مکمل بنزین
خبرداخلیشرایط فروش

طرح پیش‌فروش محصولات ایران خودرو، تمدید و زمان قرعه‌کشی نیز به تعویق افتاد

گروه صنعتی ایران خودرو، چندی پیش شرایط پیش فروش 5 محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس،‌ سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و دنا پلاس توربو اتوماتیک را اعلام کرد.

این شرکت طی بیانیه ای که اعلام کرده بود تا مراسم قرعه کشی واگذاری خودروهای مذکور را در روز سه شنبه مورخ 1400/05/26 برگزار کند، باتوجه به تعطیلات ناگهانی و اجرای برخی محدودیت‌ها توسط دولت، ایران خودرو قرار است تا این مراسم را به روز یکشنبه و در مورخ 1400/05/31 موکول کرده و در آن روز اجرا کند. همچنین باتوجه به موکول شدن زمان قرعه کشی، این شرکت زمان ثبت‌نام طرح پیش فروش را هم تمدید کرده و مشتریان می‌توانند تا روز شنبه 30 مردادماه، اقدام به ثبت‌نام خودرو مورد نظرشان کنند.

تصویر آخرین طرح پیش فروش ایران خودرو برای مردادماه جاری

متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به نشانی https://esale.ikco.ir پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. لازم به ذکر است تا سه روز پس از ثبت‌نام متقاضیان در شرایط پیش‌فروش ایران‌خودرو، مراسم قرعه‌کشی انجام خواهد شد و برندگان این طرح مشخص می‌شوند. از آن تاریخ افراد انتخاب‌شده به مدت پنج روز فرصت دارند تا پیش‌پرداخت لازم برای شرکت در شرایط پیش‌فروش ایران‌خودرو را واریز نمایند.

در این شرایط پیش فروش ایران خودرو، همچنان روند عرضه و ثبت‌نام خودرو مانند گذشته بوده و مشتریان در صورت داشتن شرایط اولیه، باید مرحله ابتدایی ثبت‌نام را به‌ صورت اینترنتی انجام دهند. بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام، در صورت برنده شدن افراد در قرعه‌کشی نهایی این امکان فراهم می‌شود تا ودیعه اول را به‌ حساب ایران‌خودرو واریز کنند.

مراسم قرعه کشی از طریق صفحه ایران خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir و همچنین سایت اینترنتی این شرکت به نشانی ikco.ir پخش خواهد شد.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا