مکمل بنزین
تازه‌هاخبر

قیمت هیوندایی النترا Eco حدود 20,650 دلار تعیین شد!

hyundai-elantra-eco-pricing-2

مدل جدید هیوندایی النترا برای سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت کمتر، یک موتور ۴ سیلندر توربو شاٰرژر را در قلب خود دارد. النترا Eco با سیستم کلاچ دوگانه EcoShift با Shiftronic می‌تواند هزینه‌ها مصرف سوخت را تا ۹۰۰ دلار کاهش دهد که این مبلغ قابل توجه‌ای خواهد بود.

پیشرانه النترا Eco از نوع ۱.۴ لیتری توربو شارژر با قابلیت تولید ۱۲۸ اسب بخار قدرت در گشتاور ۲۱۱ نیوتن متری، صرفا جهت سازگاری کامل با محیط زیست و کاهش مصرف سوخت طراحی شده همچنین گیربکس مدل جدید النترا از نوع ۷ سرعته اتومات خواهد بود. از جمله تجهیزات بکار رفته در النترا Eco می‌توان به چراغ‌های LED رانندگی در روز جدید، سیستم تشخیص نقطه کور و هشدار دنده عقب، گرمکن صندلی‌های جلو و تهویه اتوماتیک اشاره کرد. تجهیزات اضافی برای مدل جدید النترا نزدیک به ۳.۵۰۰ دلار خرج به‌همراه خواهد داشت، این در حالی است که مدل SE النترا ۲۰۱۷ با موتور ۲.۰ لیتری تنها حدود ۱.۷۰۰ دلار با مدل Eco اختلاف قیمت خواهد داشت. به‌نظر این قیمت‌گذاری برای محصول کم قدرت‌تر هیوندایی کار عاقلانه‌ای نباشد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا