مکمل بنزین
گوناگونخبر

برای اسنپ چه ماشینی خوبه، تکنیک درامد بیشتر از اسنپ

یکی از فرمول‌های کسب درامد بیشتر از اسنپ استفاده از بهترین ماشین برای اسنپ است، خودرو ها برای داشتن این عنوان باید ویژگی‌های مشخصی داشته باشند که در ادامه به بررسی و معرفی آنها خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

پراید

یکی از بهترین خودروها برای رانندگی و کار در اسنپ پراید دوگانه سوز است، این خودرو به دلیل قیمت پایین و همچنین هزینه مناسب سوخت گزینه مناسبی برای استفاده در سرویس‌های تاکسیرانی آنلاین است، در ادامه به بررسی بیشتر این خودرو می‌پردازیم.

 

مصرف سوخت پایین

یکی از دلایل مهم برای اینکه این خودرو را در لیستمان قرار دادیم مصرف سوخت پایین آن است، البته باید توجه داشته باشید در صورتی که قصد دارید این خودرو را برای استفاده در اسنپ خریداری نمایید نوع دوگانه آن را خریداری کنید، همچنین می‌توانید با صرف هزینه مشخص پراید خود را به پراید دوگانه سوز تبدیل کنید، به طور کلی بسیاری از افراد هنگام نصب اسنپ وب با خودروی دوگانه سوز ثبت نام می‌کنند، همچنین شما برای دانلود اپلیکیشن اسنپ می‌توانید از استورهای مختلف مانند سیب ایرانی و کافه بازار اقدام کنید.

قیمت مناسب

در حال حاضر این خودرو با مدل‌های مختلفی در بازار ایران وجود دارد که با توجه به بودجه و ویژگی‌های هر کدام از آنها می‌توانید اقدام به خرید آنها کنید، با توجه به این نکته که تعدادی از مدل‌های این خودرو از خط تولید خارج شده‌اند، اما شما می‌توانید هر کدام از مدل‌های این خودرو را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

 

تیبا

این خودرو هم یکی از ساخته‌های شرکت سایپا است که هنوز در حال تولید است، شرکت سایپا مدتی می‌شود که مدل جدید این ماشین به اسم تیبا 2 را وارد بازار کرده است، هر دو مدل این خودرو برای کار در تاکسی‌های اینترنتی مناسب هستند.

 

هزینه های مناسب خودرو

تیبا به صورت کلی به عنوان یک خودروی کم هزینه به شمار می‌آید، برای تعمیر این خودرو یا تعویض قطعات آن نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف نخواهید داشت.

 

مصرف سوخت پایین

این خودرو یکی از کم‌ مصرف‌ترین خودروهای داخلی است که می‌توانید برای کار در اسنپ از آن استفاده کنید، همین علت موجب شده خودروهای تیبا و تیبا 2 یکی از بهترین خودروها برای اسنپ باشد.

 

 

پژو 206

خودروی 206 یکی از محبوب‌ترین خودروهای حال حاضر بازار ایران است، این خودرو در که مدت زیادی از شروع تولید آن می‌گذرد اما هنوز به دلیل ظاهر جوان پسند مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است.

 

طراحی زیبا

این خودرو همانطور که اشاره شد نسبت به قیمتی که دارد از طراحی زیبایی برخوردار است، در حال حاضر 206 در دو مدل تیپ 2 و تیپ 5 در حال ساخت است.

 

مصرف سوخت پایین

این خودرو یکی دیگر از ماشین‌های کم مصرف بازار ایران در نظر گرفته می‌شود، 206 تیپ 2 و 5 در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی از بیرون و داخل شهر 6.4 لیتر مصرف می‌کند، اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که با توجه به نظرات منتظر شده 206 تیپ در برخی مواقع و شرایط به مراتب مصرف سوخت بالاتری نسبت به رقیب خود دارد.

 

استهلاک پایین

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب خودروی ماسب برای کار در اسنپ میزان استهلاک آن خودرو است، برخی از خودروهای داخلی بازار از استهلاک بالایی برخوردار هستند که این موضوع باعث می‌شود، هزینه‌های جاری برای خودروی شما بالا رود، 206 تیپ 2 از استهلاک پایینی برخوردار است و در صورت استفاده درست نیازی به خرج‌های بالا ندارد.

 

کوییک

خودروی کوییک در سال 1395 معرفی و رونمایی شد و در سال 1397 وارد بازار شد، این خودرو هم به دلیل قیمت پایین‌تر نسبت به باقی خودروها مورد استقبال بسیاری واقع شد.

 

هاچ بک با ابعاد کوچک

یکی از ویژگی‌های کوییک ابعاد کوچک آن است، این خودرو به عنوان یک ماشین هاچ بک برای رانندگی در ترافیک و داخل شهر مناسب است، گاهی اوقات ابعاد خودرو در موضوعاتی مانند جای پارک، تراقیک و … بسیار با اهمیت می‌شود.

 

مصرف سوخت پایین

این ماشین هم مانند باقی خودروهای این لیست از مصرف سوخت پایینی برخوردار است، خودروی کوییک در هر 100 کیلومتر ترکیبی 6.9 کیلومتر می‌سوزاند.

 

فاکتورهای مهم برای انتخاب خودروی مناسب کار در اسنپ

تا اینجای مقاله سعی کردیم تعدادی از ماشین‌های مناسب کار در اسنپ را به شما معرفی کنیم، در ادامه به بررسی فاکتورهای این اولویت بندی می‌پردازیم، شما با توجه به این موارد می‌توانید از باقی خودروهای داخلی ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و بررسی کنید که برای رانندگی و تاکسی مناسب است یا خیر؟

 

قیمت خرید پایین

یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید خودروی مناسب کار در تاکسی آنلاین قیمت خرید ماشین است، اگر منطقی به این موضوع نگاه کنیم خودرویی که قصد خرید آن را داریم قرار است کارکرد بسیاری داشته باشد و دچار استهلاک شود، پس نمی‌توان به اینکه بعد از مدتی آن‌را به قیمت بالاتری بفروشیم خیلی امید داشت، تصمیم درست این است که هزینه کمتری برای خرید خودرو بدهیم.

 

کارکرده بودن

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید میزان کارکرد خودرو است، با توجه به کارکرد شما از خودرو پیشنهاد می‌شود از خرید خودروی صفر دوری کنید، در صورتی که قصد دارید به صورت تمام وقت مشغول کار در تاکسی های اینترنتی باشید خودروی کارکرده برای شما مناسب است، اما این نکته را هم توجه داشته باشید که خودروهای با مدل بسیار پایین و یا کارکرد بسیار بالا تنها هزینه روی دست شما خواهند گذاشت، باید حد تعادل این دو مورد را لحاظ کنید، پس پیشنهاد می‌شود هنگام خرید خودرو فردی که توانایی مشاوره در این زمینه دارد را همراه ببرید.

 

مصرف سوخت مناسب

میزان مصرف سوخت خودروهای مختلف با توجه به نوع خودرو، موتور و موارد دیگر متفاوت است، بهترین ماشین برای اسنپ خودروهایی هستند که از مصرف سوخت پایینی برخوردار باشند، شما می‌توانید با جستجو کردن در اینترنت میزان مصرف سوخت انواع خودرو ها را ملاحظه کنید.

 

استهلاک پایین

بررسی میزان استهلاک خودرو همانند موارد بالا برای انتخاب ماشین برای اسنپ و تاکسی های اینترنتی مهم است، انتخاب درست در این مورد می‌تواند از هزینه‌های بالا در میان مدت و بلند مدت جلوگیری کند، این مورد به فاکتورهایی همچون قیمت قطعات خودرو، میزان موجودی آنها در بازار، کارکرد و کیفیت قطعات خودرو و موارد دیگر بستگی دارد.

 

طراحی زیبا

شاید در نگاه اول این مورد برای شما اهمیت بالایی نداشته باشد، اما با توجه به پیشرفت خودروها حتی در حوزه تاکسی‌ها باید در نظر بگیرید که طراحی مناسب خودرو در میزان دارمد شما تاثیر مستقیم خواهد داشت، پس بعد از بررسی موارد بالا سعی کنید به طراحی خودرو نسبت به هزینه نیم نگاهی داشته باشید.

 

در این مقاله سعی کردیم به بررسی تعدادی از خودروهای مناسب برای کار در اسنپ و تاکسی های اینترنتی بپردازیم، با توجه به بودجه در نظر گرفته شده و موارد بالا می‌توانید خودرو مورد نظر و مناسب خود را انتخاب کنید.

 

نوشته های مشابه

‫107 دیدگاه ها

  1. کار با اسنپ به دلیل کرایه های پایین و تورم بسیار بالا قیمت بالای لوازم یدکی و روغن و لاستیک و بنزین سه هزار تومانی هیچ سود و صرفه اقتصادی ندارد

      1. کلا کرایه های اسنپ و تپسی و حقوق های کارمندان‌ و بازنشسته ها به ریال هست، ولی مخارج‌ تعمیر کار و قطعه و‌ پوشاک و خورد و خوراک و کرایه خانه‌ و …… به دلار است، بنابر این کارکردن در تاکسی های اینترنتی با این کرایه ها هیچ توجیه اقتصادی ندارد…

      2. کرایه ها بسیار پایین و کمیسین زیاد و مخارج و قطهع یدکی گران و اجرت بسیار زیاد نمیصرفه.
        آدم تاکسی کورسی یا خطی کار کنه درآمدش خیلی بهتره

    1. درود اسنپ فقط و فقط بفکر خودش می‌باشد پورسانتشوبگیر فکر راننده ها با این گرانی نیست

    2. درسته من ۸۰ ملیون تو حسابم بود وقتی با ماشینم اسنب کار کردم همه رو خرج خودش کردم حالا هم یک ماشین خراب رو دستم مونده با حساب صفر

    3. اسنپ کرایه خیلی ارزونه والا بلا خدا شاهده نمیشه کار کرد که اینقدر قیمت ها پایین هست اقلی مسول اسنپ تو مملکت ما همه چی گرون شده
      ولی ولی کرایه اسنپ همون قیمت ۲ سال پیشه قیمت ها خیلی ارزونه

    4. کرایه اسنپ پایین لوازم یدکی و اجرت مکانیکها بسیار بالا

      1. هیچ نفعی در کار با اسنپ برای راننده نیست جز داغون شده ماشین نفع ان برای شرکت اسنپ ومسافره.تمآم

        1. چرا کرایه ها اینقدر پائين اومده چه فکری میکنند مسئولین اسنپ خواهشن اضافه کنید از شرق تهرانپارس تا شهران ۹ شب ۷۰ تومان اصلا وحشت میکنی مگه ما هوا میخوریم بنزین هم که نميدن

        2. مسئله بنزین هیچی چرا کرایه اينقدر پایینه شبا که همه اغلب‌ ۲۰ وجالب ۱۴ تومان هم داریم انصاعه

      1. ببینم چجوری با کرایه۱۵ شما توقعی بیشتر نداری همیشه دید خودتون بلند کنید شما فکرت فقیره فکر درآمد بیشتر نیستی

        1. کرایه پایین وخرج ماشین به دلارو…
          وهم چنین مسافراحمقی که با دادن امتیاز کم باعث میشود درآمد راننده به طور چشمگیری کاهش پیدا کند اصلا نمیصرفه

    5. سلام چندینباربه پشتیبانی اسنپ درموردکرایه پایین تماس گرفتم درجواب میگن بخاطروضعیت تقاضای مشتری ، کرایه هاپایینه !!!!؟؟؟؟
      اسنپ یاتپسی یا…..عزیزچراازدرصدکمیسیون خودت برای مشتری خدمات ارائه نمیکنی؟چرا جیب راننده ای که از روی ناچاری مجبوره شبانه روز کارکنه رومیزنی؟؟؟؟!!!!!
      اکثرایامی که بقول خودتون شرایط جوی مساعده !!
      باکرایه های خیلی پایین ومسیرهای طولانی انقدرمیتونیدحساب دقیق کرایه پایین دربیاریدچرا درصدکمیسیون رانندهارو لحظه ای محاسبه نمیکنید کمیسیون یکسان حساب میشه
      روپیشونی ماچی نوشته شده؟؟؟

  2. متاسفانه حدود ۳ یا ۴ ماه میشه کرایه اسنپ خیلی ارزان شده ودرامد ماهیانه با روزی ۸ ساعت کار نهایتا ماهی ۷ میلیون بیشتر درامد نداره و کلا خرج استهلاک ماشین میشه

  3. اسنپ فقط به فکر درآمد خودشه بدون درنظر گرفتن مشکلات رانندگان فقط 20درصد خودشه میگیره اصلأ به فکر درآمد راننده نیست

    1. الان که خرج پراید هم در نمیاد کرایه کم هست، لوازم یدکی و مکانیکی بسیار گران هست،تازه اگر جریمه نشی و تصادف نکنی

  4. اگ با الاغم کار کنی پول کاه و یونجه ش در نمیاد .مثل اینکه نویسنده از قیمت قطعات خبر نداره مخصوصا ۲۰۶

    1. مگه ن. یَنده کی بود اسنپ دیکته کرده اینها پول گ فتن و چاپ ک دن اسنپ اصلا معلوم نیست کرایه رو چطو ی محاسبه میکنه امشب یه سرویس داشتم حدود 16 کیلومتر ک آیه رو. ده بود 54 تومان در مشهد طرف مقصد رو اشتباه زده همون اول مقصد رو اصلاح ک دم ب اش با این که 2 کیلومتر مسافت بیشتر شده و 10 دقیقه زمان رو بر بالا کرایه شد 51 تومان

    1. با نظر شما موافقم باید پراید مدل ۸۰ بیاری تو اسنپ
      همون پراید مدل ۸۰ باید باهاش کار کنی

  5. همش دروغه. طرف اسنپ میگیره میبینه یکی پژو یکی برلیانس. پژو لغو میکنه میره برلیانس سوار میشه

    1. خاک تو سر اونیکه با این کرایها برلیانس میاره برای کار نمی‌فهمه واقعا

      1. این کار فقط به نفع اسنپ وهیچ سودی برا راننده نداره من دو سه سال کارکردم فقط باید یه چیزی هم روش میزاشتم خرج ماشین میکردم مسافر اگه فونت هم میداد تو باید خفه خون میگرفتی چندین بار پاداش‌های منو نداد بدونه هیچ دلیلی کسی هم پاسخ گو نبود اون بالا خودشون تصمیم میگرفتن تو این جامعه اصلا بدرد نمیخوره فقط استهلاک ماشین بالا میره و به نفع اون بالایس

  6. نه کی گفته که اسنپ خوب نیست خیلی هم عالی
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    البته بگم برای مسافر و شرکت راننده از روی ناچاری کار می‌کنه

  7. اصلا ربطی به سوخت نداره مصرف گاز تو شهر مثل باد هواست فوری خالی میشه ثانیاً گاز ماشین رو داغون می‌کنه ،اگه کرایه خوب باشه فوقش ۱۰لیتر بنزین اضافه تر بسوزه میشه ۳۰تومن ،ماشین های سبک درست که استهلاک شون پایین هست ولی به مرور زمان بیش از ۴سال باید بندازید دور چون هرروز باید بری تو تعمیرگاه

  8. اصلا ربطی به سوخت نداره مصرف گاز تو شهر مثل باد هواست فوری خالی میشه ثانیاً گاز ماشین رو داغون می‌کنه ،اگه کرایه خوب باشه فوقش ۱۰لیتر بنزین اضافه تر بسوزه میشه ۳۰تومن ،ماشین های سبک درست که استهلاک شون پایین هست ولی به مرور زمان بیش از ۴سال باید بندازید دور چون هرروز باید بری تو تعمیرگاه

    1. مشکل بنزین نیست. لوازم یدکی و اجرت و خرید ماشین با دلار حساب میشه. اون هم قیمت ها با کشور های دیگه چند برابره.ولی کرایه اسنب با ریال ایران حساب میشه. پنجاه تومان کرایه میاد تو. صفحه آدم خنده اش میگیره. باید ده دقیقه رفت دنبال مسافر. پنج دقیقه هم صبر کنی تا بیاد پایین.بعد نیم ساعت مسافر رو پیاده کنی.کرایه میشه یک دلار. پشتیبانی هم میگه هوشمنده. قیمت هاش واسه سال96هستش.آپدیت نشده.من هم چند ماهه کار نمیکنم بخاطر کرایه های کم و برخورد بد مسافرهای اسنپ طلبکار از راننده

  9. شرکت اسنپ دزدن همه پست مسافر میگیره نه راننده هایی که براشون کار میکنن

  10. نه متاسفانه هزینه های ماشین بالا وکرایه ها پایین میباشد

  11. معایب.اسنپ =الافی==بی هدف بودن .
    مزایا.=سود ۲۰ درصدی اسنپ .#نه ب اسنپ.

  12. همچین میگی چه ماشینی برای اسنپ خوبه که انگار هرتریپی داخل شهری ۱۵۰ تومنه مسافر گشنه با کمترین کرایه میخواد اینور اونور برن بعد ماشین خوب هم میخواد

  13. کی میگه نمی صرفه وقتی مسافر با11هزار تومان البته توتبریز به مقصدش ازجلودرخونش میرسه حتما میصرفه

  14. آقا این اسنپ حساب کتابشو درست کنه باقی حرفاش اضافه گویی.از یه سفر تغییر مسیر داده راه دور بوده نزدیکتر شده کمیسیون اضافه ورداشته،پول اضافه مسافر رو برگردوندم به حساب مسافر اون کاری به کمیسیون بین راننده شرکت نداره،کرایه من رفته تو جیب اسنپ.گفتم همون لحضه.قبول کردن تراکنش نوشتن پول برگردانده شده اما واریز نکردن،که هیچ ۸۴۰۰۰تومن هم درخواست کردن.مسدود کردن جواب ندادن تا پول رو زدم به حساب جواب داده گفته درست اشتباه از ما بوده ۱۱ روز این داستان رو کش آخرش دبه کردن گفتن نه تراکنش زدیم دادیم.مجموع بدهی اسنپ به من شده ۱۶۴۰۰۰تومان تراکنش بانکی حساب شخصی خودمو ریز فرستادم براشون.منو مسدود دائم کردن.با مسدودهدکاری ندارم پول من چی شد اسنپپپپپپپپپپ

  15. اسنپ رو باید از روی کره زمین وردارن اسنپ فقط به فکر خودشونن

  16. منم نظر مثل نظر دوستانه اطلا به فکر راننده نیستن،استهلاک بالای ماشین،خرج زندگی،نداشتن بیمه،هزار تا بدبختی دیگه،یه کاری کنید دل راننده هم خوش شه.

  17. عزیزان هر کی به اندازه مغزش پول‌در‌میاره من یه مدتی اسنپ کار میکردم دیدم هر چی کار میکنم فقط استهلاکش در میاد سه تا بوس کردم گزاشتم کنار الان بازار کاسبی میکنم برای عمرتون عرزش قایل باشد اوستا من میلیارد براش پول خورده چون دایم در فکر ایده جدید هست خدابهش خیر بده

  18. برای اسنپ یک پراید ترکیده و داغون مدل 82خوبه وزیادشم هست.با این نرخ کرایها .به خدا خجالت اوره مبلغ کرایها مال شیش سال پیشه

  19. برای اسنپ یک پراید ترکیده و داغون مدل 82خوبه وزیادشم هست.با این نرخ کرایها

  20. کارکردن تواسنپ کارکردن برااسنپه .سرخودکلاه نذاریم .ماشینت داغون .وقتت هدر.
    12تومن کرایه زده .برا12تومن استارت زدن هم بخداخیانت به خودمون وزن وبچمونه .

  21. سلام به نظر من راننده مقصر که مفت میره دوستان عزیزم مفت نرید کرایه بره بالا.تا خر باشد خر سوار هم هست

    1. کاملا موافقم-اصلا کرایه زیر ۴۰ و ۵۰تومن نباید باشه-باید حداقل ورودی این مبلغ باشه

  22. از کارم اومدم بیرون برم سراغ شغل دیگه گفتن اسنپ خوبه دوماه دارم اسنپ کار میکنم
    حساب کردم دیدم درآمد اسنپ از من بیشتره
    من همش خرج ماشین میکنم
    اسنپ هم نشسته کمسیون میگیره
    اگه آدم لنگ نباشه که کار نمیکنه
    از بالای زعفرانیه رفتم تا نازی آباد ۷۰ تومن
    خودتون حساب کنید پول یه پفک نمی‌مونه تهش

    1. سلام آقایان استپ چراباگذشت یکسال کرایه مراکه مسافربشما داه نمیدهیددرخالیکه 34000تومان ازپولی که هنوزنداده آید کسرنمودیداه کرایه بمن تعلق نمیگیرد چرا کمیسیون ازاعتبارمن برداشت کردیداگه تعلق گرفته که بایدبگیرم سفرانجام شده مسافر۲۳۹هزا رتومان بشماداده ولی شما یک ریال بمن ندادیدشماره سفروتا ربخ ان4164مو1401/09/13ساعت13/55

  23. ینی کارکردن با ماشین از گدایی بدتره ازروی ناچاری و مجبوری راننده ها کار میکنن نه بیمه ای نه مزایایی نه پشتیبانی با این کرایه های ناچیز که هزینه پراید هم درنمیاد ماشینای دیگه پیشکش جالبه از کرایه ها میزنن طرح تشویقی میدن با جون کنده طرح و بدون کلک انجام میدی پاداشو نمیدن میگن محاسبه پاداش به صورت سیستمیه و خلاص این دزدی از جیب راننده س حالا بماند که کمیسیون حدود 20 درصدی هم میگیرن

  24. ینی کارکردن با ماشین از گدایی بدتره ازروی ناچاری و مجبوری راننده ها کار میکنن نه بیمه ای نه مزایایی نه پشتیبانی با این کرایه های ناچیز که هزینه پراید هم نمیشه دیگه پژو و بقیه بماند جالبه از کرایه ها میزنن طرح تشویقی میدن با جون کنده طرح و بدون کلک انجام میدی پاداش نمیدن میگن محاسبه پاداش به صورت سیستمی و خلاص این دزدی از جیب راننده س حالا بماند که کمیسیون حدود 20 درصدی هم میگیرن

  25. طرحهای تشویقی رو اصلا واریز نمی کنن!! صد بار هم پیام دادم فایده نداشته. بهترین کار اینه که تو اسنپ کار نکنید. تو آژانس کار کنید خیلی بهتره

  26. سلام اسنپ توی تبلیغاتش میگه از سرکار خالی نرو خونه بعد برای راننده محدودیت سفر قائل میشه یه بار من یه جایی رفتم که نت ضعیف بود بعد هرچی درخواست میومد همه اشتباه بود ومسافرها لغو میکردن بعدا روز بعد منو سه ساعت متوقف کردن بعد وقتی پیگیری کردم به من گفتن به علت لغو بیش از حد سفر حسابت مسدود شده در حالیکه خطا از طرف اینترنت ومسافر بوده

    1. اسنپ دائم کار کردن خوب نیست اما اگه تومسیر رفت وبرگشت به سمت محل کارت مسافر بگیری خوبه هم پول بنزینت میشه هم خرج خود ماشین حالا اگه تومسیرت مسافرم بود با کرایه اش حال نکردی نگیرخالی برو یاصبر کن خود مسافر میبینه کسی نمیگیرتش کرایه بیشترو انتخاب میکنه اونوقت بروبعد اسنپ وباید تویه تایم های خاص کار کنی بعد مسیر هایی که میبینی مبلغش نمیصرفه مجبور نیستی انتخاب کنی اما بلد باشی چطوری کار کنی راحت ازش درآمد میگیری الکی اینور اونور دویی

  27. از صبح تا شب بری بنایی یا بری سر گذر وایستی خیلی بهتره که توی اسنپ یا تپسی کار کنی

  28. دوستان سلام کلاه برداری جدید اسنپ میدونین چطوریه ام وز صبح ساعت 5.30 از خونه زدم بیرون حدود ساعت 7 که ت افیک شبکه زیاد ‌شد سرویس قبول کردم به مبلغ 52 تومان به مبدا رسیدم آم م بزنم به مبدا رسیدم دیدم ک آیه شده 42 تومان مسافر رو که سوار کردم شد 36 تومان البته طرف 6 تومان تخفیف داشت خلاصه این طوی 10 تومان اسنپ من. و درست کرد چون مبالغ رو پایین میزنن کسی قبول نمیکنه جدیدا این کلک رو میزنن

  29. منم راننده اسنپ بودم الان دوماهه کار نمیکنم،پنگ نفرافغانی با چند بچه افغانی باید سه مسیر بری 20تومن ساعت یک نیمه شب،بیست درصدهم کمیسیون،آخه چرا کرمان اسنپ شده مجانی مگه روستا هست

  30. خاک عالم برسراون که اسنپ کارکنه جیپ اسنپ پرکنه خودش گرسنه یازده کیلومترراه بری بیست هزازبااین شلوغی وترافیک مسافرنشسته داخل ماشین میگه تندبروعجله دارم خبرنداره ماشین پدرش درمیاد

  31. به‌نظرم‌که‌الان‌نه‌گازهست‌نه‌بنزین‌کرایهای‌اسنپ‌خیلی‌پایین‌هستن‌لطف‌کنیدکرایه‌روبالاببریدکه‌خرج‌به‌دخل‌برسه‌درغیراین‌صورت‌کسی‌براش‌نمیصرفه‌واروم‌اروم‌اسنپ‌ورداشته‌میشه‌کمی‌به‌فکرراننده‌باشیدکه‌مسیری‌که‌حتی‌پلاک‌زردامیرن‌برامثال۴۰۰تومن‌اسنپ‌نره۱۰۰تومان‌کمی‌قیمتهاراافزایش‌بدیدممنون

  32. سلام.منم.کار.میکردم.ولی.با.این.کرایه.کم.وهزینه
    بالای.ماشین.ومسافرای.پر.توقع.وبی.ادب.واز.خود
    راضی.به.خودشان.زحمت.نمیده.چند.قدم.بردارن
    گذاشتم.کنار.اصلا.بعضی.کارها.در.ایران.مزخرفه.
    ازجمله.اسنپ.وتپسی.مفت.کار.کردن.برای.کمسیون

  33. دخل و خرج نمی‌خواند با کرایه 12000و15000اصلا صرف نمیکند درب ماشین راهم باز کنی مسافر سوار بشود ی هفته کار می‌کنی یک قطعه از ماشین خراب میشود دو برابر درآمد تو رو باید هزینه کنی برای تعمیرات. اسنپ از کمیسیون بیست درصدی خودش کم کند و به فکر راننده ها هم باشد نه که در این وضعیت گرانی و انبوه تقاضای راننده ا سو استفاده بکند و باید طوری کرایه تنظیم بشود جوابگوی مخارجات راننده ها هم باشد

  34. انقدر ادم بدبخت هست که اسنپ سر پا بمونه حالا شما هی خودخوری کنید

    1. آدم بدبخت نگو ، آدم بی مغز تهی عقلی که از مجیدیه تهران با چهل هزار مسافر میزنه برای میرداماد باید تا آخر عمر عین خر ازش کار کشید چون نشسته تو قایق و داره جلوخودشو سوراخ میکنه

  35. کرایه پایین اسنپ لوازم و اجرت مکانیک بالا

  36. هرکی فکر میکنه کار در تاکسی اینترنتی بصرفه س بیاد چندماه امتحان کنه این گوی واین میدان

  37. بنده پراید 131مدل 92 دارم خدا شاهده نزدیک یک سال کار در اسنپ هر چقدر کار میکردم خرج ماشینم در نمی آمد ماشین در حد صفر بود که الان شده مثل لگن رو دستم به خاطر بیکاری و مجبوری کار میکردم ولی پشیمان شدم که رفتم اسنپ با اینکه الان هم بیکارم ولی اسنپ نمی‌رم دیگه

  38. با این کرایه پایین به صرفه نیست دوستان من 7 سال عمرم تو اسنپ گذاشتم جز ضرر چیزی نصیبم نشد ولش کردم اومدم دنبال کار دیگه شرایطم بهتر شده اسنپ و تپسی فقط دنبال کمیسیون و … خودشون هستن بس

  39. مسئولین حرامزاده اسنپ و تپسی فقط به فکر منافع خودشون هستند کاری به راننده بیچاره ندارند که چه بلایی سرش میاد.بیکار تو خونه بشینی بهتر از کار کردن با تاکسی انلاینه

  40. غلط کردی مثل سگ دروغ میگن وفقط به فکر پورسانت خودشونن.اون وقت۲۰۶ماشین خوبی برای کار در اسنپ هست؟هرکی داشته می‌دونه چه ماشین بی کیفیت و اشغالیه!!!؟

  41. غلط کردی مثل سگ دروغ میگن وفقط به فکر پورسانت خودشونن.اون وقت۲۰۶ماشین خوبی برای کار در اسنپ هست؟هرکی داشته می‌دونه چه ماشین بی کیفیت و اشغالیه!!!؟وتاسفم براتون که سیاستتونم مثل خودتون پدرسوختگی هست

  42. یه عالمه دزد دور هم نشستن ملت بدبخت رو از رو ناچاری می دوشن. چیش می صرفه.‌کرایه ها پایین. خدمات و استهلاک بالا و بی برکتی و ناچیزی درآمدش. فقط کمیسیون خوب بره تو جیب چارتا کثافت از خدا بی خبر.

  43. سلام بیاییم عادل باشیم ماشین لاستیک میخواد تعویض روغن میخواد تعویض تسمه تایم ،دینام ،هیدرولیک میخواد در تابستان مشتری کولر میخواد بنابر این باطری میخواد ،رادیاتور خراب میشه و در همه ایام تصادف داریم و دینام ماشین هفته‌ای یک بار به صدا در میاد و جالب این جاست کرایه ۱۰ تومانی داریم و حد اکثر کرایه با مسافت ۲۲ کیلومتری ۴۰ تومان هست که ۱۵ درصد کم کنید میشه ۳۴ تومان اگر این خرج ها رو کم کنیم میشه ۱۷ تومان خالص دریافتی

  44. در بدترین حالت ممکن روزی ۱۵۰ میلیارد برای اسنپ درامد خالص میمونه.بلا نسبت ضرب المثل کار کردن خر خوردن یابو دقیقا کاربردش همینجاست

  45. در بدترین حالت ممکن روزانه ۱۵۰ میلیارد درامد خالص برا اسنپ میمونه.بلانسبت ضرب المثل کار کردن خر خوردن یابو دقیقا واسه هینجا ساختن.

  46. سلام و عرض ادب ، اقا من خودم ی مدت اسنپ کار کردم ، شهرستان نیشابوریم کرایه ها اصلا خوب نیست ، تو‌کانال تلگرامی ک برا شهرمون بود ب خیلیا میگفتم یه هفته ازاد کار کنید و اسنپ روشن نکنید اقا اعتصاب کنید ولی کسی گوش نمیداد ، ما حقمونه خودمون ب خودمون رحم نمیکنیم بعد میخواید شرکت اسنپ ب ما رحم کنه ، حالا هم ب شما رفقا عرض میکنم هر کجای ایران ک هستید اعتصاب کنید و آزاد مسافر بزنید ، بخدا ی مدت اعتصاب کنند مردم حساب کار دستشون میاد، ارزوی موفقیت برای تک تک مردم کشورم یا علی.

  47. به خدا قسم ماشین تمیز و سرحال داشتم ۳ شال اسنپ‌کار کردم داغون شد ماشین ترکید واقعا. این همه هم خرجش کردم حساب کردم دیدم مفت کار کردم هیچی تهش برام نمونده فقط ۳ سال دویدم الکی

  48. من تو اسنپ کار کردم مزخرفه بخدانزدیک به یک ماه تو اسنپ کار کردم چیزی برام نموند بجز پنجاه میلیون خرج ماشین رو دستم موند

  49. برای کارکردن تو اسنپ وتپسی گاری با خر خرید و کار کرد که استهلاک و مصرف سوخت نداره و تازه اب و هوا رو هم آلوده نمکنه

  50. باید ببینیم و بشاشی تو اسنپ تازه بعضی وقتا مسافر کرایه رو نمیده بعدا پیشدستی میکنه زنگ میزنه اسنپ و از راننده هم شکایت میکنه خیلی جالبه واقعا اسنپم که همیشه حق رو به مسافر میده اونایی که اسنپ کار میکنن پیشنهاد میکنمیه جا دیگه کار کنین اینا خیلی پررو شدن اسنپو راننده ها میتونن ورشکسته کنن

  51. یه سوال از راننده های اسنپ دارم . چرا وقتی یه مسیری با کرایه پایین ارزش نداره رو قبول میکنید ؟ مسافرای اسنپ دنبال خر مفت میگردن
    بذار بمونن تو سرما تا درست بشه

  52. من خودم نزدیک بیست وپنج ساله گدای این امامزاده ام.باتاکسیش کارکردم وانتش کارکردم اژانس کارکردم اسنپ کارکردم.کلا کارباماشین به دلیل استهلاک بالا وگرانی قطعات ودستمزدبالای تعمیرکاران به صرفه نیست

  53. اسنپ از بیکاری خیلی بهتر است بازم مخارج خونه درمیاد گوش نده برو کار کن به جامعه ومسولین کمک کن خدا راشکر کن کار مردم راه بیندا ز شب وروز کار کن ماشینتو عوض کن تا موقعی که یه کامیون خریدی برو جای دیگر کار کن بارک الله

  54. من در اسنپ کار کر دم درآمدم خوب بود پرایدمو با کامیون عوض کردم گوش نده بیا اسنپ بهترین شغل در ایران است

  55. اسنپ پر درآمدترین شغل در ایران است من روزی نزدیک ۸۰۰۰۰۰تومان کار میکنم کجا میتونم اینقدر کار کنم بیایید کار کنید گوش نکنید متونید بادرآمد اسنپ پرایدو تبدیل به نیسان یا خاور بکنید یا اینکه عوض نکنید با همون پرایدمون کار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا