مکمل بنزین
رپورتاژ

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو

داشتن مهارت در تعمیر گیربکس مخصوصاً گیربکس‌های اتوماتیک برای صاحبان خودرو دارای اهمیت است. به همین دلیل اگر نیاز به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک باشد، معمولاً افراد ترجیح می‌دهند که به مراکز کاملاً تخصصی مراجعه کنند. امروزه در سطح شهر، کمتر تعمیرگاهی وجود دارد که از افراد باتجربه و متخصص به منظور بررسی و تعمیر گیربکس خودروها استفاده کنند که این موضوع به یکی از دغدغه‌های صاحبان خودرو تبدیل شده است.

با این حال ما در این مطلب قصد داریم به یکی از حرفه‌ای‌ترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک بپردازیم که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید مشکلات پیش آمده‌ی احتمالی گیربکس خودروتان را برطرف کنید.

چرا گیربکس اتوماتیک دچار ایراد می‌شود؟

کلیه‌ خودروها ممکن است از هر لحاظ دچار مشکل شوند که گیربکس‌ها بیشتر در معرض آن قرار دارند. چنانچه این بخش از خودرو دچار کوچک‌ترین ایراد شود، امکان بر هم خوردن عملکرد کلی خودرو افزایش می‌یابد. به همین دلیل صاحبان خودرو باید با تمامی علائمی که نشان از خرابی گیربکس اتوماتیک می‌دهد، آشنا باشند. حال ما در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که در صورت مواجه شدن با آنها باید به سرعت نسبت به تعمیر گیربکس دنده اتومات اقدام نمایید.

  • شنیدن صداهای ناآشنا

گاهاً ممکن است در هنگام رانندگی با صداهای عجیب و غریب مواجه شده باشید. صداهایی مانند وز وز یا هر گونه صدای دیگر که نشان از خرابی گیربکس اتوماتیک دارد. این ‌گونه مشکلات به ظاهر ساده بلافاصله باید توسط متخصصین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک بررسی شود چرا که در غیر این صورت مشکلات بیشتری را به بار خواهد آورد.

  • کم شدن عملکرد گیربکس

عملکرد کلی گیربکس اتومات تحت شرایط مختلف، ممکن است کاهش یابد. صاحبان خودرو در هر حال ملزم به مراقبت از گیربکس هستند تا یک رانندگی بدون دردسر داشته باشند. به طور کلی از عواملی که سبب کاهش عملکرد گیربکس اتوماتیک می‌شود، مربوط به نشت روغن گیربکس است. توصیه می‌کنیم برای کارآیی هر چه بهتر گیربکس اتوماتیک در هر حال کافی است که هر چند وقت یک بار به بررسی صحت سلامت گیربکس بپردازید.

  • کاهش قدرت خودرو

ممکن است گاهاً در شرایطی قرار بگیرید که همه چیز را مرتب ببینید اما در مقابل متوجه کاهش قدرت خودرو نیز شده باشید و برایتان تعجب‌آور باشد که چگونه چنین چیزی ممکن است. در این‌گونه مواقع بدون شک مشکل از سمت گیربکس خودرو است که احتمالاً به مواردی مانند کاهش سطح روغن و مواردی از این دست مربوط می‌شود. بررسی و تعمیر گیربکس اتومات می‌تواند مشکلات این‌چنینی را تا حد زیادی کاهش دهد، البته در نظر داشته باشید که برای این منظور فقط باید از تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک متخصص استفاده شود.

  • بوی سوختگی

از دیگر مواردی که می‌تواند شما را به ایجاد مشکل در بخش گیربکس اتوماتیک مطمئن کند، بوی سوختگی است. چنین وضعیتی احتمالاً به بیش از حد کار گرفتن از روغن گیربکس مربوط است که روغن سیاه و سوخته شده و به همین علت بوی نامطبوع آن فضای خودرو را در هنگام رانندگی گرفته است. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً تعویض روغن گیربکس اتومات را در موعدهای زمانی مناسب انجام دهید تا کمتر دچار مشکلات مرتبط با گیربکس شوید.

  • لغزش گیربکس

این مشکل ممکن است برای هر خودروی دنده اتوماتی پیش بیاید. در واقع اگر نسبت به گاز دادن خودرو اقدام کنید و به سرعت خودرو افزوده نشود، اصطلاحاً به آن لغزش گیربکس می‌گویند. این مشکل می‌تواند از کیفیت بسیار پایین روغن گیربکس باشد. با این حال برا رفع آن باید به سراغ تعمیرگاه تخصصی گیربکس رفت و توصیه می‌کنیم از دستکاری خودسرانه بپرهیزید.

  • سطح پایین روغن گیربکس

یکی از ملزوماتی که برای بررسی در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در نظر گرفته می‌شود، بررسی سطح روغن گیربکس است. در واقع برای عملکرد بهتر یک خودرو حتماً باید کیفیت و اندازه‌ی روغن گیربکس مناسب باشد که اگر به شخصه توانایی چک کردن آن را ندارید، بهتر است که توسط متخصصین امر انجام شود. پر واضح است که پایین بودن سطح روغن گیربکس علت محکمی برای خرابی و عملکرد نامناسب خودرو خواهد بود.

  • نشت روغن گیربکس

از  دیگر مواردی که خبر از مشکلاتی در گیربکس اتوماتیک می‌دهد، نشت روغن گیربکس است که در بیشتر اوقات این مشکل از محل‌هایی نظیر تشتک روغن و یا واشرها اتفاق می‌افتد که قطعاً دارای نقص هستند. به طور کلی مشکل نشت روغن گیربکس باید بلافاصله توسط یک تعمیرگاه تخصصی گیربکس مورد بررسی قرار بگیرد تا مشکلات رخ داده به دیگر قطعات خودرو سرایت نکند.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو

معرفی تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو

با توجه به مواردی که در این مقاله اشاره کردیم، حتماً با اهمیت بررسی و تعمیر گیربکس اتوماتیک آشنا شده‌اید. حال احتمالاً دغدغه‌ی این را دارید که برای این منظور از چه مرکز تخصصی تعمیرگاه گیربکس استفاده کنید تا در کنار خدمات عالی، هزینه‌های معقولی نیز در نظر گرفته باشید. ما برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات تیم گیربکس اتوماتیک هادیلو استفاده کنید. این تیم، خدمات زیر را به متقاضیان ارائه می‌دهد:

  • تعمیرات گیربکس اتوماتیک

در تعمیرگاه هادیلو تعمیر انواع گیربکس‌های اتوماتیک بنز، بی‌ ام‌ و، هیوندا کیا، مزدا لکسوس، نیسان و پژو انجام می‌شود. در واقع اگر متوجه مواردی مانند تقه‌زدن، گاز هرز رفتن و دیگر علائم مشکوک در گیربکس خودرو شده‌اید، فقط کافی است که از خدمات تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو بهره ببرید. ضمن این که هزینه‌های تعمیر گیربکس اتوماتیک یا تعویض روغن گیربکس به نسبت دیگر تعمیرگاه‌ها معقول‌تر بوده و کلیه خدمات با ضمانت کامل شش ماهه شامل کلیه خدمات تعمیری و قطعات تعویضی ارائه میگردد.  همچنین انجام چنین مواردی با بهترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌شود.

  • فروش گیربکس اتوماتیک

در این تعمیرگاه علاوه بر بررسی تخصصی گیربکس، فروش گیربکس اتوماتیک با قیمت مناسب و ضمانت کامل و تضمین اصالت و سلامت صورت میگرد. امکان ارسال به سراسر ایران وجود دارد و کلیه لوازم تخصصی در حوزه گیربکس اتوماتیک مانند فروش شیربرقی و پوسته گیربکس، فروش ساعت گیربکس اتومات و …. نیز صورت میگرد.

  • تبدیل گیربکس دنده‌ای به اتوماتیک

اگر از آن دسته افراد هستید که تعویض مداوم دنده آزارتان می‌دهد حتماً نسبت به تبدیل گیربکس دنده‌ای به اتوماتیک اقدام کنید. حتی بسیاری از افراد که مشکلات جسمی مانند معلولیت دارند، برای تعویض دنده با گیربکس معمولی راحت نیستند. به همین منظور استفاده از خدمات تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو به جهت تبدیل گیربکس می‌تواند کمک کننده باشد. گفتنی است که اگر در این زمینه دچار ابهام هستید، کافی است که با متخصصین تعمیرگاه تخصصی هادیلو مشورت کنید.

  • سرویس دوره‌ای خودرو

همان طور که می‌دانید تمامی خودروها پس از یک دوره‌ فعالیت نیازمند سرویس دوره‌ای هستند. برای این منظور حتماً به افرا ماهر و باتجربه نیاز است. حتی برای تعویض روغن گیربکس و مسائل به ظاهر ساده‌ی دیگر، باید از تعمیرگاه‌های کاملاً تخصصی استفاده شود. به همین جهت با خیال راحت می‌توانید از تعمیرگاه هادیلو بهره ببرید. گفتنی است که صاحبان خودرو از لحاظ سرویس دوره‌ای، رضایت حداکثری از متخصصین تعمیرگاه هادیلو دارند.

نحوه ارتباط با تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو

در حال حاضر با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به استفاده از خدمات تیم تخصصی هادیلو دارید، فقط کافی است که از راه‌های ارتباطی در نظر گرفته شده با این تیم متخصص در تماس باشید. گفتنی است که شش ماه ضمانت کامل کلیه قطعات تعویضی و خدمات تعمیری در تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک هادیلو که واقع شده در کرج بعد از پل فردیس، ابتدای پل سرحدآباد است، فقط بخش کوچکی از خدمات آن به حساب می‌آید. به طور کلی توصیه می‌کنیم که تعمیر گیربکس دنده اتومات را به دست افراد باتجربه بسپارید تا از مشکلات پیش آمده‌ی دیگر جلوگیری کرده باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی https://hadilooautomatic.com مراجعه نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا