف برای خرید انواع ردیاب رادار

شرکت رادار با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود، بهترین دستگاه ها و قطعات را برای محافظت از وسائل نقلیه سبک و سنگین وزن فراهم آورده است. با این حال شما به عنوان خریدار تنها کسی هستید که امکان نیاز سنجی دقیق برای تهیه ردیاب را داشته و می توانید مناسب ترین گزینه را برای خود بر گزینید.

برند رادار تصمیم گرفته برای قدردانی از خرید مشتریان عزیز خود تخفیفی هیجان انگیز در نظر بگیرد. اگر در زمان خرید از سایت کد تخفیف (off100) را وارد کنید، می توانید از 100 هزار تومان تخفیف برای تهیه محصولات رادار استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید ردیاب رادار با مشاوران مجموعه از طریق وب سایت و یا شماره تماس در ارتباط باشید.

آدرس وب سایت : https://radargps.org/

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: 37177-051

تلفن تماس دفتر تهران: 91012727-021

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا