مکمل بنزین
اخبار روز خودروبرگزیده‌هاخبرشرایط فروش

شرایط فروش فوق‌العاده برخی محصولات‌ سایپا ویژه دهه فجر اعلام شد!

به تازگی گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوق‌العاده برخی از محصولات خود را ویژه دهه فجر اعلام کرده است. این طرح فروش که قرار است از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/11/21 آغاز شود، به مدت 2 روز و به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

در این طرح فروش که شرکت سایپا اعلام کرده، 5 خودرو کوئیک R (مجهز به گیربکس دستی)، تیبا SX، تیبا2 EX، وانت 151 مجهز به موتور M13 و در آخر هم خودرو ساینا مجهز به گیربکس دستی و رینگ های فولادی قابل درخواست بوده و درصورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان می‌توانند خودرو را با قیمت مصوب و قطعی خریداری کنند. لازم به ذکر بوده که درصورت ثبت‌نام و درخواست کم‌تر از ظرفیت موجود و مشخص، قرعه کشی برگزار نخواهد شد.

تصویر شرایط فروش

در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو هیچگونه سود مشارکت و یا سود انصرافی در نظر گرفته نشده است. همچنین در این شرایط فروش، نیاز به پرداخت وجه اولیه وجود ندارد و در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی، مشتریان به مدت 72 ساعت مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند. البته بهتر است بدانید که موعد تحویل خودروهای مذکور، حداکثر 90 روزه اعلام شده است.

مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی پیش فروش محصولات سایپا

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا