مکمل بنزین
گوناگونگزارشبرگزیده‌ها

گزارش تصویری از دهمین نمایشگاه خودرو اردبیل در سال 1400

همان‌طور که در مطالب پیشین، از برگزاری دهمین نمایشگاه به اصطلاح بین المللی خودرو اردبیل، خبر دادیم؛ خبرنگار پایگاه خبری چرخان در سفری به این استان، از این رویداد خودرویی کوچک بازدید نمود. اما اکنون که دیگر زمان برگزاری نمایشگاه مذکور به پایان رسیده، تصمیم گرفتیم تا نگاهی کلی به شرکت‌های حاضر بیاندازیم.

غرفه مدیران خودرو

یکی از شرکت‌هایی که در نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته در استان اردبیل حاضر شده و البته بهتر است بگوئیم که سر و صداهای زیادی هم بواسطه رونمایی از تیگو8 پرو و ایکس22 پرو کرده بود، غرفه شرکت مدیران خودرو است.

برای اطلاعات بیشتر، برروی لینک زیر کلیک کنید:

معرفی تیگو8 پرو با آپشن‌های بیش‌تر برای اولین‌بار در نمایشگاه اردبیل

برای اطلاعات بیشتر، برروی لینک زیر کلیک کنید:

اولین حضور نمایشگاهی تیگو8 و ایکس22 پرو در اردبیل!

در خبرهای قبلی، نگاهی به هرکدام از این دو خودرو انداخته بودیم؛ اما به غیر از تیگو8 پرو و ایکس22 پرو، سایر محصولات مدیران خودرو از جمله آریزو5 توربو جدید، آریزو6 و تیگو7 اکسلنت اسپرت هم در غرفه این شرکت دیده می‌شد.

نکته‌ای که وجود دارد، این است که به دلیل وجود کرونا، اکثر خودروهای حاضر در نمایشگاه خودرو اردبیل، اولین تجربه نمایشگاهی‌شان در ایران بوده است. چه محصولات مدیران خودرو و چه خودروهای سایر شرکت ها.

تصاویر مدیران خودرو

غرفه خودروسازی فردا (فردا موتورز)

دومین و در عین حال، آخرین شرکت خودرویی نمایشگاه خودرو اردبیل 1400، خودروسازی فردا (فردا موتورز) بود.

این شرکت دو خودرو SX5 و 511 را در معرض نمایش قرار داده بود. کراس اوور SX5 حاضر در این نمایشگاه، از اولین نسخه های مونتاژی بوده و به همین علت، برخی جزئیات نسخه های جدید مونتاژی را نداشت! فردا 511 هم برای اولین بار با گیربکس دستی وارد غرفه خودروسازی فردا شده بود که البته قبلا به آن پرداخته بودیم.

متأسفانه باید گفت که این شرکت، محصول جدید T5 را به غرفه خود نیاورده بود تا به بهانه نمایشگاه، از آن رونمایی کند. البته که در اخبار بعدی، به این موضوع خواهیم پرداخت.

برای اطلاعات بیشتر، برروی لینک زیر کلیک کنید:

فردا 511 برای اولین‌بار با گیربکس دستی در نمایشگاه خودرو اردبیل 1400 دیده شد!

برای اطلاعات بیشتر، برروی لینک زیر کلیک کنید:

اقدام غیرحرفه‌ای شرکت خودروسازی فردا در نمایشگاه خودرو اردبیل!

غرفه قطعه سازان و…

به جز دو شرکت خودروسازی، اما بقیه حاضران نمایشگاه از قطعه سازان و نمایندگی های فروش قطعه و سایر ملزومات خودرویی بودند. از شرکت عظام و کروز گرفته تا حتی شرکت های قطعه سازی محلی؛ همه و همه جمع شده بودند که حداقل نمایشگاه جذابتر از چیزی که بوده، باشد.

تصاویر شرکت های خودرویی

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا