مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

معرفی و بررسی مشخصات انواع گریس مولیکوت، سیلیکونی و گرافیتی

گریس مولیکوت از جمله مواد جامد تا نیمه جامدی محسوب می شوند. این گریس ها متشکل از یک روغن پایه و یک ماده غلیظ کننده و مواد افزودنی می باشند که در اصل این گریس برای روانکاری بلبرینگ ها و سایر قطعات متحرک مورد استفاده قرار میگیرد. این گریس ها به گونه ای طراحی شده اند که تمامی مشکلات حاصل از روانکاری را برطرف نمایند. از این رو‌ می توان از جمله بهترین مواد روان کننده از این محصولات یاد نمود.
همچنین گریس مولیکوت به گونه ای طراحی شده اند که باعث اصطکاک و سایش کم و در نهایت کاهش مصرف انرژی و هزینه ها می شوند. همچنین در برابر آب و اکسیداسیون بسیار مقاوم بوده و می توان در دما های مختلف از آن استفاده نمود. این محصول را می توان در بیشتر قطعاتی که در معرض حرارت کم هستند استفاده نمود که با انواع پلاستیک ها و‌ فلزات سازگاری دارد.
به جهت حائز اهمیت بودن این محصولات در امور صنعتی باید با قیمتی مناسب در کنار کیفیتی بالا تهیه شوند.

گریس سیلیکونی

گریس سیلیکونی:

گریس سیلیکونی در اصل نوعی گریس ضد آب بوده که به عنوان دی الکتریک نیز شناخته می شود. این گریس ها ترکیبی از روغن سیلیکون و ماده تلغیظ کننده می باشند که دارای ویژگی های بسیاری است. از جمله این ویژگی ها می‌ توان به پایداری بالا در برابر رطوبت و آب، دی الکتریک و یا عایق الکتریکی، فاقد مواد نفتی، طول عمر و پایداری طولانی، غیرقابل اشتعال، سازگار با عموم لاستیکها و پلاستیکها و سازگار با محیط زیست اشاره نمود. کاربرد این گریس ها گسترده است. برای مثال کاربرد انها در کانکتورها، گریس اورینگ مخصوص اورینگ‌ ها، گسکت ‌ها، شیرها، گریس قطعات ترمز خودرو، گریس موتورسیکلت و دوچرخه، گریس تردمیل و در صنایع غذایی، کارتن سازی و … مشاهده می گردد.
این محصول طبق نکات ذکر شده در صنایع مختلفی دیده می شود که پایه اصلی آن سیلیکون بوده. این گریس ها همچنین دارای ویژگی های گسترده ای هستند که از جمله آنها می‌ توان به مقاومت بالای آنها در برابر دما های بالا و اکسیداسیون ، سمی نبودن و عایق برق بودنشان اشاره نمود. این محصولات در کنار این ویژگی ها و کاربرد های گسترده دارای کیفیت بالایی می باشند که با قیمتی مناسب یافت می شوند. پیش از خرید این محصولات باید فروشگاه های معتبری را انتخاب نمایید. برای مشاهده قیمت و‌ویژگی های این محصول و‌ همچنین خرید و‌ فروش آن به سایت ما مراجعه نمایید.

گریس گرافیتی:

گریس گرافیتی در کنارداشتن روغن ‌پایه مرغوب و صابون کلسیم در اصل متشکل از روان کارهای جامد از قبیل گرافیت می باشد.
روانکار های گرافیتی عموما دارای ویژگی های بسیاری هستند که مقاوت بالا و کاهش شدید اصطکاک از جمله مهم ترین این ویژگی ها می باشد. ماشین‌آلاتی که روانکاری شده با گریس کلسیم گرافیت هستند نسبت به گریس های معمولی به انرژی کمتری جهت حرکت احتیاج دارند که وجود گرافیت درصورتی‌ که گریس‌ کاری در زمان‌ درست صورت نگیرد ، از گیر پاچ  قطعات جلوگیری می‌ کند.

گریس گرافیکی

روان کننده های گرافیتی را می توان از جمله روان کننده های آلی دارای ساختار جامدی دانست که پیشنهاد می شود در شرایط دارای خلا استفاده نگردد.
کاربردهای روان کار گرافیت را می‌ توان در زمینه های مختلفی مشاهده نمود که تولید قطعات خودرو و قطعات یدکی برای دستگاه‌ های مختلف از جمله معروف ترین آنها می باشد.
معمولا می دانیم که قطعات فلزی و قطعات ساخته شده از فولاد بیشتر در معرض فشار هستند. در این صورت انجام عملیات فورجینگ برای بالا بردن طول عمر آن‌ ها یک امر ضروری می باشد.
بنا به تمامی این ویژگی ها زمانی که قصد تولید قطعات فلزی را داریم می دانیم که امکان خوردگی توسط جوشکاری وجود دارد که در این شرایط بهترین کار استفاده از گریس های گرافیتی می باشد. گرافیت را می‌ توان ماده ای دانست که پایه و اصلی نسوز است. از این رو‌ در شرایط دارای دمای بسیار بالا استفاده می گردد. استفاده از این گریس به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت به ما اطمینان می دهد که شاهد سوختگی روغن نخواهیم بود. این گریس ها از جمله محصولات پر کاربرد دارای ویژگی های برجسته ای می باشد که باید با کیفیتی بالا تهیه گردند. زیرا در غیر این صورت موجب سوختگی روغن شده و هدر رفتن هزینه را به دنبال دارد.

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل

بازرگانی روغن صنعتی فیداراویل  fidaroil.com از جمله با سابقه ترین شرکت ها در زمینه خرید و فروش انواع روانکارهای صنعتی از جمله روغن های صنعتی و گریس ها می باشد که در این زمینه تمامی محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا